ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Poczytałem, popatrzyłem i chyba zostaję przy wyborze dwóch modeli. Yokohama chyba odpada, bo wolę z białymi napisami. Może obciach, ale mi się podoba

Wybrać
1. Bridgestone Dueler A/T Revo
czy
2. BF Goodrich AT
?


Jaki obciach właśnie o to chodzi Pipek jako MuscleCar i białe muszą być.
Z tych dwóch to BFG.
Ja bym olał białe napisy i kupił opony lepsze.
Yokohamy mają napisy wykonane w postaci wypukłej obwódki, więc zawsze możesz sobie białe napisy dorobić... farbą i pędzelkiem.
goodyear wrangler AT-R (ale następne będą BFG all terrain)

białe napisy muszą być +3% do mocy


BFG AT
to na razie górą BFG To też mój cichy faworyt
http://www.tirerack.com/t...y.jsp?type=ORAT

Zobacz co jest wyżej oceniane przez użytkowników Do tego możesz sobie porównać jak spisują się te dwie oponki w danych warunkach. Bardzo fajne zestawienie i co ważne są to opinie użytkowników a nie producentów

1. Bridgestone Dueler A/T Revo
Nie znam tych opon.


Poczytałem, popatrzyłem i chyba zostaję przy wyborze dwóch modeli. Yokohama chyba odpada, bo wolę z białymi napisami. Może obciach, ale mi się podoba

Wybrać
1. Bridgestone Dueler A/T Revo
czy
2. BF Goodrich AT
?

A ja z tych dwóch sugeruję Revo (w Europie D-694) i to nie dlatego, że są wysoko w hamerykanskim rankingu i też nie dlatego, że sam je mam, ale dlatego, że są to bardzo dobre AT-ki, IMHO lepiej zrównoważone i bardziej uniwersalne od BFG AT. Jeździłem trochę na BFG (co prawda Gelendą nie Jeepem) i odniosłem wrażenie, że jeśli w terenie poziom obu opon jest wyrównany (mój ZJ szedł tak samo jak Gela z wyłączonymi blokadami), to na czarnym BFG były jakieś "drewniane". Co do pracy w śniegu, to Duelery sprawdzają się w takich warunkach praktycznie bez zarzutu.

Pozdrawiam,
Piotr.
W rankingu Revo bardzo wysoko. BFG trzymają się w czołówce, ale jak wierzyć słupkom wypadają gorzej Trudna decyzja mnie czeka. Bardziej podobają mi sie BFG, ale chyba Revo faktycznie lepsze. Na dwa komplety raczej nie będę się na razie wyprówał i muszę podjąc tą najlepszą decyzję

Ostatnie pytanie
Brać 215 czy 235. BFG chyba w rozmiarze 225 nie występuje.
Jak napiszesz jaki Model Jeepa będzie łatwiej Ci doradzić
Brać 235 jak masz pipka to fele mają 7" i się ładnie rozłożą i nie są za szerokie. BFG
Kosmo81, nie olewaj Yokoham!
Cherokee 4.0 Koła standart 15" Bez liftu
No to musisz się zastanowić czy 235 nie będą ocierać
215 czy 235. Kolega klaudiusz trochę zamieszał

215 czy 235. Kolega klaudiusz trochę zamieszał

215/75R15 to standard, bez liftu wyglądają "w sam raz" z 2" trochę małe się wydają
To może wezmę te 215-ki W terenie też powinny dać radę, a na co dzień będzie trochę mniejsze spalanie chyba
Pod auto bez liftu to 215/75/15 lub 225/70/15 - to sa wymiary fabryczne opon.
Przy 2" optymalna jest opona 30/9.5/15 lub max 31/10.5/15
Dzięki suchorz O taką odpowiedź mi chodziło.
Teraz mam założone 225 i jeździ się bez problemów, ale chciałbym trochę go podrasowac i na razie kupić chociaż lepsze opony. Z czasem może wejdzie lift max 2" Mi to w zupełności wystarczy
Weź sobie i policz jakie to wymiary są tutaj:
http://www.kilometr.com/naprawiam-t-3.html#opony

[ Dodano: 2010-02-11, 10:13 ]
O ile poprawi się jazda w terenie i o ile może wzrosnąć spalanie biorąc pod uwagę 215 i 235. BFG AT.
Czy w ogóle będzie to mocno odczuwalne ?

o ile może wzrosnąć spalanie biorąc pod uwagę 215 i 235
Źle się do tego zabierasz bo przy tak niewielkim skoku szerokości zmiana będzie znikoma, bardziej zwróć uwagę na wysokość opony bo przez to zwiększasz obwód koła a co za tym idzie potrzebę większej mocy na jego obrócenie - czyli spalania idzie

[ Dodano: 2010-02-11, 13:03 ]

Czy w ogóle będzie to mocno odczuwalne ? To normalne, że spalanie Ci lekko wzrośnie.
To mi już w zupełności wystarczy. Na razie wezmę 215-ki bo auto bardziej na asfalt i lekki teren. Jak w przyszłości pójdzie lift to pomyślę o większych kołach. Na razie chyba nie ma sensu. Sprawa opon rozstrzygnięta WIELKIE DZIĘKI
Zostaje tylko sprawa radia ale to może w innym poście
mam BFG AT 235/75r15 i przy klapniętym zawieszeniu nic nie obciera a jeździ się całkiem przyjemnie przy tej pogodzie nawet, nie ma większych zastrzeżeń naprawdę dobra opona i robi dość duże przebiegi
Ja mam Hercules Terra Trac 235/75/15 na standardowym zawieszeniu w ZG 95r


opis mają taki:

"Opona amerykańskiej marki HERCULES zaprojektowana z myślą o samochodach terenowych (4x4)/SUV jak i typu Van. Opona HERCULES TERRA TRAC do zastosowania zarówna na nawierzchni asfaltowej jak i lekkich warunkach terenowych
Nieprzerwany pas kanałów centralny gwarantuje precyzyjne prowadzenia na suchym i mokrym podłożu. Opona ta gwarantuj wysoki komfort jazdy połączony z niską emisja hałasu oraz długi przebieg. Opona HERCULES TERRA TRAC może być stosowana jako całoroczna."

Jak na razie całkiem przyjemne opony, dają radę na asfalcie, śniegu, błocie. (udało mi się w zimie znaleźć błoto )

Ocierała prawa-przednia ale to ze względu na zrypane nadkole plastikowe przy zderzaku - ale się plastik dotarł/wytarł i jest git

Spalanie wzrosło po 300km o 3-4 litry w porównaniu z poprzednimi (215/65/15)

Jedynym minusem jest to, że bywają śliskie na błocie pośniegowym które niestety zalega na drogach - ale wszystko jest do opanowania - wystarczy nie deptać gazu w podłogę

Nowe kosztują około 300zł.

Podsumowując - jestem zadowolony z zakupu.



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting