ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Wlazłem wczoraj pod Jeepka i aż mnie zdziwiło, że z tyłu dyfer i w ogóle rudy jest aż przykro patrzeć. Wiem, że to mu chyba nie szkodzi, ale wygląda okropnie.
Myślę, że może warto by było pomalować te rdzewiejące części.
I tu pojawia się moje pytanie:
Jak i czym to zrobić nie mając praktycznie ani kanału, ani sprzętu do malowania, ani pojęcia o tego typu pracach.

Oczywiście żadne tam demontaże i piaskowania -
co najwyżej szczotka druciana, inhibitor korozji (jaki?) farba podkładowa (jaka?) i czarny mat po wierzchu (jaki?)

Czy takie działanie ma sens???


Jeżeli piaskowanie odpada , to co mogę doradzić . Hmm .... . a maluj czym chcesz , bo bvez piaskowania to i tak długo trzymać się nie będzie , a ruda wyjdzie wczesniej niż myślisz .
Jezeli masz zaciecie to wlacz dobra muzyke, pojedz wczesniej i zabierz szczotke (dobra jest waska) i dobry skrobak. Potem to mozesz odtluscic np. benzyna ekstrakcyjna. Nastepnie podklad i kolor albo srodek do konserwacji podwozi.
Piaskowanie to podstawa tak jak juz napisano ale jak sie spniesz to tez troche lakier powisi.
Powodzenia

czym pedzlem i hameritem



pedzlem i hameritem
Bodzio wesz do czego nadaje sie HAMERITTE
możesz zawartośc wylać do kosza a puszke użyć do przechowywyaniai śrubek
jam zakupiłem puszeczkę czegoś lepszego niż hammereit.....w leruła polecają
Spróbuj po oczyszceniu pokryć fosolem, wiąże rdzę w coś co już nie rdzewieje. Później lakier na to i działa.
chłopaki wydajecie kase na drogie przereklamowane środki a jest na rynku takie cuś jak Izolplast B prawie w każdym budowlanym rozcięczacie troche benzyną i po oczyszczeniu szczotą i papierem sciernym pedzel i do boju chyba że od oleju brudne to zmyć ,przez kilka dni bedzie asfaltem zalatywać ale jak wyschnie powłoka 1 -sza klasa

chłopaki wydajecie kase na drogie przereklamowane środki a jest na rynku takie cuś jak Izolplast B prawie w każdym budowlanym rozcięczacie troche benzyną i po oczyszczeniu szczotą i papierem sciernym pedzel i do boju chyba że od oleju brudne to zmyć ,przez kilka dni bedzie asfaltem zalatywać ale jak wyschnie powłoka 1 -sza klasa
heheh ja pomalowalem Izobudem do fundamentow
a jak chcesz wypas:
http://www.forum4x4.pl/vi...4fa12057870ae60

chłopaki wydajecie kase na drogie przereklamowane środki no w sumie racja.... http://www.nokaut.pl/kosm...fosol-0-5l.html

Spróbuj po oczyszceniu pokryć fosolem, wiąże rdzę w coś co już nie rdzewieje. Później lakier na to i działa.
Po "Fosolu" --> KONIECZNIE trzeba umyć wodą bo jak nie to robota bez sensu.
W coś co nie rdzewieje to wiąże "Cortanin".
Sprawdzone.
wilku, o właśnie, wiem, że jeszcze kiedyś to sprawdzałem. Coś mi się ubzdurało, że to fosol.
A ja dalej wiem swoje dopóki nie pozbędziesz się rdzy w sposób mechaniczny , to nic z tego nie będzie
Czyli spróbuję tak:

Myję wszystko myjką ciśnieniową
czekam aż wyschnie
czyszczę z rudej szczotką ile wlezie
odkurzam i odtłuszczam
na to odrdzewiacz - myślę o CORTANIN F bo od razu tworzy podkład do farby
CORTANIN F
potem szczotka i jeszcze raz odrdzewiacz

i dalej nie wiem - dawać farbe podkładową i baranka
czy samego baranka
czy baranka i jakiś biteks jeszcze na to??

Prosze o sugestie.

Ostatnio czytam biteks wyszedł z mody więc może szkoda paprać.
App barankiem to chyba zaszaleję całe podwozie ( nie ma rdzy) po oczyszczeniu i odtłuszczeniu -
nie kosztuje drogo a może pomóc.
poszukaj postów kolegi "darion", on jest specjalistą od farb i polecał jakieś fajne farby do takich celów.
Jedyną słuszną farbą jest epoksyda . Grunt epoksydowy + nawierzcnia epoksydowa . Nie dawaj żadnych gówien typu bitex .

Jedyną słuszną farbą jest epoksyda
mogę prosić o konkretny producenta/typ/ nazwę handlową podkładu i farby?
Skoro już jest przetestowane to po co mam kombinować.
Np kolego może być lakier Epoxydowy BRUNOX choć ja osobiście polecił bym :
Dokładnie oczyścić z rdzy szczotką drucianą pomalować epoxydą bądź Cynkiem a na wierzch normalnym lakierem akrylowym w dowolnym kolorze, bądź w razie ochoty pod lakier dać warstwę Unterbodenshutza to takie gumowe coś na podłogę, można kupić w prawie każdym samochodowym sklepie. Polecam z firmy Motip nazywa się to Bitumen a numer w katalogu to 000007.

Pozdrawiam Michał.
Ja używam epoksydy firmy Rafil . Na moje oko lepsza od Novola . Jeżeli już nie decydujesz się na piaskowanie , to oczyść z rdzy . Szczotka druciana na wiertarke lub szlifierke odpada. Mimo że jest ona stworzona do czyszczenia rdzy , to na moje oko się nie naddaje . Dlatego ,że poleruje zewnętrzną powłokę rdzy , a pod spodem nadal ruda Użyłbym papieru ściernego i lamelowych tarcz . Na to daj grunt epoxydowy , następnie nawierzchniówkę epojksydową . Nie eksperymentuj z innymi środkami , bo ten sprawdzony . Pozdrawiam



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting