czesc , mam taki problem , -odpalam auto wrzucam bieg i czasami obroty spadaja mi do 0 i gasnie ale nieraz na samym dole zalapie i sie podniesie . czyzby krokowy padl? na N tez ma troche nizsze niz zwykle . przypadlosc zauwazylem 2 dni temu . rowniez na postoju kiedy ruszam i skrece kierownica mocniej to potrafi zgasnac jakies domysly?
masz ten problem na benie i gazie? Ja tak mialem na gazie,a po regulacji jest 0k
na benie jest tez to samo
Ja bym obstawiał silnik krokowy albo zabrudzenie przepustnicy. Wyczyść jedno i drugie.
O ile dobrze pamietam to za wolne obroty odpowiedzialne jest ECU,byl juz watek kiedys chyba
Ja bym obstawiał silnik krokowy albo zabrudzenie przepustnicy. Wyczyść jedno i drugie.
Brudny silnik krokowy zbyt wolno reaguje żeby prawidłowo utrzymywać obroty. Po wyczyszczeniu zresetuj komputer. Niech sobie ECU od nowa ustawi obroty.
Ja bym obstawiał silnik krokowy albo zabrudzenie przepustnicy A w następnej kolejności czujnik położenia przepustnicy. Opieram to na moim przypadku. Miałem tak samo. Czyszczenie przepustnicy i krokowca na pewno bardzo wskazane bo zbiera się tam dużo smoły. Jak nie pomoże to czujnik położenia przepustnicy najprawdopodobniej
dzieki koledzy za okazana pomoc sprawa wyglada dosc prozaicznie ., poczyscilem wszystko , sprawdzilem rowniez a okazalo sie ze wezyk podcisnienia z Mapa mi wyskoczyl i to tak, ze nie bylo widac na pierwszy rzut oka ze wylazl juz wszystko dziala bz zarzutu
Podłączę się - gdzie znajduje się ten sławny silniczek krokowy (pytam całkowicie poważnie)?
Zakr, krokowiec znajduje sie obok tps'a na przepustnicy -wtyczka na 3 piny
wtyczka na 3 piny
U mnie jest na 4 piny
U mnie jest na 4 piny moze , nie znam sie az tak . ale skoro we wszystkich jipach sa takie same kroczki to troche dziwnie
Zakr, krokowiec znajduje sie obok tps'a na przepustnicy -wtyczka na 3 piny
Dzięki. Czy z wyjęciem do przeczyszczenia wiążą się jakieś rzeczy o których trzeba pamiętać - zaznaczyć ustawienie, albo coś takiego?
slawek, qwa , masz racje . wlasnie sobie zajzalem i rzeczywiscie to tps ma 3 piny a kroczek 4 Zakr, z tym czyszczeniem to delikatnie nafta przemyj a potem jakiegos oleum zapusc by sie nie zatarlo
z tym czyszczeniem to delikatnie nafta przemyj a potem jakiegos oleum zapusc by sie nie zatarlo
Właściwie to do takich rzeczy zazwyczaj używałem benzyny ekstrakcyjnej i pędzelka do mycia. Nie sądzę żeby coś dało się zepsuć. Chodzi mi tylko o to na ile można rozkręcić żeby nie popsuć i czy trzeba coś zaznaczyć/zapamiętać ustawienie, żeby potem działało.
Wykręcasz , myjesz i montujesz z powrotem. Jak jest mocno zabrudzony zamocz na kilka godzin np. w nafcie . Przy montażu nic nie trzeba regulować ani ustawiać, zrobi to CPU przy pierwszym uruchomieniu silnika
Dzięki.