zaraz pewnie ktos napisze TO JUZ BYLO i odesle mnie do "SZUKAJ".szukalem,nie znalazlem. Problem-tylne lewe kolo w Dana44 ma luz tzn "wsowa" sie i" wysowa". ok 3mm,ruszjac gora/dol wszystko ok.da sie ztym zyc,ale konczy mi sie przeglad mieszkam w UK i taki numer tu nie przejdzie czy istnieje jakas mozliwosc regulacji?jako ciekawostka pocieszjace jest to,ze kola moga wystawac z nadkoli bez ograniczen opony14.50 no problem
Mialem to samo w polosce masz klipsy musisz zdjac dekielek od mostu i odpiac polosie
dzeiki,ale co dalej?sa tam jakies regulacje czy trzeba uzyc podkladek?
ja uzylem zwyklych podkladek i jezdze juz tak pol roku i jest super a zreszta nie sa one drogie te klipsy po 15 lub 20zl niepamietam juz
Taa...klipy w danie 44 z TJ .
Najpierw sprawdzil bym wszystkie cztery sruby trzymajace polos w pochwie....bo klipow to raczej nei znajdziesz
Rozwiązanie takie jak w D44 z XJ.
Stebel no nie mow ze yj nie ma clipow
kamieniarz, tak, ale kolega szymonfree, pytał o D44 z TJ.
To kolega Stebel powinien dobrze przeczytac moj profil. Moj blad ze tez nie doczytalem tematu.\sory z gory
dzieki za info,ale problem rozwiazalem inaczej tzn luz dalej jest,ale udalo mi sie znalesc informacje dotczace przegladu co powinni spr i za co moga"oblac",nie ma zadnej wzmianki o luzach w poziomie.Tylko gora dol.wiec pojechalem na przeglad probny i oczywiscie sie prrzyczepil,ale niestety przegral!!!!! zapytalem z ciekawosci ile naprawa 2-3robocizna po 90funtow za godzine +czesci!!!!!! zrobie sobie sam za darmo a przeglad dostane jak tylko wymienie tlumik
[ Dodano: 2010-01-13, 22:14 ]
jezeli masz na mysli te sruby trzymajace blaszke,ktora jest w bebnie to spr i wygl wszstko ok gdzie jeszcze moze cos byc?ludzie na forum pisza,ze mozna tak jezdzic,ale ja tak nie chce to tak jak ze skrecona kostka,daje mozna chodzic ale.....................?
Ta blaszka z 4 dziurami na śruby i jedną duża dziura przez ktora przechodzi półoś trzyma cała półoś w obudowie mostu. Jak po dokręceniu nakrętek nie ma luzu to albo jest mały to nie ma się czym martwić. Trzeba by było znaleść jaka jesty fabryczzna tolerancja, bo jakaś jest. Jak jest luz który Cię dalej martwi to wykręć te nakrętki (do tego jest dziura we flanszy półosi) i wyjmij półoś. Zobacz czy ta blaszka trzymająca nie jest przerdzewiała, albo czy nie ma rdzy albo zanieczyszczeń między blaszką i mocowaniem hamulców. Poza tym w teori pierścień trzymający łożysko na pólosi może się przesunąć co może powodować luzy. No ale jeszcze nie słyszałem żeby komus ten pierścień się przesunął. JEżeli tam jest luz to raczej pierścień od początku był załozony z luzem.
dzieki jutro mam wolne bo Anglii kataklizm tzn spadlo ok6,2457cm sniegu,wiec zobacze tam jeszcze raz bo w sumie to nie odkrecalem tej blaszki.thanks
Stebel no nie mow ze yj nie ma clipow
Nie mowie bo sa...ale kolega ma TJ do tego z dana 44....nastepnym razem zanim cos doradzisz to dokladnie przeczytaj o co chodzi.