Męczę się z tym gadem od kwietnia 2006, od podszewki go już znam. Rozbierany, przerabiany, naprawiany, cięty, spawany itd
Taki był na początku (młodsza córka zakochana w nim jak widać )
Chwilę później trafiłem na forum a zaraz potem spotkałem się z Ekipą Warszawską no i cóż... na pierwszy rzut dwa cale do góry i 30" GY MT/R
a zaraz potem snorkel stał się koniecznością
Oczywiście na długo to wszystko nie wystarczyło więc Jeepek urósł do 3 cali, dostał amorki SkyJackera (wszystkie pięć ), sprężyny Pospring, oponki GY MT/R 31"...
I felgi z ET -15
A potem przyszła zima i trzeba było się zająć zgniła blachą - spawanko podłogi, progi z profilu...
...i Bushwagoneery i BFG MT 32/11,5 na felgach 8x15 ET -25 i jeszcze cal w górę
I trochę szpeja typu halogenów kilka, bagażnik itp.
I jak juz był taki cały śliczny i jeżdżący to kupiłem drugie auto czyli dupowóz a jeep został only w teren. Czyli trzeba było go w ten teren zmotać Wyleciała wykładzina, klimatyzacja, wiskoza, 3/4 podciśnień, przyszła wyciągarka, zawieszenie Rough Country (coś koło 5 cali wyszło), oponki Simex 35/10,5/15, blokada Detroit Locker plus wzmocnione półosie na tył. Teraz już tylko czeka na wymianę silnika, bo się skończył Po Nowym Roku będzie finisz
no i cacy
Czy cacy to sie okaże jak wreszcie w teren pojedzie
konkret "czirok"
Czarny, autko Na tych gumach będzie robił aż miło
Eeee, no to ten, tego..gratki Doczekał się Pan.
Ładniutki, właśnie dążę do takiego wyglądu. Jak na razie jestem na etapie szukania jakiegoś dobrego spawacza do zrobienia blachy, zbierania kasy, a potem zaczynam motanie. Gratulacje
Tak piikny ze az miazdzy.
no teraz znacznie lepiej się prezentuje, już myślałem, że nigdy nie pokażesz finalnej wersji, choć pewnie jeszcze finalną nie jest
[ Dodano: 2009-12-28, 01:41 ]
Czarny, Jeepek super. A oponki naprawdę zacne i nie chodzi mi o rozmiar. Niedługo to wszyscy będą jeździć na agresywnych oponach a BFG powędrują do lamusa.
Dzięki za słowa uznania, ja juz nie mogę na niego patrzeć po miesiącu grzebania w nim
O w morde jeża jakie koła ! Autko git
Aleeee brzydki
fajna ewolucja od dupowoza do błotołamacza
BFG powędrują do lamusa. BFG MT będą używane jako AT-ki przez posiadaczy takich kółek jak Czarnego
[ Dodano: 2009-12-28, 12:57 ]
Aleeee brzydki :fuckyou2: Jacuś
Pawog2, wewnętrzną według hamerykańskiego pomysłu znalezionego w sieci
fiu fiu
No Czarny .... ześ "koparkę" niezłą zrobił ...... Wszystko w jednym miejscu robiłeś? Głównie interesuje mnie blacha i wywalenie środka
Wszystko w jednym miejscu robiłeś? Głównie interesuje mnie blacha i wywalenie środka No właśnie nie, progi i podłogę u znajomka w warsztacie, niestety już zamknął interes. Ale w razie czego mam jeszcze jednego Bushwagoneery u Dareckiego zakładałem, płytę pod wyciągarkę u typa w Markach, resztę robiłem sam u chłopaków w Jankach przy ich nieocenionej pomocy
Czarny, ładny XJ, prawie jak mój.
jakis taki
kuwa no nie pedalski
ale bez tego 5.9 to nie ten tego,
taki jakis bidny
fajny fajny
no
zarny, ładny XJ, prawie jak mój. Prawie :fuckyou2:
Tego samego zdania jestem
no to hipoteka
wsadzaj
sie karne
no
Nie pozwolę żeby jeep wciągnął do kompletu mieszkanie
"Szewiego" sprzedaj i będzie na część do SWAPA
Zacny Jeepek. Widac, że dużo roboty w niego poszło.
Nie pozwolę żeby jeep wciągnął do kompletu mieszkanie
kuwa nie zmiekaj
w hameryce sie to zbrojenie pipów skonczyło jakims tam krzyzysem - ale my tu nie odczuwamy
no
Zacny Jeepek. Jeszcze nie koniec, graty od Ciebie jeszcze czekają na włożenie
mykelo, Ty pierwszy :fuckyou2:
mykelo, Ty pierwszy
mi juz 1 mieszkanie poszlo
za to mam kragary i befgudricze
no
To albo strasznie tanie mieszkanie było albo przepłaciłeś za kragary z gudriczami
przepłaciłeś za kragary z gudriczami
może
trudno, raz sie zyje
no
Tak myślałem, że to ta druga opcja
Tak myślałem, że to ta druga opcja
spoko, to ateki były
a kragary miały specjalne wentyle
no
z chromowanymi nakrętkami?
