Macie jakieś doświadczenia z taką konfiguracją producentów? Na coś powinienem zwrócić szczególną uwagę?
Z góry dziękuję za podpowiedzi Trembowel
Po pierwsze to na to co dokładnie tam wkładają KME to już wiemy ale wielozawór to już mało istotna informacja. Wtryskiwacze takie sobie. A tak na koniec to DROGO
Za nie dużo więcej możesz mieć AGISA OBD/CAN a za dużo mniej trochę lepiej
KME to kompletne dziadostwo podobnie jak wtryskiwacze. Niezwykle ważny jest reduktor gazu o którym nie wspominasz. Pewny zestaw to stag300plus z reduktorem EG200kW lub scorpion GT i wtryskiwacze magic jet co najmniej. Gościa z KME olej bo ten sterownik nie ma korekcji od zmian temperatury gazu i ciśnienia.
KME to kompletne dziadostwo podobnie jest wtryskiwacze. Niezwykle ważny jest reduktor gazo o którym nie wspominasz. Pewny zestaw to stag300plus z reduktorem EG200kW lub scorpion GT i wtryskiwacze magic jest co najmniej. Gościa z KME olej bo ten sterownik ne ma korekcji od zmian temperatury gazu i ciśnienia.
KME to kompletne dziadostwo-A to ciekawe?? Niezwykle ważny jest reduktor-100%prawda. Pewny zestaw to stag300plus- scorpion GT-Jak lubisz piski i wycie to owszem. wtryskiwacze magic jest co najmniej- magic jety są ok ale nie wiem po co więcej może jeszcze keihiny po 1300 za listwę. Gościa z KME olej-Dlaczego? niech poprawi zestaw i da lepszą cenę.
zamiast krytykować zaproponuj coś bo stajesz się niewiarygodny. KME to jeden z najbardziej prymitywnych sterowników i do staga300 plus dzieli go przepaść. Magic jet to minimum cenowe , ale jeśli taka wola mogą byc matix lub keihiny, dlaczego nie ? Choc jeepek nie jest aż tak wymagający . Scorpion z pewnością jest lepszy od kme silver czy gold, które nie udźwigną tego silniczka. No może gold na granicy, ale zimą kleknie bo za mały termicznie. EG200 kW jest super ale podobno ostatnio trudno go dostać
Dzięki
Jutro rano dam znać co na to wszystko mechanik
Pozdrawiam Trembowel
filtr fazy lotnej fl02 (2in,2out)