ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Dzis dotarly do mnie nowe opony. BF goodrich KM2 w rozmiarze 35x12.50x15
Sa to najnowsze MTki BFG.
Dzis tylko wstepny opis. Jutro opony zostana zalozone na jeepa i za jakis czas napisze dokladniejszy test.

Najpierw porownanie z lysymi Maxxisami Creepy Crawler w tym samym rozmiarze:





Wyraznie widac ze BFG KM2sa oponami nieco delikatniejszymi w budowie niz Maxxisy CC. Sporo mniejsze klocki bieznika, duzo mniej bieznika ba bokach opony.

Wymiary opon niezamontowanych na felgi:







Jak widac daleko im do tego co napisal producent na boku( ale to normalne w przypadku BFG):



Glebokosc nowego bieznika:



Dla porownania lyse Maxxisy CC maja takie wymiary:





Widok ogolny BFG KM2:









Kupilem je ze wzgledu na bardzo dobre oceny ich zachowania w terenie skalistym oraz na dobre zachowanie na drodze ( jeepem jezdze codziennie) . Mam tez nadzieje ze przetrwaja troche dluzej niz Maxxisy. Boje sie troche tego ze w terenie przetne stosunkowo slabe w porownaniu z Maxxisami scianki boczne ( niestety skaly sa bezlitosne dla opon)...ale zeby miec spokoj kupilem gwarancje

Tak czy inaczej....w pierwszym tygodniu czerwca jade na wyprawe przez Nevade(800 mil bezdrozami) i na trzy dni do Moab...mysle ze po takim tescie bede mial co opisywac


Czekam na wyniki bo sam mam ochotę przetestować nowy model MT,stare mi się nie spodobały
Ciekawe kiedy i za ile będą dostepne w PL.
Byłbym zainteresowany taki, ale 33".
http://www.rajdy4x4.pl/in...noscID=4710&p=1



Kupilem je ze wzgledu na bardzo dobre oceny ich zachowania w terenie skalistym
Jak byś je w błocie przetestował to była bajka

Kupilem je ze wzgledu na bardzo dobre oceny
Po ile są 33x12,5x15?

Po ile są 33x12,5x15?

po dwa gile ;p
a tak na poważnie to wiem że cena będzie nie większa niż 10% od starego modelu MT

Polskich cen chyba jeszcze niema bo z tego co wiem czekaja na homologacje i dostepne beda dopiero w czerwcu 2010
Właśnie były polskie ceny przez jakiś miesiąc podane,a potem wstrzymano sprzedaż bo nie miały znaczka "e" który juz jest na oponie według polskiego dystrybutora.

http://www.rajdy4x4.pl/in...noscID=4780&p=1
Napisali, że od czerwca będzie....zobaczymy
No czerwiec sie konczy a oponek dalej nie ma u dystrybutora
szwagier pracuje w hurtowni i mówił że pod koniec lipca dopiero michelin je wpuści na rynek a mają tyle samo kosztować.
Oponki są właśnie dostarczane do hurtowni i lada chwila mają byc w sprzedazy
Fajnie.
Ciekawy jestem po ile będą 33x12,5x15.

Ciekawy jestem po ile będą 33x12,5x15
Pewnie po 600 bo są super hiper

[ Dodano: 2009-07-02, 09:16 ]
qqba, dobre kapcie moga być, chciałbym je zamiast AT, wiec chyba dadzą radę.
Mam bulwara i nie będe jeździł w trudnym terenie.
W teren to simexy lub boogery.
No to już jestem posiadaczem KM2
Dziś zakładam , a za tydzień testy w terenie
Paweł Ja nie mam KM2, ale zamówiłem Kumho KL71 33x12,5x15.
No to gratuluje
Paweł, wzajemnie.
Chciałem KM2, ale nie ma jeszcze cen i są nie do kupienia jeszcze.
No i już jestem po testowaniu nowego Goodrich'a
Wrażenia są takie - ani nie lepsze od starego modelu , ale też nie gorsze
Z całą pewnościę nie powalają osiągami w błocie.
Po prostu - zwykły , przyzwoity Mt'ek
Ciekawy jestem wrażeń innych kolegów .
Nie spodziewałem się cudów po tych oponach , ale mimo wszystko jestem minimalnie rozczarowany
Bo jak brzmi stare przysłowie "kto stoi w miejscu , ten się cofa"
Ciekawy jestem wyników testów, bo właśnie szukamy MT-ków w miarę znośnych na czarnym.

A tak na marginesie, Paweł, gdzie ty u nas w mieście śmigasz w terenie ?? My zazwyczaj jeździmy po lesie w na Zielonce ( Kruhel Wielki ) oraz po Prałkowcach ( też jest fajny lasek ).
KM2 na czarnym jest super
Właściwie to jedyne w czym jest lepszy od poprzednika
Potwierdzam...na czarnym spisuja sie super!!!
Niestety maja jedna wade odziedziczona po poprzzednim modelu...stosunkowo slabe scianki boczne...udalo mi sie jedna przebic juz podczas pierwszego wypadu w teren. Fakt ze bylem przyzwyczajony do wlasciwie niezniszczalnych scianek jakie byly w maxxisach CC.

