Jadąc na 2WD nie powinno się nic świecić na desce - a u mnie ciągle świeci się PART TIME. Jeepek oczywiście ma załączoną tylko tylną oś - sprawdziłem na asfalcie (nie ma żadnych objawów charakterystycznych dla braku mechanizmu różn - normalnie się śmiga, rusza ze skręconymi kołami itd i czuć, że pcha tylko tylna oś więc norma). Jak wrzucę na full time to pojawia się zielona ikonka załączonego napędu 4FT więc jest wszystko w normie. Na 4Lojest znowu PART TIME więc w normie.
Jak zrobić, żeby PART TIME nie świeciło się na 2WD?
zacznij od czujnika może się zawiesza
a czujnik znajduje się dokładnie gdzie? Mam XJta od półtora miecha dopiero.
czujnik znajduje się blisko wyjścia tylnego wału z reduktora. Takie coś grubości kciuka, wkręcone pod kątem w reduktor. Odchodzi od niego 2 kable o ile pamietam. Możesz spokojnie go wykręcić. Na jego końcu jest kulka, jak ją będziesz naciskał to w zależności od nacisku wskazania na tablicy powinny się zmieniać. Z objawów wynika że gdzieś się jakiś syf dostał i kulka nie chce wrócić do położenia spoczynkowego. Czy jak zapala Ci się FullTime to PartTime gaśnie? Jeśli nie, to przyczyna tkwi w zwarciu jednego z tych przewodów do masy. Zwarcie może być gdzieś na między czujnikiem a tablicą wskaźników.
Czy jak zapala Ci się FullTime to PartTime gaśnie?
Zgadza się - part time gaśnie gdy pojawia się ten schemat zielony full time! Dzięki wielkie za pomoc - dobiorę się do tego czujnika jutro.
mam to samo, part time pali się kiedy chce, gaśnie kiedy chce, tylko że się już do tego przyzwyczaiłem i mi to lotto czy się świeci czy się już na dany dzień wyświecił ale skoro już wiem gdzie szukać problemu to jak się będę nudził to se wykręcę to cuś i zmuszę do pokory