Czarny, masz moze jakies fotki jak mocno wycinales nadkola
fotki jak mocno wycinales nadkola
he he he
no
he he he
no
__
no foty chcemy
jak tam prace nad zlomkiem ?
Elektryka kucnęła, ni ma prądu na cewce. Chyba udało się zlokalizować trafiony przewód w wiązce...
Same schody karwa, jestem bliski podjęcia decyzji o sprzedaży
Same schody karwa, jestem bliski podjęcia decyzji o sprzedaży
A po miesiacu bedzie na podworku nastepny jeep
Tez myslalem ze bedzie latwo pozbyc sie gada a 9 dni po sprzedazy wronga stal juz nastepca na podworku
zarny, masz moze jakies fotki jak mocno wycinales nadkola Ni mam, mykelo, też mnie prosił o foty a ja zapomniłem W przyszłym tyg. obfocę gada i wtawię foty
Ni mam, mykelo, też mnie prosił o foty a ja zapomniłem W przyszłym tyg. obfocę gada i wtawię foty
no to czekamy z
i gdzie te foty??
Będą dzisiaj poglądowe
No dobra, jutro bo ni mam siły dziś już
G... widać na fotkach, to trzeba oblukać na żywo
Żyje gadzina I robi
Nareszcie
Oooooooooooo. Gratki za cierpliwość. Must be love.
eeza,
Żyje gadzina
Grunt to cierpliwość Już ze dwa razy była przeznaczona na żyletki
Ale teraz to się Pan ponajeżdża
Żyje gadzina I robi No, ładna gadzina. Gratuluję!
Pozdrawiam, Piotr.
eeza, Czarny .
Już ze dwa razy była przeznaczona na żyletki Tylko o dwóch razach wiesz
eeza,
I robi
Ale co robi, pod siebie ? Wreszcie go zrobiłeś.
Ale co robi, pod siebie ? Pod siebie, na siebie i obok
Śliczny jest muszę przyznać
obecnie jest 4,5" cala czy więcej?
jezeli mogę zapytać, bo stoję przed dylematem 2 czy 3 cale? możesz mi podpowiedzieć
obecnie jest 4,5" cala czy więcej? Ma wiecej. Spokojnie 6".
Ok dziękuje za info .... i teraz mam jeszcze większy bałagan w głowie
Obrazek Sliczny A pamietasz ze miales mi go dac rozwal....ee, poprowadzic?
Ma wiecej. Spokojnie 6".
a mnie sie wydaje ze kiedys czarny coś pisał ze ma 4,5 i mocno wyciete nadkola, ale moge sie mylic
a mnie sie wydaje ze kiedys czarny coś pisał ze ma 4,5 i mocno wyciete nadkola, ale moge sie mylic Pierdzieli i tyle. Może ma założony lift RC 4,5, który daje prawie 6".
Pierdzieli i tyle.
Czarny do tablicy ile tam jest liftu i jaki?
ile tam jest liftu i jaki? Tylko podaj faktyczny lift- taki z pomiaru miarą w cm. Od środka koła do przetłoczenia błotnika.
Od środka koła do przetłoczenia błotnika.
złośliwiec
w sumie to ja sie tez zastanawiam jak teraz zmierzyć lift jak sie wyciałem
Po wycięciu błotników to jest jedyna opcja dokładnego pomiaru liftu.
Czarny ma tam srebrne sprężyny więc chyba RE, tylko jaki zestaw? Generalnie to RE oferuje z tego co pamiętam 5,5" max do XJ'a, co daje 6" faktycznie
Czarny ma tam srebrne sprężyny więc chyba RE RC też ma srebrne sprężyny.
aaa... myślałem że czarne
srebrne są tylko zestawy long arm
jezeli mogę zapytać, bo stoję przed dylematem 2 czy 3 cale? możesz mi podpowiedzieć 2,5
a wcale, że nie tak by wynikało z ich strony, ja tam się w ogóle nie znam, albo jakieś podróbki pokupowaliście
Czarny, zamontuj sobie do niego jeszcze takiego "kondoma" na maskę jak masz na dupowozie bo ładnie to wygląda
srebrne są tylko zestawy long arm RC to firma która ma chyba największy bałagan u siebie. Teraz srebrne sprężyny dają do wszystkich liftów.
Czarny, zamontuj sobie do niego jeszcze takiego "kondoma" na maskę jak masz na dupowozie bo ładnie to wygląda No nie, bez przesady Poza tym po dwóch wyjazdach w teren z kondoma by zostały strzępy
A dasz radę dwa razy nim gdzieś wyjechać?
Czarny, a mostów to Ty chyba nie masz obspawanych?? Nie boisz się, że Ci banan z nich wyjdzie przy tych kołach?
sie pożyje, się zobaczy