ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Jako że poradziłem sobie z relingami to teraz szukam kosza bagażowego ........ będe na nim głównie woził zapas (265/70/17 BFG A/T) i może jakieś oświetlenie zamontuje.

Myśle o tym: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=581828343

lub o tym: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=581828345

Najbardziej mi sie podoba Nr 1 ale boje sie że zapas sie nie zmieści i małe to to jakieś.

Może coś innego polecacie?

p.s. Powyższe propozycje odpadają bo nie da sie ich zamontowac do fabrycznych relingów


Klaudiusz nr.1 jest ekstra i bardzo łatwo można dorobić montowanie na poprzeczki a nie na relingi. Chciałem sobie coś samemu zrobić ale ten z pierwszego linku bardzo mi się podoba. Tylko czy on jest adresowany do WK bo nie powinien zachodzić na szyberdach.
Tu zobacz jak można inaczej zamontować każdy bagażnik do WK, trzeba tylko dorobić fajne obejmy.
http://www.4xguard.com/Products/top_guard.html
A droższych już nie było . Czy to wszystko tak musi kosztować
ROLA montowany jest do fabrycznych poprzeczke, poszperałem w necie i okazało sie że nie jest taki mały ponieważ można kupic do niego "przedłużke".
Bagaznik: http://www.rolaproducts.c...=59504&cat=2025
Tzw. extension: http://www.rolaproducts.c...sp?ProdId=59505

YAKIMA tez montowany do fabrycznych poprzeczek, rozmiarowo większy ale cena:(
Bagażnik: http://www.yakima.com/rac...egawarrior.aspx
Tzw. extension: http://www.yakima.com/rac...-extension.aspx

ten drugi wydaje mi sie fajniejszy, dużo gadżetów jak uchwyt do koła zapasowego, uchwyt do podnośnika itd. .... ale cena

Szkoda że nie kupiłem jak dolar był 2 PLN


klaudiusz, jaki ma rozmiar nr 1? Swoją drogą, z tego co pamiętam to jeden i drugi są w dwóch rozmiarach.
Koło tylko będziesz woził?

[ Dodano: 2009-04-01, 17:53 ]
Ceny są faktycznie przerąbane bo trzeba doliczyć za bagażnik ze stanów dodatkowe pięniądze za transport a jest to spora kolubryna pod względem obiętościowym.
Jak się dowiadywałem z transportem do polski o cene tego co podałem link to wyszło około 2000zł.
Ja chyba sam sobie zespawam taki bagażnik i dam potem do lakierowania proszkowego. Niestety będzie trochę ważył bo będzie metalowy, aluminium nie umiem spawać. Ale można komuś to zlecić.
http://escapada.com.pl/bagazniki-c-9.html

Niestety będzie trochę ważył bo będzie metalowy

Przetłumacz to sobie inaczej: w aluminium, żeby choć w połowie wytrzymało tyle co stal, musisz dać grubszy profil lub grubszą ściankę. Różnica mas się zaciera. Proporcja cen materiału - min. 3:1 . Aluminium łatwiej uszkodzić np. gałęzią. Itd,itd. Lepiej
klaudiusz, jaki ma rozmiar nr 1? Swoją drogą, z tego co pamiętam to jeden i drugi są w dwóch rozmiarach.
Koło tylko będziesz woził?

[ Dodano: 2009-04-01, 17:53 ]

ponieważ można kupic do niego "przedłużke".
Musze Cię rozczarować...niestety NIE kupisz tej przedłużki bo nie dostała homologacji na europę i zanim ja dobrze na rynek wprowadzili to już ją wycofali Niestety....wiem to od producenta bo też chciałem coś takiego sobie zapodać i niestety poległem bo okazało się za małe - Trzeba chyba coś zmotać na zamóienie samemu i wyjdzie taniej oraz bardziej praktycznie bo sobie wszystko sam zaplanujesz i wymyslisz. Powodzenia.
Piszesz o ROLI czy YAKIMIE?
klaudiusz, Mówię o Thule 828 + adapter.
Aaaaaa................ THULE już odrzuciłem, potrzebuje coś co do oryginalnych poprzeczek moge zamontowac
Ale Thule też zamontujesz sa adaptery do poprzeczek....widziałem jak to wygląda i wychodzi fajnie...szkoda tylko że mały ten kosz jest ale ma za to dodatkowe belki i można do niego jeszcze BOX zapodać :)
Ja bagażnik sam motałem. Jutro postaram się zapodać fotki.
Cenowo wyszedł mnie śmiesznie, bo niecałe 200zł z materiałem, gieciem, spawaniem i malowaniem.
Wykonany jest z rurek stalowych: fi 25x1,5mm i fi18x1mm. Rury gięte i spawane.
Waga ok 20kg więc sporo, ale wytrzymały jest.
Montowany do poprzeczek i relingów WJ.
Wymiary 1700x1160mm.
Klaudiusz

miałem identyczny jak ten nr. 2 Thule rok temu - niech Cie Bóg broni

U Dareckiego mi go montowali (mało ze śmiechu nie umarli jak go w ręku mieli ) i po tygodniu mi go odkręcali - też woziłem na nim tylko zapas i w przyszłości chciałem na nim dodatkowe oświetlenie zrobić...

Wytrzymałem tydzień, bo owszem bagażnik jest ładny i lekki, ale te umieszczone podłużnie (wzdłuż) aluminiowe deseczki w środku (nie wiem jak to lepiej określić ) jak jeździsz na pusto to całe trzeszczą, dygoczą hałasują, jak przykręcisz do nich koło (które trochę wazy) hałas jest nie do wytrzymania - to jest wielkie g...o

Byłem z tym u Dareckiego - powiedział że nic nie poradzi, taka budowa (na dodatkowe śruby mi je na końcach przykręcał - nic nie pomogło i tak się wyginały pod ciężarem i trzeszczały, hałasowały), byłem w drugim warsztacie 4x4 - również powiedzieli, że te listwy to wielki chłam - jak chcesz wyprawówke, kup prawdziwą, spawaną z prętów wyprawówke...

Nie pamiętam teraz kto, ale ktoś na Forum spawał, sam robił SUPER wyprawówki (od roku się tym nie interesuję, więc nie mogę sobie przypomnieć...) - to była naprawdę fajna, solidna robota...

Ja doszedłem do wniosku po przygodach z 2 bagażnikami wyprawowymi (właśnie znanych firm, gotowymi) ze to nie dla mnie, a poza tym, że oprócz wyglądu liczy się jeszcze... usability (mój WG nie jest znowu taki "przeprawowy" ) - kupiłem "trumnę" Thula, która pasowała mi na wymiar dachu i nie była za wysoka abym do garażu się z nią zmieścił (swojego garażu - 215cm - do Arkadii się mieszczę z lekka przycierka momentami, do Złotych Tarasów nie wjadę - a wybrałem jedna z niższych trumień - to juz zreszta 2 moja trumna, pierwszą zerwałem razem z relingami wjeżdzając pod blokiem do podziemnego garażu ) - a poza tym w trumnie mam nawrzucane koło zapasowe, podnośnik, linę, klemy, łopatę, i mnóstwo innych (potrzebnych ) gratów, a jak gdzieś wyjeżdżam to jeszcze mi 2 najmniejsze torby w nią wchodzą (tylko Agnieszka siada od góry aby ją domknąć ).

a dodatkowe światła zrobiłem sobie po prostu na oddzielnej belce - kupiłem 3 reling do WG (na 2 fabrycznych jest trumna) i na niej mam zrobione 4 halogeny z włącznikiem koło kierownicy

Naprawdę Klaudiusz doradzam Ci - kup porządny bagażnik wyprawowy jeżeli taki Ci pasuje do Jeepka (ja to rozumiem, że ma fajnie wyglądać ) - ale porządny, spawany z prętów, żadnych deseczek aluminiowych nawet najlepszej firmy i popytaj Chłopaków, kto robił na Forum bagażniki wyprawowe na wymiar, na zamówienie - kosztowały chyba z 1600zł i były naprawdę fajne

U mnie wygląda 9gorzej nic wyprawówka, ale użyteczniej i ciszej (szyber mogę otworzyć) - tak:







Pozdrawiam serdecznie
Marek
Te wyprawówki , to o ile dobrze pamiętam robi kol. Stiopa . Ja mam mam założony taki jak Agnieszka + Marek . Wchodzi koło 225/75/16 i bardzo dużo innych drobnych klamotów . Nie jest może stylowy , ale praktyczny na pewno .

Te wyprawówki , to o ile dobrze pamiętam robi kol. Stiopa .

100% racji masz lepszą pamięć ode mnie właśnie o wyprawówki Stiopy mi chodziło

Zitar .... Fotki dawaj
Spoko spoko są







Na bagażnik pójdzie jeszcze Hi-lift, 8 Wesemów, trapy, koło, siekierka i łopatka.
Narazie bagażnik stoi bo nie mam czasu zrobić instalacji do halogenów.
No i pięknie ...... a jak to teraz do "mnie" przypasowac

p.s. Agniszka+Marek ............ gaduło jedna ........ no ale masz racje .... tylko wiesz .... Ja potrzebuje coś do "zapsu" + coś jeszcze

..... no ale masz racje .... tylko wiesz .... Ja potrzebuje coś do "zapsu" + coś jeszcze

hmmm.... a so to "coś jeszcze"...

Marek



Tu są rysunki, wykonane w Paintcie, ale chyba czytelne . Są wymiary, nie ma spoin.
Wymiary 1240 i 1020 są dobrane pod poprzeczki (maksymalnie rozsunięte po zerwaniu blokad) i relingi mojego WJ (mam nadzięję, że innych WJ/WG też ).
Żeby pasowało do innych samochodów wystarczy zmienić te wymiary, a jak ktoś jest estetą to zmienić jeszcze rozstaw pozostałych rurek, żeby było to symetryczne.
Rysunki proszę wykorzystywać sobie dowolnie, mam nadzieję, że komuś okażą się pomocne.



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting