ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Silverstone , MT - 117 XTREME , 35x10,50R16 119 L

http://www.oponymax.pl/oponyimg/1353.jpg

i oglądałem też takie coś : BfGoodrich MUD-TERRAIN T/A KM2 33X10.50R15 114 S
http://www.oponymax.pl/oponyimg/14.jpg

[ Dodano: 2009-07-30, 20:53 ]


obie koszmarnie wąskie co będzie skutkowało kopaniem pod siebie w terenie...
ale co zrobić , musze oszczędzać piasty z przodu ,

dlatego pytam sie o rade
Półosie nie wytrzymają opon 35", tym bardziej kopi simexa.
Takie opony w rozmiarze 31" to max co wytrzymują mosty w XJ, więc przednie półosie w KJ nie mają nawet szans.
Druga sprawa, silverstony nie nadają się na asfalt, bo w terenie są super.
Zastanawiam się jeszcze nad wielkością opon- czy zmieścisz 35"?
Ostatnio oglądaliśmy twoje auto i nie ma tam za dużo miejsca.

A nie zastanawiałeś się nad Kumho Kl 71?
Na ostatnim JP porównywałem stary model BFG MT i Kumho Kl 71 i wyszło, że są podobne z lekko przewagą dla Kumho,bo lepiej się oczyszczają.
Drugi dużo plus to głośność na czarnym- ciche jak BFG AT.
Nie wiem tylko, czy są w odpowiednim rozmiarze.


nad miejscem co do rozmiaru jaki wejdzie opona to jeszcze trwają prace . bardziej chodzi mi o sam model . nie jestem sam przekonany o 35 calach ale ten sam model silverstone jest i w 33 i 31 calach .

[ Dodano: 2009-07-30, 22:28 ]
Do KJ to raczej max 31"- kopia simexa, a i tak bałbym się o półosie.
BFG MT możesz założyć większe, bo są mniej agresywne,

[ Dodano: 2009-07-30, 22:32 ]
wiesz , zakłądam odgórnie to ryzyko że urwe półosie. już szukamy wzmacnianych na przód, ( na tył już mam wybadany temat) . jednak nie wiem jak ten pseudosimex - silverston - zachowa sie na czarnym i jak długo pjeździ . może jednak BFG ?
and, jeśli Ci auto to wytrzyma to bierz silverki w 33". mdsuperstar miał takie gumy, pogadaj z nim Gość miał takie w samuraiu 31' i wygrał travela w poland trophy
silverston na czarnym jest bardzo głośny, na mokrym to koszmar, a zima tragedia.
W terenie rewelacja!!!!!!!!!
Jeździłem rok na fedimach sirocco, czyli ten sam bieznik, zjechały się bardzo mało.
Teraz założyłem kumho 33" i jestem w niebo wzięty.
Na JP pojechałem na BFG MT 33x12,5 i na sfalcie sa dość głośne, ale dużo cichsze od fedim,
MT bardzo długo wytrzymują na czarnym.
Ciekawe jak będą wytrzymywać te nowe?
Jeszcze jedno mnie zastanawia- jak będą robić w terenie, bo mają bardzo gęsto kostkę, więc może być duży problem z oczyszczaniem z błota.
w moim wypadku trzeba rozważyć że :
- auto jeżdzi również po czarnym
- 70% użyteczniści tego auta to podróże turystyczne po bezdrozach i pod to jest głównie robione a taki czy inny rajd jest w pewnym stopniu poligonem doświadczalnym dla niego co by było bardziej niezawodne i założenie opon hiper extremalnych może nie iść w zgodzie z faktycznym używaniem auata i dlatego sie boje że silwerstn mi się na czarnym zużyje szybciuteńko i nie naciesze sie nim w terenie i dlatego zerkam po częrsci na inne opony
- ale ... silwerston fajnie wygląda i pewnie fajnie wymiata ,
a to prawda, ze KL71 33'' to tak jak BF 32''

a KL71 32'' to tak jak BF 31''?

bo sie sklaniam kukumo

no


Jeszcze jedno mnie zastanawia- jak będą robić w terenie, bo mają bardzo gęsto kostkę, więc może być duży problem z oczyszczaniem z błota.
Paweł Oleszczak bardzo się nimi podniecał, mówił, że swietnie na Drezno-Wrocław były idalne



Jeszcze jedno mnie zastanawia- jak będą robić w terenie, bo mają bardzo gęsto kostkę, więc może być duży problem z oczyszczaniem z błota.


też mnie to zastanawia. gość z hurtowni twierdził że mają podobno bardziej wzmocnione boki w celu większej wytrzymałości na uszkodzenia mechaniczne , oglądałem ten bieżnik i owiele bardziej widzi mi sie bieżnik starej bfg

a to prawda, ze KL71 33'' to tak jak BF 32''
raczej nie.
Mam KL 71 33" i BFG MT 33"- KL sa tak samo duże, ale szersze od MT.
silverton 33 jest jak MT 32"
dobra , prawie sie podnieciłem tym silwestronem ale trzeba być realistą. zostanę przy bfg . kupie ten nowy model i zobaczymy jak robi w terenie . tyle że rozmiar jaki założę to sie jeszcze okaże empirycznie jak dojdą dystanse i założymy spręzyny

oglądałem ten bieżnik i owiele bardziej widzi mi sie bieżnik starej bfg
W teren były lepsze od nowych.

[ Dodano: 2009-07-30, 22:57 ]

silverston na czarnym jest bardzo głośny, na mokrym to koszmar, a zima tragedia.
W terenie rewelacja!!!!!!!!!


Mam podobne zdanie w tym temacie - w teren opony w teren, na szosę opony na szosę. Można próbować to połączyć różnymi pseudo terenowymi, pseudo szosowymi oponami, ale to zawsze będzie pseudo - jest albo albo i nie ma kompromisów (które by mnie zadowalały)

Jeśli chcesz dużo jeździć po drogach, to chyba szosówki będą lepsze - choć znam ludzi, którzy jeżdżą na co dzień po drodze na simeksach i różnych ich kopiach/nalewkach.
Silverstony 35" to tak naprawdę tylko lekko ponad 33". Oni mają strasznie zawyżoną rozmiarówkę. Miałem 33x10,5 to po mierzeniu ukazało się że miały 32x9. Masakra. Jeśli chciałbyś Silverstone 33" to musisz kupić 35 . Oponka robi jak szalona, na asflacie trochę padaka (wiadomo, że nie ma rzeczy do wszystkiego). Odsprzedałem martinezzowi i z tego co wiem Zmotę na tym zrobił i chyba jakoś wysoko skończył.

Opona - mam podobny bieżnik do tego (ja mam LTB) i ładnie sobie radzi, na asfalcie lepiej niż Silverstone.

Ja też bym polecał coś szerszego, 10,5 to trochę wąsko. Mam teraz taką i czasem żałuję, że nie wziąłem 11,5
dzięki za pomocne uwagi koledzy .



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting