Zrobiłem pomiar silnika krokowego i na schemacie jest napisane, że na stykcha A,B C,D powinien byc opór od 50-65. U mnie natomiast na jednych i drugich stykach wyszedł ok 47-48
Jak mam się do tego ustosunkować??
Mam jeszcze dwa pytania odnośnie położenia czujników.
Chodzi mi o czujnik ciśnienia bezwzględnego i korektor oktanowy. Gdzie owe czujniki się znajdują???
No i jeszcze jedno w sumie pytanko odnośnie chyba podciśnień.
Prosze kolegów pod kolektorem dolotowym jest taka jakby puszka z której to wychodza dwa węże. Jeden wąż jest gruby i idzię do komory filtra powietrza a drugi cieńki wężyk idzie ale włąśnie niewiem gdzie bo miałem go odłączonego a chciałym go przyłączyc?? Tak więc gdzie on ma byc????
korektor oktanowy. na ściance grodzi. Wtyczka z napisem 95 z jednej strony a 91 z drugiej.
pod kolektorem dolotowym jest taka jakby puszka
EGR, zawór recyrkulacji spalin. Węże zaślepić, pod EGR wyciąc blachę w kształcie stopki EGRa i razem z uszczelkę tam wsadzić, skrecić i tak zaślepić EGR Będzie sie lepiej zbierał. reszta nie wiem