Pytanie natury technicznej- gdzie i jakie dętki kupic do opon 35x10.5x15? Szukałem w sieci ale mają jakieś dziwaczne oznaczenia, których nie kumam
zobacze jakie mam na fakturze jak kupowałem do swoich 35x10,5x16 i jak nie zapomnę to Tobie napisze co mi założyli
dziękować
Czarny, to ty zamiast zadzwonic :pala: ja zamawialem w wadowicach rozmiar tez inny niz powinien byc ale przy dentkach ta tolerancja jest bardzo duza ja w 33calach mialem detki na 31 cali wazne zeby szerokosc byla zblizona
_bodzio_, dzięki
Ja do mojej byłej Vitary zakupiłem dętki w Agromie . Cena ? 35 zł . Do kół 33 cale . Wydaje mi się ,że dętka to dętka . A różnica w cenie kolosalna. No i koszta wysyłki odpadają , bo sklep rolniczy to chyba wszędzie jest Pozdrawiam
nie pamiętam rozmiaru samej dętki ale cenę pamiętam , do opony 35/10,5/16 zapłaciłem 20 pln brutto
nie pamiętam rozmiaru samej dętki ale cenę pamiętam , do opony 35/10,5/16 zapłaciłem 20 pln brutto
Zauważyłem bardzo dziwną właściwość , ze ten sam artykuł , potrafi być kilka razy droższy , tylko dla tego że jest opisany ,że do off roadu . A czy ciągnik rolniczy to nie off road ?
Chyba do Agromy zajrzę
[ Dodano: 2009-11-14, 22:08 ]
Tylko gdzie Agroma w Wawrszawie
juz nie ma ja tez szukalem rolniczych i jak znalazlem w necie to ceny podobne do tych z wadowic a agroma byla kiedys w zabkach ale juz podobno padły te sklepy przynajmniej w mazowieckim agroma alez to byl sklep i snorkle i szekle i wszystko do off roadu
można zaadoptować tylko są dziwne rozmiary felg np.15,3" należałoby się pobawić w przespawanie pierścieni wiadomo że może być ciężko wyważyć no ale te opony są wolnobieżne więc max 50km/h ale napewno robią swoje.
Czarny a da się zakleić te opony na tyle aby były OK, bo jeśli tak to ja bym Ci rekomendował dętloki - czyli po naszemu odpowiednik beadlocków, tyle tylko, że dużo tańszy i równie skuteczny. Idea jest prosta - na felgę dopasowujesz futerał podobny do pokrowca na koło zapasowe - pod to dajesz dętkę np 195/70/15 - szukaj od honkera albo uaza - którą ładujesz nawet na 3 atm - ograniczenie wzwyż powoduje, że dętka całą siłę oddaje na boki, które są wykonane z bardziej elastycznego materiału niż góra - co powoduje, że na niewielkiej wysokości od felgi bardzo mocno wypychasz dętloka na boki - które dociskają oponę do rantu felgi, powyżej możesz juz wogóle nie pompować koła - czyli zachowuje się tak jakby miało z 0,3 - 0,5 atm. Co należy zrobić oprócz zakupu dętloka - wywiercić nowy otwór na zawór dentki. Co do samych dętloków - temat ogarniamy dla siebie, cena będzie przystępna i na pewno nie taka jak z alledrogo. Ps. Na asfalt zawsze możesz dopompować samą oponę ile tylko stryjenka życzy. Zwykłe dętki niosą ze sobą problemy - po pierwsze łatwo je przesunąć na niskim ciśnieniu aż do zerwania zaworu - co unieruchamia skutecznie auto - można sobie trochę pomóc instalując dętkę z dodatkowym zaworem - po przeciwległej stronie co podnosi wytrzymałość na przesuwanie się, ale z tego co wiem wiąże się to ze znalezieniem dobrego wulkanizatora, bo dętki z dwoma zaworami nagminnie nie występują..........
Czarny a da się zakleić te opony na tyle aby były OK Dało się bez problemu
mel, Dzięki za wyczerpujący wykład Jutro jeszcze pogadamy o tym w cafe, bom mocno zainteresowany