po szlifach walu oraz bloku trzeba to wszystko umyc by wyeliminowac mase opilkow, ktora zalega w wszystkich mozliwych dziurach i zakamarkach. Od razu mowie, ze warsztat wykonujacy szlif nie myje swoich "wyrobow".
czy mozecie poradzic jak cos takiego umyc, czym i jakimi srodkami chemicznymi?
napewno nie wodą tylko jakimś s=zmywaczem i przedmuchac dobrze wszytskie kanały olejowe
Czemu nie woda? To jest zeliwo. Myslalem wlasnie o karcherze z goraca woda i jakims plynem a potem dmuchanko ...
QUBUS, to umyj i zobaczysz najlepiej jakimś zmywaczem i przedmuchać w myjkach takich co używają mechanicy nie mam wody tylko jakiś specjalny płyn
Co to za warsztat? Proponuję benzynę, kompresor ew. benzyna z ropą.
Czemu nie woda? To jest zeliwo. Myslalem wlasnie o karcherze z goraca woda i jakims plynem a potem dmuchanko ... Popsikaj kagerem i pozniej karcher i dmuchanie powietrzem i bedzie OK http://www.kager.pl/kager...ia_silnika.html
Pistolet do konserwacji
Do tego ropa i sprężarka . Na koniec można wymyć benzyną , wydmuchać powietrzem i składać
Jak poskładasz to zalej silnik byle jakim [tanim] olejem zrób z 300km. starając się nie przekraczac 2500tys/obr. zlej to wszystko i wymien filtr powinno to tez troche pomóc w oczyszczeniu z resztek osadów
Do tego ropa i sprężarka . Na koniec można wymyć benzyną , wydmuchać powietrzem i składać i zawapniona watroba...pierwsze czego ucza przy rozpylonej ropie to z dala z gola skora
Rozpylona ropa przenika przez skore do krwi, bena pewnie tez. Przeciez sa preparaty do mycia w miare bezpieczne i rozpuszczajace nagar i brud wszelaki np. unitor, kager itd
no tak ogólnie to właśnie tak się robi, po remoncie pierwsze 300 na bylejakim mineralnym, po takim dystansie obowiązkowo spust tego towaru i nowy filtr, potem już dobry olej i z 2tysie i znów wymiana.
Kercher jakaś chemia,ciepła woda,potem powietrze i będzie ok.
Ale kurna jednego nie kumam STROKER się sypnął ,przeca składaliście go na tip top,mam nadzieję żę to inny motor.
no niestety, nie dosc ze zle umyty to podobno nieosiowo wal byl ustawiony ale trudno mi w to uwierzyc.
teraz mam dylemat, naprawiac czy kupic seryjny silnik.
przeca składaliście go na tip top My złożyliśmy go absolutnie na tip-top, niestety nie my robiliśmy obróbkę mechaniczną, a wszystko póki co wskazuje, że tu leży pies pogrzebany.
O k...wa tyle waszej pracy i poszło ,ja pie...le czy w tym kraju są jeszcze porządni fachowcy , ja powoli dochodzę do wniosku że znaleść takowego to jak igłe w stogu siana,przykre to jest ,mam nadzieję że poskładacie i będzie VA BENE
Istnieje jeszcze szansa, że winny jest wadliwy wtryskiwacz paliwa lub nadmierny quench, ciągle nad tym dumam, co jest prawdziwą przyczyną awarii. Jak dojdziemy do tego to opublikujemy
art74 napisał/a: Jak poskładasz to zalej silnik byle jakim [tanim] olejem zrób z 300km. starając się nie przekraczac 2500tys/obr. zlej to wszystko i wymien filtr powinno to tez troche pomóc w oczyszczeniu z resztek osadów
Taa zrob remont silnika a potem zalej olejem tanim z biedronki NOoo widze że kolega to się zna bo był w D.... i widział G....
hahahhaha, poplulem monitor
można zastosować wodorozcieńczalny środek Statoil CleanWay 153
CleanWay 153 jest alkalicznym środkiem myjącym o dużej mocy, stosowanym w przemyśle do usuwania emulsji mineralnych, półsyntetycznych i syntetycznych, olejów nieemulgujących, środków do obróbki plastycznej, olejów hartowniczych i zanieczyszczeń ze stali, żeliwa, stopów aluminium, miedzi i jej stopów oraz metali po obróbce galwanicznej. Łączy w sobie bardzo dobre własności myjące i ochronę antykorozyjną wymytych detali.
... no i jak by było trochę czasu to jestem w stanie załatwić próbkę... która do tego wystarczy