Przyjechał dziś do mnie kolega kamperem. Stary Hymer, silnik i podwozie Ducato. Po drodze zauważył, że wskazówka temperatury silnika skoczyła do maksimum, a wentylator się nie włączył. Okazało się, że robi się tak po włączeniu każdego większego odbiornika prądu (światła, dmuchawa itp.). Człowiek musi do niedzieli zrobić ok. 1500 km, więc niespecjalnie ma czas na zwiedzanie warstatów elektrycznych. Co to może być, zwarcie jakie, czy co? Można z tym jechać, czy nie ryzykować? Jutro ma być nad morzem, dzień przerwy i w tył na lewo do Austrii. Poradźcie, co robić.
042 7171537 - elektryk Tadek, jest w zakładzie po 10, może co podpowie bo zmyślna bestyja i stary praktyk
Tadek Włodek
a jakie to ma znaczenie ? dla mnie może być nawet Gajusz Juliusz : byle pomógł
Miałem kiedyś kumpla, Tadka Włodka (Tadek to chyba imię ). Wysokiej klasy elektryk z wyobraźnią. Parę lat temu rozstał się z żoną, przeprowadził się i nie mogę go namierzyć.
[ Dodano: 2009-09-10, 22:27 ]
to nie on chpciaż reszta się zgadza jego numer na komórkę: 606 109 205 - musisz sam z nim pogadać, bo ja padam na pierwszej serii pytań np. rocznik silnik itp. ale myślę że może pomóc