Ogolnie moja opinia wyglada tak:

Skaly - opony doslownie kleja sie do podloza...duzo lepiej niz GY MT/r...bardzo podobnie do maxxis CC - a nawet powiem ze do lekkich aut lepsze od CC
Piach - robia bardzo dobrze...nie kopia...tu tez lepiej niz MT/r i podobnie do CC
Szutry- mozna jezdzic dosc szybko..nawet w zakretach bardzo przyjenie trzymaja. W tym przypadku podobne zachowanie do MT/row i troche lepsze niz CC
Bloto - da sie jezdzic ...zdecydowanie lepsze niz MR/ry i troche gorsze niz CC. Widac jednak ze jest to opona projektowana na amerykanski rynek i nacisk polozony byl na jazde po skalach - tu na bloto kupuje sie bogery
Asfalt - podobne zachowanie do MT/r i duuuuzo lepsze nic Maxxisy CC.

KM2 na czarnym jest super
Właściwie to jedyne w czym jest lepszy od poprzednika

Ciekawe jak bedzie z zywotnoscia ??
Tyle że chyba większosci z nas bardziej zależałoby na lepszej pracy w błocie , niż na asfalcie
No cóż........trzeba się przyzwyczaic

Tyle że chyba większosci z nas bardziej zależałoby na lepszej pracy w błocie , niż na asfalcie
Wydaje mi się, że lepszym wyborem sa Kumho KL71.
Na asfalcie są ciche (chyba lepsze od BFG AT), a w błocie lepiej niż BFG MT KM (duże kostki z odstępami między sobą, dzięki czemu dobrze się oczyszcza w błocie).
Żywotnośc tez nie zła, Wasior ma już ok roku i są jak nowe.
No ja sie waham pomiedzy tymi KM2 a AT,poniewaz jednak wiekszosc po czarnym wiec chyba AT przewazy. Zamowilem sobie jednak jedna KM2 co by sobie ja oblukac.
Po długich rozważniach, rozglądaniu się i zbieraniu opinii zakupiłem opony BfGoodrich MUD-TERRAIN T/A KM2 255/85R16. Wielkość uzależniłem od felg, ponieważ ich nie zmieniałem i na fabryczne to największa dopuszczalna opona. Po zmierzeniu fizycznie ma troszkę 33". Przesiadłem się z BFG all terrain. Dla mnie ta opona to rewelacja w błocie, dużym błocie. Jako, że obok mnie budują obwodnicę mam świetny teren błotny do testu (jutro zamieszczę fotki). Nie zaklejają się prawie wcale, a jeśli już to bardzo szybko się oczyszczają. Wjeżdżałem szybko i wolno w duże błocko, kałuże i nic. Auto jechało tam gdzie ja chciałem. Po zatrzymaniu w błocku też ruszały żwawo, bez oporów. Może są i inne opony uniwersalne, ale uważam, że te udały się Michelinowi (jakiś tam udział) doskonale. Na czarnym podobno hałasują. Ja tego nie stwierdziłem, bo we wranglerze większy hałas pochodzi od wiatru na plastikowym dachu niż z opon. Na asfalcie nie czuję ich grubego bieżnika i jeżdzą jak all terrain. Dla mnie tak jak napisałem na wstępie świetne opony powiedzmy "uniwersalne". Jedynym ograniczeniem dla tych opon w błocie są moje umiejętności i wysokość auta. Zasuwają aż miło. Warte są każdej złotówki jaką za nie dałem. Zdjęcia z testów. JK brudas
czterylitery,
w niedzielę widziałem na kryspinowskim błocie (tam gdzie spora część autek 4x4 się topi jak gościu świeżo kupionym subaru justy popylał na szosówkach. I to nie po płaskim tylko po wyjebach. Siadał tylko tam gdzie koleina była za wysoka.
Ale minę to miałem taką:

A jeden gościu co tam ostro szpanował land cruiserem to miał taką:

KorreS, przecie powszechnie wiadomo ze LandCruiser'y nie robia w terenie

czterylitery,
w niedzielę widziałem na kryspinowskim błocie (tam gdzie spora część autek 4x4 się topi jak gościu świeżo kupionym subaru justy popylał na szosówkach. I to nie po płaskim tylko po wyjebach. Siadał tylko tam gdzie koleina była za wysoka.
Ale minę to miałem taką: Obrazek

A jeden gościu co tam ostro szpanował land cruiserem to miał taką:
Obrazek


Taaa, tylko, że subaru to chyba połowa wagi np. mojego JK (2300 kg). Może przesadzam, że połowa, ale zdecydowanie lżejszy jest.
Witam serdecznie. Stanąłem przed dylematem zakupu opon do mojego xj, BFGoodrich MUD TERRAIN T/A KM2 wygląda dość ciekawie ale nie ma jeszcze zbyt wielu opinii na ich temat, interesuje mnie jak zachowuje się na asfalcie czy auto ma ciężko toczyć te opony, czy da się użytkować je w okresie zimowym ( czy jest twarda guma-i jak na minusowych temperaturach się zachowuje) jak wygląda odprowadzanie wody przy szybkiej prędkości, czy zużywa się szybko na asfalcie!!!!

Testuję BF Goodrich ALL TERRAIN T/A KO moim zdaniem są rewelacyjne ale nie wiem jak z żywotnością tej opony bo mam je od niedawna i ma 1 wielki minus słabo odprowadza wodę na asfalcie!!!! Ma mrozie i śniegu rewelacja.

Moja uwagę przykuły jeszcze opony maxxis trepador co wy myślicie o tej oponie
Kup trepadory, później zdasz relacje
JarEEkP, Zamiast BFG MT KM2 wolałbym Kumho KL 71.
Sprawdzona opona i z bdb opiniami, które także potwierdzam.



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting