Zakupilem parownik BRC i nie wiem zbytnio co to za otwor obok srubu mocujacej. Czy ktorys z kolegow mial moze z takowym do czynienia?
może to odpowiecznik membrany
Ale tam gwint jest. Zastanawiam sie, czy to bedzie dzialac jesli nie bedzie tam nic wkrecone?
Ale tam gwint jest. Zastanawiam sie, czy to bedzie dzialac jesli nie bedzie tam nic wkrecone?
Bedzie działać bez problemu, otwór musi być, z tej strony membrany ma być ciśnienie otoczenia (atmosferyczne). A, że gwint jest to niech se będzie.
Czasami stosuje się kompensację parownika i wtedy w ten otwór z gwintem wkręca się króciec do podłączenia węża. Bez kompensacji nie wkręca się nic
Wielkie dzieki za szybka odpowiedz! Pomagaski leca
A cóż to takiego ta kompensacja i kiedy się to stosuje? Może jak turbo jest w aucie to wtedy? Też się zastanawiałem po jakiego tam gwint jest. Pozdrawiam.
A cóż to takiego ta kompensacja i kiedy się to stosuje?
Czasami zdarza się ,że przy jeździe z większą prędkością po zdjęciu nogi z gazu gaśnie silnik (przy wlocie powietrza z przodu samochodu w takiej sytuacji następuje gwałtowne zubożenie mieszanki). Żeby temu zapobiec łączy się tą dziurę w parowniku wężem z rurą na dolocie przed mikserem ew. z obudową filtra powietrza.
Dzięki za wyjaśnienie, wiedza się przyda bo teściowi się tak dzieje w Peugeocie. No to jak postawi browara to mu zrobię plaskacza. Jeszcze raz dzięki.