ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Czy moze ktos wie czy ZJ ma dluzsze szpilki od XJ?
Zalozylem do XJa tylne hamulce tarczowe z ZJ i po zmianie felg okazuje sie ze szpilki sa troche za krotkie i nakretka lapie zaledwie kilka zwojow szpilki. Musze wiec kupic dluzsze szpilki ale nie wiem jak je zdobyc.

pzdr


Przednie są takie same (albo bardzo zblizone) - miałem okazję porównać. Tylne przy tarczach tak na zdrowy rozsądek mogą byc służsze niz przy bębnach, ale czy tak jest nie mam pewności
Interesująca kwestia, bo też mam już wszystko gotowe do wrzucenia na auto, ale szpilek nie przewidywałem. Tylko dlaczego "po zmianie felg" okazały się za krótkie Przed zmianą nie były Może to felgi są jakieś nie teges
przednie takie same
tylne dłuższe jeśli most od ZJ ma hamulce tarczowe czyli 94 i nowsze
jak bębny(93r) z tyłu to szpilki tej samej długości. Nie ma problemu szpilki są wymienne i można przełożyć. Ja u siebiue mam bębny a płosie od wersji z tarczami nic nie przeszkadza. Nie wiem jak w drugą stronę.
kup półosie do D35 od ZJ zamień szpilki sprzedaj półosie lub zamień półosie jak są dobre a sprzedaj swoje stare


Dzieki za pomoc,
kupie po prostu szpilki, nie bede kombinowal z polosiami.

pzdr
Zadzwoniłem do kumpli w ASO - szpilka ZJ /tarcze/ jest dłuzsza od szpilki XJ /bębny/ o jakieś 5-6mm

No to teraz szpilek szukać trzeba bo w ASO 1 szt kosztuje 48 PLN
Stalowe felgi zakładacie i nie ma problemu.

Stalowe felgi zakładacie i nie ma problemu
Jak ktoś ma stalowe to nie ma problemu
Ja mam alusy i na razie przy nich pozostaję, więc problem jest, ale z katalogu Quadratec-a wynikło mi, że te szpilki do tyłu Grand/tarcze są takie same jak standardowe przód XJ

Zadzwoniłem do kumpli w ASO - szpilka ZJ /tarcze/ jest dłuzsza od szpilki XJ /bębny/ o jakieś 5-6mm
A jakby założyc te z przednich piast

A jakby założyc te z przednich piast
No właśnie poczekajcie do jutra - podskoczę do ASO i sprawdzę organoleptycznie jak sprawa wygląda, bo mają "na półce" takie szpilki do ZJ/tył/tarcze oraz przód XJ
Porównam, zdjęcie zapodam i zdam relację czego trzeba szukać
Jak pasują to tylko szukać padniętych piast przednich a myślę że te to od braci forumowej w gratisie da się załatwić
jakby sie okazalo ze pasuja, to bylo by świetnie. na allegro szpilki sa po 16 zł.

pzdr
Panowie,różnica wynika z tego,że tarczo-bębny z ZJ mają troszkę grubszą ściankę,

kurde nie pamiętam ile,ale chyba 3mm,

ja zostawiłem stare szpilki,i jest ok,a mam alusy,i jężdżę ostro

oczywiście poprawnie by było zmienić ale ta cena w ASO ,kosmos jakiś.
Tyż zrobiłem konwersje z bębnów na tarcze i nie zmieniałem szpilek
mam oryginalne fele z XJ i też wydawało mi sie że będa za krótkie
ale jest OK

Bo jest OK,

ale jakby się zmieniło na dłuższe to byłoby wery w py..te
No ja tez niby przykrecilem felgi aluminiowe i jakos wjechalem na lawete a potem z niej zjechalem ale nakretka lapie moze z 3-4 zwoje spilki co przy kolach 35/14,5 moze okazac sie niewystarczajace. Wole wiec juz wydec te 200 pln na szpilki niz pojechac na rajd i po pierwszej probie sie wycofac bo to zdecydowanie wiekszy koszt.

pzdr
Byłem, zobaczyłem, rozkminiłem

Na poniższym zdjęciu od lewej:
szpilka XJ tylna - bęben / szpilka XJ przednia - tarcza / szpilka ZJ tylna - tarcza



Jak widać szpilka oryginalna od bebnów jest rzeczywiscie znacząco krótsza, ale już przednia od XJ /wyjęta na ten przykład z padniętej piasty/ będzie w sam raz

Pozostaje teraz zakupić 10 szpilek od piast przednich z XJ



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting