Info podstawowe 1996 Jeep Cherokee, 2-drzwiowy Przebieg 210 tys. mil Nowy lakier rok temu
Układ napędowy Silnik 4.0L Sprzęgło Centerforce Skrzynia manulna Ax-15 5-biegowa Reduktor NV231 z wzmocnionym SYE firmy Advance Adapters Wzmocniony tylny wał CV firmy Tow Wood's Drive Shaft Przedni wał fabryczny
Mosty napędowe i układ kierowniczy Przód - Dana 30 Przełoż. 4,56 Yukon Wzmocniona pokrywa dyfra Bombshell firmy PSC Sworznie i krzyżaki Dana Spicer wymienone w ciągu ostatniego roku Tył - Chrysler 8.25" Przełoż. 4,56 Yukon Blokada Powertrax No-slip Osłona PSC Rockring Układ kierowniczy fabryczny oprócz pompy wspomagania PSC
Zawieszenie i koła Lift Rubicon Express 5.5 Extreme Duty w obniżonyymi mocowaniami wahaczy Amortyzatory Bilstein 5150 z dodatkowymi zbiorniczkami Opony - Nitto Mud Grapplers (5) 33x12.5 R17 Felgi - Moto Metal wheels 17x9
Zderzaki i osłony Przedni zderzak - "custom" Tylny zderzak z otwieranym mocowaniem zapasu - "custom" Osłony progów - "custom" Metalowe obudowy tylnych lamp firmy Rustys Offroad + tylne światła LED
Wnętrze Przednie siedzenia kubełkowe firmy Hunsaker Tylne siedzenie z tapicerka pasującą do przednich siedzeń Pasująca podsufitka Nie-fabryczne elektryczne szyby i centralny zamek Componet speakers 2 sets
Modyfikacje w planach 1. Wyjąć wykładzinę 2. Dziwignia reduktora firmy Novak Conversions 3. Wymiana przedniego zderzaka na taki z płyta pod wyciągarkę 4. Wyciągarka (jaka?) 5. Osłony silnika i skrzyni, reduktora 6. Inny przedni most - Dana 30 z blokadą ARB albo dużo mocniejszy Ford 9" z ARB-em. 7. Most tylny jest dość wytrzymały, ale możlwe, ze zmienie na Danę 44 albo Ford 8,8" z z blokadą Detroit Locker. 8. Koła - opony Super Swamper 36x12.50x15 na czarnych stalowych felgach. Te koła już mam, teraz tylko muszę sprawdzić o ile dłuższe odboje będę musiał założyć.
Inne pomysły modyfikacji: 1. Inny tylny zderzak. 2. Klatka zewnętrzna lub wewnętrzna, 3. Wycięcie przednich błotników, aby zmieścić opony 36-37" z liftem 3,5"-4". Inna ewentualność to wymiana na poszerzone błotniki firmy Rusty's Off-road 4. Wycięcia tylnych błotników tak, żeby zmieścić opony 36-37" z liftem 3,5"-4". Tylne wnęki kól zostałyby wtedy wycięte w ogóle i na ich miejsce wspawane nowe o wiele większe pozwalające na większe koła z małym liftem. 5. Amortyzatory Fox albo coil-overs Co do tych ostatnich modyfikacji to jeszcze nie wiadomo, bo najpierw muszę podjąć decyzję czy zostawić tego XJ-a w USA, czy go wysłać do Polski. Chciałbym mieć nieźle zmodyfikowanego XJ-a jak przylecę do Polski, żeby pojechac na kilka rajdów. Ale na decyzje mam jeszcze trochę czasu.
Nezly.
Pytanie, czy tyl z fabryki wychodzil Corporate 8.25" czy cos innego bylo?
ładny .... a ile takie coś w USA kosztuje jeżeli to nie tajemnica
fajny ogromny + że 3d
nice
fajny taki jakiś surowy
ładny .... a ile takie coś w USA kosztuje jeżeli to nie tajemnica Cicho sza, to tajemnica
Nezly.
Pytanie, czy tyl z fabryki wychodzil Corporate 8.25" czy cos innego bylo?
Tak w ogóle to Ch8.25" było wsadzane w XJ-tach fabrycznie. Do 1995 włacznie miały cieńsze pólosie z 27 zębami, od 1996 miały grubsze pólosie z 29 zębami. Natomiast nie wiem czy poprzedni właściciel nie wymienił D35 na ten właśnie Ch8,25".
fajny taki jakiś surowy Ja tam lubie sushi. Ma trochę wyprutych plastików ze środka, więc będe musiał je skompletować.
A po co? Zastąp je blachą
36-37" z liftem 3,5"-4 widze ze nadchodzi nowa moda słuszne podejscie
Wojtuś ładny . Czekamy na zdjecia z terenu
Wojtuś ładny Dzięki.
Krówka .... no ile dałeś .... powiedz .... nikomu nie powiem