ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

dziś wieczorkiem po powrocie z "natury" obmacałem i obejrzałem mojego jeepka od dołu. jak sie okazało wszystko ok, ale po wstepnej inspekcji tylnego mostu naszły mnie dziwne myśli. poszedłem do komputerka i wydrukowałem sobie konturowy kształt dekli od mostów. z przodu wiadomo D30. tyl mnie zaskoczył. wszyscy twierdzili ze jest tam D35 wiec przyjalem to za aksjomat, a tu nagle sie okazało, że nie. i teraz pytanie. Czy to możliwe ze jakims cudem mam tam D44 czy po prostu nie rozróżniam kształtów?


To jest możliwe, ale bardzo wątpliwe. Kształt D44 jest bardzo charakterystyczny, raczej nie do pomylenia. Najlepiej walnij fotę i tu wklej
Masz go od nowosci??? Jesli tak to jesli nie zamawiales specjalnie D44 to masz D35. Jesli jestes kolejnym wlascicielem to moze ten kto go kupowal zamowil opcje z D44.

Nie mozna pomylic D44 Z D35. Ta pierwsza ma dekiel przypominajacy ksztaltem znak stopu a D35 ma jajowaty ksztalt dekla.

Zdjecie pogladowe dla ulatwienia:

mam tak od nowości, ale w polsce dziwne rzeczy sie dzieja przy zamawianu Wranglera, dostałem duzo wyposazenia ktorego nie zamawialem. wale dziś fotke po myciu i bedzie wszystko jasne.



przypominajacy ksztaltem znak stopu
To się nazywa kształt oktagonalny

Natomiast fakt faktem, że w Polsce dziwne rzeczy się dzieją, ale prędzej uwierzyłbym w dostanie 35 zamiast 44 niż na odwrót

wale dziś fotke po myciu i bedzie wszystko jasne.

No i wszystko bedzie jasne
zrobilem fotke, wydaje mi sie ze to D44 ale dla pewnosci wrzuce

to ma 30 zebów w wieloklinie?
Nooo, wygląda całkiem jak 44-ka Ludzie to mają w życiu fuksa
No to masz farta!!! To jest D44 a wszystkie informacje o niej masz na tej blaszcze przyczepionej do srob po lewej stronie pokrywy.

I ma 30 zebow w wieloklinie

No to chyba pojawi sie pare nowych czsci do D35 na gieldzie :fuckyou2: Chyba ze jeszcze nie zamowiles
jutro mialem placic za te czesci do 35 teraz zrobie maly balagan w USA i zmieniam to zamowienie .

nawet nie wiecie jak sie ciesze z tej 44 :D:D
No to panie 35" stoi otworem
Faktycznie ludziom się szczęści

To teraz e-locker?
nieee uderzam w ARB
x2 czy x1?
x2
Zbrojenia pełną parą I pewnie do tego 4.56?
wiesz dlatego zarzucilem wczesniej temacik o tych przelozeniach . Ale dokladnie 4,56 . troche mi nie robil tak jak bym chcial, a jak juz robic to porzadnie, zeby potem nie zmieniac tego co chwile.
Genialna furka z tego wyjdzie Nic jak tylko pozazdrościć A ta D44 to faktycznie prezent z nieba w takiej sytuacji
juz sie nastawilem ze mam 35. nie wiem chyba wyjme to 44 i sprzedam no zobaczymy co to bedzie.
A może masz rubicona tylko o tym nie wiesz

sprawdz przedni most, może też jest d 44

ech, zazdroszcze ci
oj byłoby dobrze z tym Rubiconem . patrzylem na przod, niestety 30.

A propos bo mam bębny na tej 44 jak jest z konwersja na tarczówki? było już omawiane?
to dziwne że masz bebny, w rubiconie d44 ma chyba tarcze, ale przełożenie jest też inne 4,11.

ze zmiana na tarcze nie mam pojęcia
bo to "sport" jest
Skoro Rubicon miał tarcze na takiej samej osi, to zapewne można je wszczepić plug'n'play.

Rozważałeś super-danę 30 na przód? Miałbyś już na amen mosty nie do zajechania
super dana w sensie nowe półoski i blokadka? ta maja byc z 30 zebami i arb do tego:):)
No no no, o to biega Paaaaanie, to ty możesz teraz niezłe katowanie urządzać jak to zamontujesz

PS. Kiedy premiera?
ej przeznaczenie jest turystyczne. wiesz, najpierw mi musza przyslac te czesci z US&A. potem trzeba znalezc porzadny warsztat no i termin a z tym wiadomo, teraz trudno. nie ma pospiechu.
taaa i jak bedzie katowal to mu sie zwrotnice pokrzywia, lozyska/piasty zdechna, mocowania na moscie sie urwa.....standardowy jeep to nie jest auto do hardcoru. mozna poszalec ale z umiarem. no chyba ze ma sie za duzo kasy na graty do auta
Ja ostatnio mam dylemata, czy dokończyć granda czy brać się za Suzę Ale chyba z grandem trza będzie przystopować, bo mnie sponsorzy już obrzucają wzrokiem pragnącym krwi

Niemniej naprawdę fajną będziesz miał bryczkę Osobiście jeszcze rozważyłbym wszczepienie NV242 żeby się wygodniej w zimie tym powoziło
pomyslimy grunt zeby taka konfiguracja dawala wieksza pewnosc w terenie, bo w sumie to teraz nie wiem czasem czy on przejedzie czy nie . a zazwyczaj staje gdy sytuacja jest prosta. wszystkie te inwestycje sa wywolane wlasnie tym ze zawodzi kiedy nie powinien. do "hardcoru" nie dążę, kiedys pewnie przyjdzie czas, ale trzeba)bedzie kupic cos innego. Wranglera szkoda

inwestuj w suzi. moj kolega jezdzi czyms taki, dzielna maszyna, ble è,ç sporoâzeba z$nic. nd0ï mniej0†li :r[ä^: :ro| é
Sa gotowe zestawy tarcz do d44..poszukaj...w wiekszosci sklepow internetowych sa dostepne
taaa....tylko kosztuja 600 czy 800 dolcow. ktos kiedys chyba pisal na forum ze zrobil tarcze z tylu za 500 zl na czesciach z jakiegos samochodu
a tak dla pewnosci. ten bydlak to D30 prawda?

do "hardcoru" nie dążę, kiedys pewnie przyjdzie czas, ale trzeba bedzie kupic cos innego. Wranglera szkoda
Podoba mi się to podejście, mam tak samo z WJ Auto ma mnie nie zawodzić, gdy jest mi potrzebna odrobina jego terenowych zdolności, ale też nie zamierzam go celowo zakatować

Z kolei co do tarcz- czy wrangler ma EBD?
michals, moze od jakiegos bitego rubicona ?:D
Ps. na moje oko, owszem, to D30
hmmm co to EBD?:D

[ Dodano: 2007-05-14, 22:30 ]
EBD to electronic brake distribution czyli rozdział siły hamowania między przodem a tyłem. Bo jak nie ma, to motając tarcze na tył możesz doprowadzić do sytuacji, że tył będzie hamował za mocno.
I teraz pytanie, ilu kanałowy jest ABS, bo to może nieco zlikwidować skutki za mocnych tyłów. Bo w WJ na ten przykład jest trójkanałowy, czyli nawet (pomijając, że jest EBD) gdyby tył blokował za szybko, to tylko on byłby przez ABS popuszczany. Jeśli natomiast ABS chodziłby tylko na jednym kanale, to wraz z utratą przyczepności tyłu (wynikającą z nadmiernego hamowania) zacząłby odpuszczać wszystkie koła, i tym samym droga hamowania mimo mocniejszych hampli znacznie by wzrosła.

A co do tej dany, to nie wiem, czy z przodu w D44 też jest taki oktagonalny dekiel, ale wdaje mi się, że raczej tak. Poza tym, o ile D44 z tyłu była w opcji, to przednia chyba jednak była tylko w Rubiconach
jakos nie widze zadnych informacji na temat EBD w TJ, bo w JK z tego co widze jest. no nic spraw hamulcow jest jak widze do rozwiazania w kraju:D

[ Dodano: 2007-05-14, 23:19 ]
Aż tak daleko nie musiałeś szukać :

http://www.jeep.org.pl/fo...der=asc&start=0

prawda ale chcialem sprawdzic w jakiej to sie moze stac sytuacji
Dowolnej



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting