Mam pytanie do doświadczonych kolegów: jakiego koloru kabelek z wiazki dochodzącej do zespołu wskaźników jest odpowiedzialny za sygnał z impulsatora? Chcę podłączyć metromierz explony i nie chcę tracić czasu na poszukiwanie , z góry dziękuję .
A jesteś pewny że dochodzi wogóle do zegarów sygnał z impulsatora??? Nie wiem jak jest TJ, ale w ZJ do zestawu wskaźników dochodzi tylko masa, +12V i kilka sygnałów cyfrowych. Sygnał tacho trzeba pobrać z PCM.
Ja zrobiłem tak jak radzi producent explony i jest to najlepsze rozwązanie, z licznika nie otrzymasz impulsu potrzebnego do metromierza
oczywiście w TJ 97+ jest to samo
Dzięki Sebastian , konkretna odpowiedź , dla szybkości i potomności zamieszczę opis tu:
Jeep Wrangler 4.0 1992-97 kod silnika ERH Sygnał prędkości znajduje się w środkowej kostce komputera silnika na pinie B27 ; sygnał 0/5V
Sygnał biegu wstecznego dostępny jest w wiązce przewodów biegnącej wzdłuż lewego progu; sterowanie "+"
Czy ktoś orientuje się czy w roczniku 2000 jest tak samo?
Czy ktoś orientuje się czy w roczniku 2000 jest tak samo?
Jest tak samo, bo zakładałem właśnie w modelu 2000
dzieki za pomagaska
Czy metromierz Visor podłącza się tak samo? Nie trzeba nic kombinować z zakładaniem impulsatora?
Czy ktoś ma jeszcze schemat tego podłączenia, bo link jest nieaktywny?
Mój mechanik wpiął się w zielono żółty kabelek od licznika. Działa:).
Temat na czasie.. Czujnik indukcyjny z walu juz urwalem (2x), wiec wlasnie badalem temat wpiecia sie w licznik. Jak zaloze to dam znac czy kolorow nie zmienili.. Pozdro
Link już działa:)
W TJ-cie z 2006 roku są trzy możliwości podpięcia metromierza. Jeden z nich, to pin A13. Sprawdzone.