ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

No i przyszedł czas pochwalić się swoim Jeepkiem, co prawda modyfikacje postępują już od dłuższego czasu, ale od niedawna wygląda już całkiem zadowalająco, a sam chłonąłem ostatnio posty w siołrumie w poszukiwaniu rozwiązań, więc i ja podzielę się nieco moim jeepnięciem.

Generalnie od 2005 ujeżdżam ZJa '95, 5.2 V8, od tego czasu 'nieco' modów usprawniających jazdę i codziennych napraw bieżących.

Zaraz po zakupie wyglądał tak:
(już wiedział jak przyciągnąć ładne panie do siebie )


Mimo, że seryjny i bez przedniego wału już wykazywał chęci do zabaw w błocie:


Z czasem jednak jak każdemu, było mało - wpadły koła 30" BFG AT i 2" lift na podkładkach oraz 3cm dystanse:



No i jeździł tak kilka lat, dzielnie służąc w firmie eventowej, na różnych wypadach, imprezach, zlotach... aż do czasu gdy lift 2" zaczął równać do seryjnej wielkości, opony już nieco się wytarły no i ogólnie zawiecha wymagała wglądu przyszedł czas na 4" liftu i 32" oponki. Zaraz po złożeniu wyglądał tak:


No i miała być full sesja na nowej zawieszce, a zdążyliśmy strzelić tylko 2 fotki, bo resztę czasu (7h) próbowaliśmy wyciągać się ze śniegu




Full sesja niebawem. A póki co specyfikacja sprzętu ma się tak:

Jeep Grand Cherokee 5.2 V8 '95
reduktor: 242
opony: 32x9x16
felgi: Cragar 16" ET0
wydech: Flowmaster 44
lift: 4" sprężyny Pospring, amorki Rubicon Express 4", regulowany panhard przód, opuszczany RE tył
+ trochę dodatków typu halogenki, koło na dachy, inne światełka i takie tam

w planach dołożenie dłuższych wahaczy dolnych, rozłączanych łączników i lekkiego rurowego zderzaka na przód... a jak z czasem zacznie być nisko może pójdzie wyżej. Czas pokaże Póki co, dostał u mnie dożywocie


no ładnie wyszedł, powiedz jeszcze dla całkowitego zaspokojenia mej ciekawości te opony to 235/85R16? Jeśli tak to podaj ich średnicę faktyczną?

no ładnie wyszedł, powiedz jeszcze dla całkowitego zaspokojenia mej ciekawości te opony to 235/85R16? Jeśli tak to podaj ich średnicę faktyczną?

tak metrycznie są opisane, według przelicznika z kilometra.com średnica wychodzi 806mm...
ale te przeliczniki to się mają do rzeczywistości nie całkiem realnie, w moich 32x11,5x15 zgadza się tylko średnica felgi


Super

Widziałem go kiedyś, ale jeszcze nie w tym stanie co teraz

No no całkiem ciekawie wygląda
Zapraszamy na wiosenne roztopy w nasze strony ,przetestujemy zabaweczkę

Zaraz po zakupie wyglądał tak:
(już wiedział jak przyciągnąć ładne panie do siebie )

A co ty go w TVN Turbo prezentowałeś
Max, Ładne cacko i foty super. Jestem na razie w twoim drugim etapie .Obniżałeś może reduktor? I jak po czarnym się zachowuje?
Ładniusi
zonaty: chetnie wpadne, pomijajac juz montaz zawiechy to w tym roku mam chec pojawic sie tu i owdzie

pawlo: akurat robilismy jakis support aut tuningowych na jakas akcje TVNT, a ze chwile przed przesiadlem sie z placka na jeepa to i zalapalem sie na foty z laskami

hunter: nie obnizalem, wal przedni tez pasowal na dlugosc - po czarnym extra, zwlaszcza, ze mam przesiadke z klapnietych sprezyn, zuzytych amorow na nowe i z rozwalonych sworzni, drazkow i wyjacego mostu na dzialajace prawidlowo
Duuużo bardziej rasowo teraz wygląda
MAX super , inna jazda co następny pojeepany grand cheroke , siadły ci pospringi czy nie , teraz by się orurowanie boczne przydało
żonatyfacet z maxem to chyba spotkacie się kiedyś u mnie będzie pośrodku trzeba to jakoś zorganizować
Tomek: Jeszcze nie mierzyłem czy siadly... zalozenie mialem takie, ze rowny tydzien polatam, dam czasu na siadniecie... pojade na geometrie i pomierze co i ile w temacie siedzie A fajne tereny masz tam u siebie? Mozna by sie jakas ekipa grandczerokową wybrac... A z boku rury by sie przydaly, to fakt, coby chociaz jakis punkt pod hilifta byl... ale poki co czekam na wahacze i diskonekty... i na zderzak od TeeM'a... a potem pewnie dalsze mody Póki co banan mi nie schodzi z gęby i wreszcie się czuję, że jadę terenooową
MAX przeglądnij sobie link w moim podpisie , masz może jakieś fotki tego rurowego zderzaka
Ladny ilez mozna jezdzic plaskim? teraz to jest jazda

żonatyfacet z maxem to chyba spotkacie się kiedyś u mnie będzie pośrodku trzeba to jakoś zorganizować
Dobry pomysł


masz może jakieś fotki tego rurowego zderzaka

tylko takie na aucie:



jak juz go od TeeMa wyrwę to mogę obfocić dokładniej
a to nie jest taki albo ten sam co miał mel później w swoim srebrnym ZJ'u? Fajna sprawa
no no

Możliwe... przyjechał na grandzie ze stolicy...
Max, siadły springi czy nie zmierz i napisz kolega chce kupić i nie wie co robić

Max, siadły springi czy nie zmierz i napisz kolega chce kupić i nie wie co robić moje po roku i ok. 20kkm nie siadły ani cm.
Z tyłu mam 59 cm, z przodu 57 cm. Nie mam przy sobie kartki na której notowałem zaraz po lifcie, ale chyba była coś koło tego... ew. różnica 1cm.

Z tyłu mam 59 cm, z przodu 57 cm
w którym miejscu mierzone
od błotnika do środka koła

od błotnika do środka koła dzięki
Może o taki rurowy Ci chodziło ?

Taki kulam wiosną - tylko ze z wypełnieniem między rurami


ziayoz, fajny więcej nic nie powiem zatkało mnie

Może o taki rurowy Ci chodziło ?

Taki kulam wiosną - tylko ze z wypełnieniem między rurami

Obrazek


A jak obstawiasz kosztowo?
Max, mamy te same spręrzyny tylko u ciebie jest o 2 cm. więcej z przodu i z tyłu , z przodu mam zderzak z windą to rozumie że siadły ale z tyłu tylko butla 100l. z innego materiału mi zrobili czy co
ziayoz, daj znać co do kosztów oraz wagi takiego zderzaczka. Z usa ciagniesz czy ktos na miejscu będzie Ci taki robił?

Max, mamy te same spręrzyny tylko u ciebie jest o 2 cm. więcej z przodu i z tyłu , z przodu mam zderzak z windą to rozumie że siadły ale z tyłu tylko butla 100l. z innego materiału mi zrobili czy co

Powinny byc takie same, zwlaszcza, ze robili jednego dnia. A tez wziales czerwone? No moze u mnie kwestia, ze kolo na dachu i butla 80, jak mierzylem to byla na wyczerpaniu... a moze kwestia, ze Ty zdaje sie zrobiles na seryjnym panhardzie... a ja mam zestaw obnizajacy zalozony? Bo np. zdaje sie kolega Kuzyn tez cos motal i wychodzilo mu za nisko, a jak ustawil panhardy i cos tam jeszcze to okazalo sie, ze ok jest...
Max, ja panchardów jeszcze nie ruszałem, może masz rację dzięki za informację a spręrzyny mam czerwone choć nie ma to znaczenia

spręrzyny mam czerwone choć nie ma to znaczenia czerwone lepiej robią w terenie

czerwone lepiej robią w terenie no baa... nie od dziś wiadomo, że czerwone jest też szybsze, chociaż nie wiem jak by się to miało mieć do sprężyn
fajny
a jak się ma twardość pospringu do serii?
ciezko ocenic, bo to dzien do nocy.... rozdygotana zawiecha kontra nowa... nie wiem na ile amory, na ile pospringi... poki co jest dosc twardo... lepiej sie trzyma drogi, ale na dziurach dosc sztywno... ale pewnie sie musi ulozyc. ja jestem zadowolony.
marjush, zależy jaką sprężynę daszsbie zbudować: ile zwojów, jakie fi drutu... Parametry które zastosowaliśy są raczej dedykowane do jazdy 50% teren, 50% szosa, tak więc zawieszenie stao się sztywniejsze niż seria (nawet nowa), natomiast w terenie pracuje dość swobodnie choć tłumienie drgań jest przeciętne i zdarza się, że koła odrywją się od nawierzchni podczas szybszej jazdy. Oczywiście sprężyny to połowa sukcesu, wiele zależy od amortyzatorów i tego czy masz polibusze czy zwykłą gumę...
romski,
ja tam nie wiem ile mam liftu wkońco ale mam wsadzone 3 zwoje dłuższe sprężyny z pręta 16 mm.
romski, pewnie, rozumiem, jest kilka niezależnych powodów takiego czy innego charakteru zawiechy. rozumiem też, że wiele sprężyn do liftu jest celowo twardszych, żeby lepiej wybierać drobne nierówności, żeby kiosk się nie wywalił na zakręcie itd.
na pospring zerkam z ciekawością, bo jak sobie klient zamówi, tak zrobią.
tyle, że zbieram informacje, jak to zamówienie sformułować, żeby wiedzieli, co mam na myśli. a zdecydowanie bardziej cenię sobie komfort z fabryki, niż turbo-precyzję
Max, mijałem Cię na wylocie z Łodzi w stronę Zgierza w Czwartek, koło 15 srebrnym ZJ. Nie zdążyłem pomachać, ale darłem się za Tobą na cb. Chyba miałeś wyłączone

Pozdro.

Chyba miałeś wyłączone Znając Maxa to raczej było zepsute - jak zwykle

Ups przepraszam - nie dostrojone
Kaper: A zadziwie Cie... zestrojone, radyjko przeniesione obok siedzenia coby nogą nie trącać... no tyle, że ostatnio często ładuje telefon w aucie... i radyjo wyłączone

3style: Co prawda nie zgadaliśmy się na sibi... ale pozdrawiam i szerokosci

A mnie juz sie grandzior opatrzyl na lifcie... i nie wiem czy nie wsunac mu jeszcze 2" podkladek ktore mialem wczesniej... zwlaszcza, ze zaraz dojda dluzsze dolne wahacze...
przy 6" szykuj $ na większe koła bo te zginą i będzie wyglądał jak deskorolka .

A zadziwie Cie... zestrojone
U... Max to szacuneczek.
Nie żebym sie nabijał, bo gdzież tam, aczkolwiek...

A tak z ciekawości to jakie max oponki można włożyć do ZJ'ta 4". Ale tak żeby nie ciąć nadkoli?

Ale tak żeby nie ciąć nadkoli? a co u Radka w garażu nie ma szlifierki?
Teraz są oponki 32x9 cali... i prawy TeeM zebral tak z 1cm by nie tarl... lewy jak dobije na dziurze to trze... tak czy owak seryjny zderzak z nadkolami trza wywalic i zalozyc siakiś motany...
Max, jeśli nie wybrałeś jeszcze zderzeka to może zainteresuje Cię wersja AFK, że się tak bezczelnie zareklamuje.

A Ty byś tak od razu rżnął trzeba póki jeszcze mogę
a tak na marginesie ładne te zderzaki

A tak z ciekawości to jakie max oponki można włożyć do ZJ'ta 4". Ale tak żeby nie ciąć nadkoli? 32x11,5x15 z ET -19 gną błotniki już niestety. Skoro już skasztaniliśmy tradycyjnie wątek to Kaper, tak zapytam czy zrobilibyście mi taki oto zderzak ale bez uchwytu na koło??
W późnych godzinach wieczornych po burzliwej dyskusji ****ącej sie wzajemnym zrozumieniem rada AFK zadecydowała, że... się zastanowi

Chcesz mieć w kanty to będziesz miał w kanty. Rezerwować termin?

skasztaniliśmy tradycyjnie wątek
Sorki Max. Tak jakoś wyszło niechcący.



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting