Chcę kupić Jeepa sprowadzonego z USA ze względu na cenę ale słyszałem, że wyprodukowane tam Jeepy mają słabsze zawieszenie oraz hamulce niż ich europejskie odpowiedniki. Czy to jest prawda ? A jeśli tak to na ile słabsze ? Czym się jeszcze różnią wersje sprowadzone z USA ?
Pozdrawiam wszystkich forumowiczow Kris
Witam
Chcę kupić Jeepa sprowadzonego z USA ze względu na cenę ale słyszałem, że wyprodukowane tam Jeepy mają słabsze zawieszenie oraz hamulce niż ich europejskie odpowiedniki. Czy to jest prawda ? A jeśli tak to na ile słabsze ? Czym się jeszcze różnią wersje sprowadzone z USA ?
Pozdrawiam wszystkich forumowiczow Kris
A kto to powiedzial?? Zawieszenie takie samo... hamulce takie same. Z tego co wiem to roznica glownie polega na swiatlach tylnich: Europejskie standardy swietlne sa nieco inne niz Amerykanskie.
nie wiem jak w jeepach ale generalnie wersje na europe maja lepsze hamulce inna charakterystyke zawieszenia i pare innych drobiazgow ktore moga miec znaczenie jesli chodzi o bardziej bezawaryjna prace.
czy moze ktos potwierdzic ze wszystkie grandy na europe mialy z tylu tarcze?
o swiatlach nie mowie bo to sprawa oczywista
moze byc ze moc i moment roznia sie o pare KM lub Nm ale jakies 10-15 max
W Stanach są inne konie.
W Stanach są inne konie. w stanach nie ma koni, sa mustangi
Zawiechy europejskie są napewno twardsze. Silniki na bank to samo, ew. jak wspominano różnice marginalne związane z ustawieniami momentu na dane obroty. Ponoć skrzynie rozdzielcze (mowa o 247) z europy są szybsze. Cholera wie czemu. No i ostatni element- precyzja wykonania plastików ponoć w Europie znacznie lepsza.
Ale jakiego Jeepa kupujesz? Mam '92 XJ wersja euro, nie rozni sie zawieszeniem i hamulcami (te same numery czesci maja), ale ma MNIEJSZA moc (mniejsza kompresja, inny katalizator). W nowszych autach Chryslera (a wiec zapewne Jeepki tez) roznice sa w zawieszeniu i ukladzie kierowniczym (nie wiem jak z hamulcami). A konie amerykanskie ciut mocniejsze: 1 hp = 1,01 KM
Chodzi mi o rocznego Jeepa Liberty
hamulce tez sie roznia w nowszych chryslerach
...A konie amerykanskie ciut mocniejsze: 1 hp = 1,01 KM
a ja myslalem ze to jakos odwrotnie
chyba nie, bo hamerykanie podają dla WJ-ta 4.0 190 kucy a europejczycy 195 i to zapewne się zgadza.
Ja wielokrotnie czytalem, ze dla 4.0 HO amerykanskie 192 to w europejskich tylko troche ponad 180
Mam '92 XJ wersja euro (...) ma MNIEJSZA moc (mniejsza kompresja, inny katalizator)