Witam wszystkich posiadaczy jeep-a, od kilku miesiecy stalem sie posiadaczem jeep-a i bylo by wszystko ok, gdyby to nie byl 3.1vm nie jestem znawca i nie osadzam wszystkich samochodow z tym silnikiem, ale pisze po swoich doswiadczeniach z moim autem. Zaczelo sie od drobnostek, typu koncowki wtryskow, regeneracja pompy wtryskowej, ale to normalne bo samocho ma juz 9 lat, ale teraz mam do wymiany skrzynie bo dziwnie zmienia biegi, olej nowy zalal poprzedni wlasciciel, teraz auto stoi bo czekam na nagrzewnice bo ciekla, ciagle cos sie dzieje, juz nie chodzi o koszta, ale nie mozna normalnie pojezdzic, wogole slabo sie rozpedza do setki to wiecznosc, na wolnych obrotach sie ladnie wkreca, pali na dotyk, wtrysk sterujacy dobry, zawor AGR sprawdzony i dalej mam malo mocy, mechanicy twierdza ze to skrzynia biegow jest winna, i to ona chamuje moc silnika, sam juz nie wiem co robic, ale skrzynia nie zmienia biegow dobrze, nigdy wczesniej nie jezdzilem takim samochodem, ale duzo jezdzilem samochodami z automatem i po tym moge stwierdzic ze moj jeepek nie zmienia dobrze biegow. Jesli by ktos mog mi pomoc i zna ktos dobry warsztat na terenie lubelskiego najlepiej od strony zamoscia, to z gory dziekuje i pozdrawiam
lej nowy zalal poprzedni wlasciciel, a jesteś pewien że wymieniał? a wiesz może jaki olej zalał ? a ile km temu to było może już kolejna wymiana by się przydała (to nie jest wymiana jak w silniku że spuszczasz z miski i cały olej jest ok ) a jaki jest poziom oleju? jak wygląda pieni się czy nie? na temat samego 3,1 się nie wypowiadam poszukaj na forum jeśli złe trafiłeś to masz zajebistego pecha i koszty będą rosły choć nic nie pisałes na temat głowic popychaczy itp więc może ni jest tak źle
[ Dodano: 2010-07-18, 18:46 ]
Ja mam 3,1 Td i moj jepik w miare sie odpycha ale trudno tu mowic o kolosalnym przyspieszenu bo to jest tylko 140 KM ,przy masie ponad 2 t. Najprosciej jest wymienic skrzynie bo to nie mechanik płaci ja bym sprawdził sprzęgło może sie slizga no i wymiana oleju to podstawa. Pozdrawiam
W prawdzie dużo przed Lublinem a między Tomaszowem a Zamościem jest Gosciu od ASB w Krzywymstoku jeżeli chcesz to nr tel na PW. Pozdrawiam
Jesli pasuje Ci mechanik z Lublina to pisz na priv
chetnie pojade do lublina, ktorys z kolegow pisal ze ma tam mechanika prosze o namiary. a co do oleju w skrzyni to jest czerwony i sie nie pieni, a w tym Krzywym stoku u tego mechanika bylem i powiedzial zeby lepiej sprzedac bo ta skrzynia dlugo nie pociagnie, i ze on niezbyt jest zainteresowany reperacja bo ciezko ja wyciagnac z samochodu, a co do silnika to ladnie chodzi nic nie stuka, glowice ok, po wymianie koncowek wtryskow i jakiegos zaworu w pompie i oczywiscie regeneracji calej pompy chodzi ladnie, juz troche zainwestowalem w ten samochod i podoba mi sie i nie chcialbym go sprzedawac, tym bardziej ze ja bardzo malo jezdze bo ciagle pracuje ,to tylko czasami bym nim jezdzil. A jak bym musial robic silnik to znacie moze jakies dobre warsztaty w Lubelskim? Bo w Zamosciu to widze ze albo sie nie znaja, albo poprostu olewaja sprawe np. po wyjezdzie od mechanika po wymianie koncowek i reg. pompy przestal dzialac nawiew, czasami sie zalanczal po kilku kilometrach jazdy, wiec pojechalem do mechanika i mowie jaka sprawa, a on mowie ze tam nic nie robil zalamka, z kolei u drugiego mechanika po wymianie jakiegos czujnika w skrzyni biegow bo nie zawsze chcial zapalac silnik kiedy drazek zmiany biegow byl w pozycji P, po wyjechaniu z warsztatu podzialy sie kierunkowskazy, zalamka , wiec znow pojechalem i musial zalozyc stary i wszystko wrocilo do normy, czyli sa kierunki i nie zawsze samochod zapala kiedy jest drazek na pozycji P. Nie wiem czy trafilem na jakis strasznie wadliwy, czy moze te samochody takie sa awaryjne, jutro mam nadzieje dostac ta nagrzewnice bo wycieklo sporo plynu i mam nadziej ze nie ucierpial z tego powodu silnik, bo to nie ja jechalem i do konca nie wiem co sie stalo. Wielkie dzieki za zainteresowanie i pomoc. pozdrawiam :
[ Dodano: 2010-07-19, 01:00 ]
Masz tu namiary na sklep http://www.usaolkusz.pl tam kupisz wszystko prawie. Co do opóźnionej zmiany biegów spróbuj wyregulować linkę kickdown . Pozdrawiam www.carcarmarko.pl
[ Dodano: 2010-07-19, 20:51 ]
a co do niedziałającego wentylatora nawiewu to zobacz nad nogi pasażera jest tam jego sterownik najprawdopodobniej przepalone styki wykreć przylutuj na stałe i biędzie
a co do niedziałającego wentylatora nawiewu to zobacz nad nogi pasażera jest tam jego sterownik najprawdopodobniej przepalone styki wykreć przylutuj na stałe i biędzie
a co do niedziałającego wentylatora nawiewu to zobacz nad nogi pasażera jest tam jego sterownik najprawdopodobniej przepalone styki wykreć przylutuj na stałe i biędzie
zaciął się
:D zaciął się zasrana opera w pracy się posrała sprobuje to pokasować
Musze powiedziec ze jestem mile zaskoczony zainteresowaniem z Waszej strony i pomoca jaka oferujecie, czyli wiedza o samochodzie i namiarami na sklepy i warsztaty. dzis chyba mechanik zakonczy wstawianie nagrzewnicy, i jak cos bede wiedzil to dam znac. pozdro