Jest to jak w opisie Jeep Wrangler Rubicon napędzany moją najukochańszą jednostką silnikową czyli 4.0 Zawieszenie : Ome 4" Opony : Interco TSL Bogger Bias 35x10.5.R15 Blokady Mostów Przód i Tyl . Oczwiście Snorkel , Odpowietrzenie Mostów ze Sprężarką , Odpowietrzenie Skrzyni Biegów , Świeca Zaplonowa w Wodo Odpornej Kupulce i takie tam inne kosmetyczne sprawy. Skromna Galeria.
Fajny XK
KamilJeep, nie ten dział.
Przenoszę.
[ Dodano: 2009-09-19, 07:41 ]
ten Rubi wygląda mi na Sporta z '97 roku...
Skromna Galeria. faktycznie skromna furacz ładny
ten Rubi wygląda mi na Sporta z '97 roku...
2003 Rubicon
[ Dodano: 2009-09-23, 14:31 ]
Boggery 35x12,5 na 4" ?!?! Jak wykrzyże?
Powiem Ci że nie bawie się w RockCrawling Ale wykrzyże ogółem spoko
No ja po skałach też nie jeżdżę, jak byś miał jakąś fotkę z wykrzyżu to się pochwal
KamilJeep, dawaj foty z wykrzyżami
niemam ani jednej ;P
[ Dodano: 2009-10-10, 09:23 ]
A to skladak jest? Bo na oryginalnego Rubicona to to nie wyglada.
Raczej ,,przyklejak" Furacz bardzo ładny, wczoraj mieliśmy w teren jechać ale coś nie wypaliło, za to w piątek na 100% się widzimy.
Składak Składak ;P 1997 Sport przerabiany w 2003 Rubicona Ale blokady Ma i to jest ważne Widzimy Się w Ptek
Składak Składak ;P 1997 Sport przerabiany w 2003 Rubicona Ale blokady Ma i to jest ważne Widzimy Się w Ptek
Rubicon to nie tylko blokady....to chocby przednia dana 44 i reduktor 4:1
No co ty
a to filmik mojego autorstwa Oski świetne zdjęcia Skąd tam aż tyle śniegu U nas jeszcze go nie było Pozdrowienia dla całej pojeepanej rodzinki
Też się zdziwiłem W Przemyślu szaro, a jak dojechaliśmy do Baligrodu gdzie odbywał się rajd to zaraz w pierwszy dzień wtopa w śniegu po klamki, a to w końcu 16-18 Październik !!
Również pozdrawiamy
Szkoda ze nie wiedziałem o tej imprezce Wyglada ze fajno było ...
Szkoda ze nie wiedziałem o tej imprezce Wyglada ze fajno było ...
Fajnie, fajnie Zobacz fotostory
Ladny
Na sezon 2010 szykuje się zmotka . Planuje Podkladki 2.5" czyli razem z liftem 6.5" , Przerobić zderzaki , wyciągara do tylu , do przodu Warn 9.5XP i że tak powiem Modyfikacja Budy Zapodam fotki w Marcu :
Planuje Podkladki 2.5" czyli razem z liftem 6.5"
Przemysl to jeszcze raz...przy takim lifcie na krotkich wahaczach beda ci padac koncowki wahaczy i do tego bardzo obciazone beda uchwyty wahaczy zarowno przy mostach jak i przy ramie...a wszystko przez to z wahacze beda pod kolosalnym katem.
KamilJeep mowił coś że jego wahacze są już przerobione
KamilJeep mowił coś że jego wahacze są już przerobione tu już nie chodzi o samo przerobienie wahaczy ale powinny być ich mocowania obniżone albo przeniesione bliżej środka samochodu i zamontowane długie kute wahacze.
Może narazie posmigaj tym co masz i naucz sie auta ? Do polskiego off-roadu nie trzeba Bóg wie ile liftu, za to dobre wyposazenie, zreczny kierowca z głowa na karku i mozna cuda zdziałać
Do polskiego off-roadu nie trzeba Bóg wie ile liftu, za to dobre wyposazenie, zreczny kierowca z głowa na karku i mozna cuda zdziałać I jeszcze zapomniałeś jednego : Sandał W Podłodze
I jeszcze zapomniałeś jednego : Sandał W Podłodze
Ktory najczesciej konczy sie tym ze auto w zakrecie jedzie prosto a nie tam gdzie chcial kierowca :pala: ...zupelnie jak na tym filmie http://www.youtube.com/wa...feature=related
Tu akuratnie jego tato jechał, ale Kamil za kierownicą to potrafi trzymać gaz w podłodze przez kilka minut, aż dymy lecą
Ale nawet gdyby pojechal prosto to Wrangler stworzony jest po to żeby sam sobie tyczyl szlaki Drogami to jeżdżą tylko Land Rovery Jeep'y jeżdżą na przelaj
[ Dodano: 2009-12-15, 12:54 ]
POPRAWKA... 5" , nowa winda przyszla , bedzie winda z tylu , dach bikini ( moze ktos ma na sprzedaż to PW ) , relacje z przeróbek już niedługo.Zapraszam i pozdrawiam
moze ktos ma na sprzedaż może ja mam w składziku to spojrzę bo coś tam miałem tylko nie wiem czy pełny dach czy bikini. Ten cudak na zdjęciu powyżej stojący pod Twoim YJ'em to Tomcat z prawdziwego zdarzenia czy podróbka? Ciekaw jestem jak to sobie radzi w błocie/śniegu.
Ciekaw jestem jak to sobie radzi w błocie/śniegu. Robi to tak średnio. Raczej wogóle nie robi To jest nasz znajomy wiec nie bede ocenial tego samochodu Ale i tak wrangler 4.0 robi najlepiej Jakieś koncepcje przedniego zderzaka pod Warna 8274 ;> ? bo mi nic nie przychodzi do glowy Pozdrawiam zdrowo Jeepniętych http://sketchup.google.co...bd&prevstart=36
Takiego se zróbcie
musi być specjalna plyta pod Grzechota o taki : http://cgi.ebay.com/ebaym...sQ5fAccessories
A Wrangi dostał już grzechotnika Ale zapitala , taki trawers 60 stopni bez problemu pod górke szybciutko zaliczony , postaram się wrzucić jakieś fotki windy ok 12
Kamilowi nie chce się wrzucać fotek, to ja wrzucę, a co ??
Pozdro
Jeszcze trzy na deser z tymi okropnymi bagażnikami i tym do du*y zderzakiem
KamilJeep, a to też moje fotki
Twoje fotki ale moje auto
A które aktualne? Masz drugi komplet opon czy zrezygnowałeś z boggerów?
Tomp, Kamil ma Boggery w teren i AT-ki na szosę
Aktualne to co Oski34 dodal z Grzechotem
^^ oki, nowy zderzak ładniejszy.
Myślałem żeby kumho kl71 wziąć na asfalt i lajtowe wypady, ale chyba zostanę na fedimach, a na ambitniejsze rajdy kiedyś simexy kupię
Jak idzie praca nad elktrycznym wentylatorem?
narazie nic nie robię bo nie chce pólśrodków , w nastepnym roku może będzie zmota z mostami od gelendy , ale to tylko narazie teoria
Kuwa w środe przychodzi nowa kopólka i kable zaplonowe i jedzie do mechaniora na odpowietrzenie skrzyni Mam nadzieje że się wyrobimy do 29
No i hooy mechanik nie może dzisiaj i kazal przyjechac we wtorek... Pozdro dzięki ci Przemku z Rzeszowa że się "wyrobiles" do Twierdzy. Na twierdzy nas nie zobaczycie Za to może pojedziemy na Zmote
DO SPRZEDANIA
WTF R U doing człowieku?? Przecież miał jeździć lepiej niż m.wilkowóz
może i miał ale chce patrola.
w sumie ja też od zawsze chcę Patrola, nawet jak kupowałem Jeep'a to chciałem Patrola, rozumiem Twój wybór Jednak jakoś mi brakowało tam wypasu i klimatu
Ale Patrol jest pancerny a nie to co Jeep, ciągle strach przed urwaniem półosi...
Wrangler zostaje Nasz kolega wydachował ZJ 4.0 ,wszystko sprawne,mosty 4.11, i chce za niego 3.5 tysiąca. Tak coś mi się wydaje że będzie pierwszy ZJ bez szyb,z klatką bezpieczeństwa w środku,35" simexem i fajnym elektrykiem Jeszcze do przemyślenia temat także nic nie wiadomo
KamilJeep, ja ciem, ja ZetJoty rzadza
P.S Pozdro z Chorwacji ( sorry za klawiature )
ZJ bez szyb,z klatką bezpieczeństwa w środku,35" simexem bez wymiany bebechów jakoś tego nie widzę....oryginalny ZJ raczej nie wytrzyma 35" simexów....
widziałem TJ'a 4.0 na zwyczajnych mostach, wałach itd. na 35" BFG MT1, jeżdżony z głową dawał radę w przyzwoitym terenie bez uszczerbku na zdrowiu, no ale jak tutaj simex to co innego... Generalnie ciekawy projekt, śmiały itp. jakby jednak nic nie wyszło to powiedz koledze, że mosty zaklepuję...
Spoko,spoko jeszcze myślę. A mój TJ jest na 35" Boggerze jeżdżony bez głowy z klapkiem w podłodze,na seryjnych mostach,zero odpuszczania i jeszcze nic nie ukręcone tylko mam krzyżaki Crowny Narazie wrangler zostaje,a ZJ do przemyslenia. Pewnie będę dalej kontynuował Wranglera,bo jakoś sentyment do niego czuję