Witam, Zakupiłem dzisiaj emblemat od ZJ ta - "4.0 Litre High Output" w złotym kolorze i w bardzo dobrym stanie i chciałbym go nakleić na tylną klapę mojego XJta (bo nie mam tam nic). Czym najlepiej to przykleić, żeby było trwałe i pogodoodporne?
Też nad tym myślałem - odpadło mi "J" z przedniej maski. Tak na logikę to najlepsza byłaby taśma dwustronna przezroczysta, przeznaczona do zastosowań zewnętrznych. Tylko nie wiem czy coś takiego jest dostępne, w OBI znalazłem tylko do wnętrz, więc bo nie wytrzymuje wysokich i niskich temperatur - zmniejszają się właściwości trzymające.
Zdecydowanie taśma gąbkowa dwustronna, dostępna w każdym sklepie z lakierami sam. oraz w wielu sklepach z taśmami, chemią i motoryzacyjnymi. Nic lepiej nie trzyma, klei się tym listwy zewnętrzne, emblematy itp.
OK, dzięki - taką kupię.
Zdecydowanie taśma gąbkowa dwustronna tyle, że ona jest gruba. Najlepsza do takich zastosowań jest cieniutka dwustronna do wykładzin. Kleiłem nią listwy i emblematy na ciężarówce i trzymało nawet zimą w Norwegii.
Swedol, tyle, że to nie ja wymysliłem, tylko producenci, lakiernicy, projektanci itd. Zobacz czym klejone są wszystkie oryginały.
Dokładnie jak michua pisze, tak mocowali orginały w fabryce
gabkowa trzyma do pierwszego spotkania z myjka cisnieniowa a potem z przyklejonej robi sie latajaca przerobilem temet za duzo odstaje
W castoramie lub w obi kupisz tasme dwustronna, bardzo mocno trzyma
gabkowa trzyma do pierwszego spotkania z myjka cisnieniowa a potem z przyklejonej robi sie latajaca przerobilem temet za duzo odstaje Etam - mocowałem wszystkie napisy w XJ-cie na taką najtańszą z jakiegoś Tesco, czy jakoś tak i już piąty rok trzyma (z tego cztery w błocie), "kerszera" nie oszczędzam przy tym, a i tak odejść nie chciały jak była taka potrzeba
najlepiej firmy 3M i nie będzie tak łatwo odleić A dlaczego kupiłeś złoty jak na błotnikach masz srebrne napisy na błotnikach
złoty jest znacznie łądniejszy niż ten przestarzały srebrno-szary XJtowski. Będzie wyglądało dobrze - szczególnie, że auto rzadko będzie jeździć czyste - złote wyjdzie spod błota - tak mniemam. A błotniki zakładam chyba w środę.
to zrobimy złote paski nie ma problemu
OK, wszystko powoli. Mi na prawdę specjalnie nie zależy na super pięknej budzie - gdyby tak było, to bym go od Ciebie nie kupił, bo cały jest porysowany. Ot chcę zabezpieczyć kilka elementów antykorozyjnie, wstawić błotniki, emblemat, no i może te paski dla zasady,ale nie mam pewności jeszcze. Narazie priorytetem nr 1 jest mechanika - ma być bez zarzutu. W poniedziałek jadę na "przegląd"do lightblesa do Marek i może zmienię te tarcze z przodu i mają oblukać czy jeszcze czegoś nie trzeba robić od razu. Później zajmę się blacharką.