ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Zebrałem trochę fotek z historii mojego jeepka i "nakręciłem" krótki film o moim ulubionym aucie....
A co do szczegółów - mój peepek to Cherokee Country 95 4.0
"Maczali" w nim palce najlepsi fachowcy w Trójmieście - T&S; projekt4x4 więc auto sprawowało się całkowicie bezawaryjnie dostarczając mi i mojej pojeepanej rodzince mnóstwa fantastycznych wrażeń.
Auto zaliczyło udział w Jeep Party 2009, kilka spocików Trójmiejskich i wypad w Bieszczady
Ostatnie miesiące spędziło w warsztacie, gdzie przeszło spore modyfikacje i renowację -znaczy transformację .
Od kilku dni już je testuję i wszystko wygląda na to, że jeep będzie sprawował się bardzo dobrze
Mam nadzieję, że się Wam spodoba
http://www.youtube.com/watch?v=hoUs48Hi3BI


super film oby wiecej takich, no i jeepek
jakie masz oponki??
ładny

były jakies problemy z przeróbka przodu od poliftingowego?

no


Mam nadzieję, że się Wam spodoba
Moje zdanie już znasz
Cieszę się,że mogłem już wcześniej oglądać fotki Twojego XJ
Teraz czas na spotkanie w terenie.


i tak będzie wygladał mój kolejny pojazd oczywiście mowa o tym po 2 transformacji całkiem fajnie poskładamna prezentacja a pipek ............... eh normalnie miód malina
Chłopie - ŚLICZNY!!!

Swoją drogą, masz może te stare felgi jeszcze?


jakie masz oponki??
felgi 16 opony 33"

tylna zawiecha
Tyż się muszę w końcu za to wziąć

Co za mosty wsadziłeś? Reduktor?
Dawaj tu szczegóły i konkrety

No zajebiaszczy XJ

tylna zawiecha
Tyż się muszę w końcu za to wziąć

Co za mosty wsadziłeś? Reduktor?
Dawaj tu szczegóły i konkrety

No zajebiaszczy XJ


http://www.projekt4x4.com/cherokee_inaczej.html

tomcher wybacz,musiałem zapodać ten link
Poopowiadaj troszkę

Swoją drogą, masz może te stare felgi jeszcze?

Niestety są już w innym peepku

łaaaaaaaaaał.

Czarny zwieszenie jest z GRa, tylny most ma 100% blokadę, załączaną elektrycznie, reduktor to dana 300
Mosty tyż z GR?
Wzmacniałeś podłużnice do patrolowych wahaczy?
Jaka blokada?
D300
rewelacyjny
Fajna fura. Gratuluje super Jeepka.
A masz jakieś zdjęcia zawiechy z bliska? Fajnie by było zobaczyć jak wyglądaja mocowania zawiechy przy nazwoziu.
BTW te przednie przydymione kierunki to chyba ode mnie. A amory są Foxa jak amor skrętu? Jak tak to tez pewenie ode mnie, chyba, że Jacek zamawiał je jeszcze dla innego klienta.
Fajny XJ,


Mam nadzieję, że się Wam spodoba
No Ładne Cacuszko KOlega sobie zbudował-
aaa do takiego dąże, ale to jeszcze niestety nie w tym roku.

jest zajebisty, efekt końcowy daje do myślenia ile pochłonął pracy, czasu i kasiury napewno

i jeszcze cały czarny. wypas

a powiedz mi, duża jest zamota ze zmianą calego przodu na tego już politfingu ?

i bardzo podoba mi się patent tych świateł w zderzaku z tyłu.


a powiedz mi, duża jest zamota ze zmianą calego przodu na tego już politfingu ?

Nie ma problemu, ja tez tak mam.
to też sobie tak pierdykne a co

ale narazie to sobie zmienie zawieche całą i amorki
Heh, pewnie wniebowzięty jesteś
Super autko, całkiem inne niż to które pamiętam
Gratki, i oczywiście widzimy się 11 czerwca na JeeParty
Ile kosztowała przeróbka do I transformacji ?
Tomcher, genialna zmota
Qrde ładny, aż go szkoda w błoto i krzaczory

Blokadę masz chyba podciśnieniową
Dokładnie, tak jak w GR

Można powiedzieć: IDEAŁ
Myślę że najładniejszy i najlepiej zmotany XJ w Polsce
Super! A zderzaki to już całkiem poezja. Chyba Ci je w nocy okręcę i do swojego kombi zamontuję


Mam nadzieję, że się Wam spodoba

No powiem szczerze, że auto zrobiło na mnie duże wrażenie! Też taki chce!

Jeśli to nie tajemnica ile auto pochłonęło $$$ w zasadzie pomijając ten etap przejsciowy pierwszy??

Pozdrowienia i gratulacje!!!!!

Mam nadzieję, że się Wam spodoba

No powiem szczerze, że auto zrobiło na mnie duże wrażenie! Też taki chce!

Jeśli to nie tajemnica ile auto pochłonęło $$$ w zasadzie pomijając ten etap przejsciowy pierwszy??

Pozdrowienia i gratulacje!!!!!

Chyba Ci je w nocy okręcę i do swojego kombi zamontuję
Marcin samochód schowany tak, że chyba Ci się nie uda

tomcher, naprawde nie moge wyjsc z podziwu do teraz

Musze go na zywo zobaczyc kiedys
Ładny, naprawde
tomcher, Super Autko Gratulujemy takiego cacka
Gratuluje cacka i mam nadzieje ze do zobaczenia zeby organoleptycznie podziwiac cacucho
Może na następniej OP uda sie wreszcie potestować napędy XJ Tomka.
Teraz byl tylko śnieg.
W błocie na patrolach to powymiata, ma sprzęt potencjał.

do zobaczenia zeby organoleptycznie podziwiac cacucho
Artur na pewno się uda

Gratuluje auta

Myślę, że każdy na tym forum i nie tylko, docenia ogrom prac włożony w to auto.
A teraz moje pytanie. Czy jesteś w stanie opisać po kolei co i jak jest zamontowane w aucie - tak dla laika?
Ciekawią mnie zderzaki, są bardzo ok. Te co widziałem u Darka są nieco ociężałe. Dodatkowo interesuje mnie próg, ten który był widoczny na modernizacji I. Jak został wykonany i jak zamontowany. Zaobserwowałem, że znajdował się poniżej oryginalnych progów. Zawieszenie, mosty - to już co nieco przeczytałem - lecz jest to kwestia gustu i kasy. Na początek wystarczą oryginalne i spoko lift RC. A i jeszcze jedno - przykręcane nadkola. Od kogo brałeś? Czy są podcięte błotniki i ile? Zakładam, że tak.

Pozdrawiam
pikny a nie chcesz sprzedać

pikny a nie chcesz sprzedać

Już mogę odpowiedzieć za Tomka :

,, PO MOIM TRUPIE !!! "


Te co widziałem u Darka są nieco ociężałe
Musza takie być, bo moga służyć jako taran i muszą mieć miejsce na wyciagarkę.
Teraz robimy wersję "odchudzoną optycznie"
Tomek ma ładne zderzaki, ale nie maja płyty pod wyciągarkę, dlatego mogą mieć taki kształt.
Koledzy dziękuję za wszystkie Wasze komentarze
Samochód przede wszystkim przeszedł znaczne modyfikacje w zakresie zawieszenia. Wszystkie kwestie szczegółowe to rozwiązania przygotowane przez www.projekt4x4.com, również oni przygotowali projekt i wykonali zderzaki. Faktycznie co do ich wyglądu to nie zakładałem montażu wyciągarki tym samym można było pozwolić sobie na osiągnięcie efektu ich "lekkości". Tu zdecydowanie postawiłem na efekt wizualny natomiast ważne było aby można było je używać je w normalnej "pracy" w terenie.
Progi montowane były w T&S Jeep bardzo dobrze sprawdzały się podczas jazdy w terenie, natomiast po ostatniej przeróbce zrezygnowałem z nich gdyż nie pasowały do koncepcji auta.
Bushwakery to oryginalne nadkola sprowadzone z USA. Ich montaż wymagał znacznych wycięć w nadkolach.
Moim zdaniem warto zacząć od mniejszych modyfikacji a czas na poważniejsze motanie zawsze przyjdzie. Też skorzystałem z RC i byłem zadowolony
Samochód oczywiście nie jest na sprzedaż
A ja dodam ze własnie po obejrzeniu przypadkowo twojego jeepka na youtube, zacząłem się rozglądac za XJ-tem...
Ale o tym już ci pisałem
tomcher możesz rzucic w przyblizeniu cena tych zderzaków, bo nie powiem że jeśli kupie XJ to takie kcem!!
pozdrawiam raz jeszcze
Paweł
a twój XJ to poprostu mistrzostwo świata
Parę fotek z ostatnich wypadów









© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting