ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Siemka.

Opierałem sie według tego schematu:

http://www.czarnik.neostr....htm#wzmacniacz

Zrobiłem pomiar silnika krokowego i na schemacie jest napisane, że na stykcha A,B C,D
powinien byc opór od 50-65.
U mnie natomiast na jednych i drugich stykach wyszedł ok 47-48

Jak mam się do tego ustosunkować??

Mam jeszcze dwa pytania odnośnie położenia czujników.

Chodzi mi o czujnik ciśnienia bezwzględnego i korektor oktanowy.
Gdzie owe czujniki się znajdują???

No i jeszcze jedno w sumie pytanko odnośnie chyba podciśnień.

Prosze kolegów pod kolektorem dolotowym jest taka jakby puszka z której to wychodza dwa węże.
Jeden wąż jest gruby i idzię do komory filtra powietrza a drugi cieńki wężyk idzie ale włąśnie niewiem gdzie bo miałem go odłączonego a chciałym go przyłączyc?? Tak więc gdzie on ma byc????



korektor oktanowy.
na ściance grodzi. Wtyczka z napisem 95 z jednej strony a 91 z drugiej.


pod kolektorem dolotowym jest taka jakby puszka

EGR, zawór recyrkulacji spalin. Węże zaślepić, pod EGR wyciąc blachę w kształcie stopki EGRa i razem z uszczelkę tam wsadzić, skrecić i tak zaślepić EGR Będzie sie lepiej zbierał.
reszta nie wiem


A może puszka od odmy ??



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting