ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Miesiąc temu kupiłem tego oto XJ-a 1996

Info podstawowe
1996 Jeep Cherokee, 2-drzwiowy
Przebieg 210 tys. mil
Nowy lakier rok temu

Układ napędowy
Silnik 4.0L
Sprzęgło Centerforce
Skrzynia manulna Ax-15 5-biegowa
Reduktor NV231 z wzmocnionym SYE firmy Advance Adapters
Wzmocniony tylny wał CV firmy Tow Wood's Drive Shaft
Przedni wał fabryczny

Mosty napędowe i układ kierowniczy
Przód - Dana 30
Przełoż. 4,56 Yukon
Wzmocniona pokrywa dyfra Bombshell firmy PSC
Sworznie i krzyżaki Dana Spicer wymienone w ciągu ostatniego roku
Tył - Chrysler 8.25"
Przełoż. 4,56 Yukon
Blokada Powertrax No-slip
Osłona PSC Rockring
Układ kierowniczy fabryczny oprócz pompy wspomagania PSC

Zawieszenie i koła
Lift Rubicon Express 5.5 Extreme Duty w obniżonyymi mocowaniami wahaczy
Amortyzatory Bilstein 5150 z dodatkowymi zbiorniczkami
Opony - Nitto Mud Grapplers (5) 33x12.5 R17
Felgi - Moto Metal wheels 17x9

Zderzaki i osłony
Przedni zderzak - "custom"
Tylny zderzak z otwieranym mocowaniem zapasu - "custom"
Osłony progów - "custom"
Metalowe obudowy tylnych lamp firmy Rustys Offroad + tylne światła LED

Wnętrze
Przednie siedzenia kubełkowe firmy Hunsaker
Tylne siedzenie z tapicerka pasującą do przednich siedzeń
Pasująca podsufitka
Nie-fabryczne elektryczne szyby i centralny zamek
Componet speakers 2 sets

Modyfikacje w planach
1. Wyjąć wykładzinę
2. Dziwignia reduktora firmy Novak Conversions
3. Wymiana przedniego zderzaka na taki z płyta pod wyciągarkę
4. Wyciągarka (jaka?)
5. Osłony silnika i skrzyni, reduktora
6. Inny przedni most - Dana 30 z blokadą ARB albo dużo mocniejszy Ford 9" z ARB-em.
7. Most tylny jest dość wytrzymały, ale możlwe, ze zmienie na Danę 44 albo Ford 8,8" z z blokadą Detroit Locker.
8. Koła - opony Super Swamper 36x12.50x15 na czarnych stalowych felgach. Te koła już mam, teraz tylko muszę sprawdzić o ile dłuższe odboje będę musiał założyć.

Inne pomysły modyfikacji:
1. Inny tylny zderzak.
2. Klatka zewnętrzna lub wewnętrzna,
3. Wycięcie przednich błotników, aby zmieścić opony 36-37" z liftem 3,5"-4". Inna ewentualność to wymiana na poszerzone błotniki firmy Rusty's Off-road
4. Wycięcia tylnych błotników tak, żeby zmieścić opony 36-37" z liftem 3,5"-4". Tylne wnęki kól zostałyby wtedy wycięte w ogóle i na ich miejsce wspawane nowe o wiele większe pozwalające na większe koła z małym liftem.
5. Amortyzatory Fox albo coil-overs
Co do tych ostatnich modyfikacji to jeszcze nie wiadomo, bo najpierw muszę podjąć decyzję czy zostawić tego XJ-a w USA, czy go wysłać do Polski. Chciałbym mieć nieźle zmodyfikowanego XJ-a jak przylecę do Polski, żeby pojechac na kilka rajdów. Ale na decyzje mam jeszcze trochę czasu.


Nezly.

Pytanie, czy tyl z fabryki wychodzil Corporate 8.25" czy cos innego bylo?
ładny .... a ile takie coś w USA kosztuje jeżeli to nie tajemnica
fajny ogromny + że 3d


nice

fajny taki jakiś surowy

ładny .... a ile takie coś w USA kosztuje jeżeli to nie tajemnica
Cicho sza, to tajemnica

Nezly.

Pytanie, czy tyl z fabryki wychodzil Corporate 8.25" czy cos innego bylo?


Tak w ogóle to Ch8.25" było wsadzane w XJ-tach fabrycznie. Do 1995 włacznie miały cieńsze pólosie z 27 zębami, od 1996 miały grubsze pólosie z 29 zębami. Natomiast nie wiem czy poprzedni właściciel nie wymienił D35 na ten właśnie Ch8,25".

fajny taki jakiś surowy
Ja tam lubie sushi.
Ma trochę wyprutych plastików ze środka, więc będe musiał je skompletować.
A po co? Zastąp je blachą

36-37" z liftem 3,5"-4 widze ze nadchodzi nowa moda słuszne podejscie
Wojtuś ładny .
Czekamy na zdjecia z terenu

Wojtuś ładny
Dzięki.

Krówka .... no ile dałeś .... powiedz .... nikomu nie powiem



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting