proszę o popmoc: czy na 100% wstawie skrzynie/reduktor bez przegód ? czy mocowania beda pasować do 1 mm i wszystkie gnizda pod wtyki bedą tam gdzie mają być ?
nie wiem jak u ciebie ale ja ostatnio wkladalem np231 z xj diesla do wronga 4.0 i pasowal
Różnica polega na zamocowaniu reduktora,w xj jest pod większym kątem zamocowany tzn jest inna tylna obudowa.Z tąd różnica 0,4l
poprostu nalewasz az sie przeleje
Różnica polega na zamocowaniu reduktora,w xj jest pod większym kątem zamocowany tzn jest inna tylna obudowa.Z tąd różnica 0,4l
szokująca odp.
biroąc powyższe należy wlewać wiecej oleju jeżeli ktoś planuje dużo zjadów i podjazdów
Dzieki Panowie
to może jeszcze pytanko jak jestescie w temacie bo nie uzyskalem zadawalającej odp. na inne pytanie czy skrzynia+reduktor ANGOL idealnie pasuje do wersji USA mocowania i wtyczki ma tam gdzie trzeba
bo nie uzyskalem zadawalającej odp. przeciez ci jasno napisalem ; nalewasz gornym otworem tyle ,az zacznie sie przelewac bo to jest wlasnie punkt pomiarowy kolego proste chyba nie? AD 2; pasuje, a jesli wtyczka nie bedzie miala takiego samego ksztaltu to poprostu odciansz ja z kawalkiem przewodow i zlutowujesz do odpowiedniej starej wtyczki proste
Będziesz musiał przełożyć tylną obudowę skrzyni,bo jak pisałem jest pod innym kątem mocowany reduktor (reduktor ma te same mocowanie różnica polega na tylnej obudowie skrzyni) i jak jej nie przełożysz to nie zmieści się nad osłoną. Wtyczki powinny pasować,a jak nie to przełóż czujniki od siebie
"bodzio" kochany zmartwiłeś mnie myślalem że skrzynia w "całości" jest montowana pod innym kątem w Cherokeem i jak założe do Wrangla sama się wypoziomuje
Z tego co piszesz musze rozpołowić skrzynie/reduktor i zastosować element ze starej skrzyni
za dużo roboty
1. a mogę zostawić oryginał a przerobić osłonę jeżeli bedzie mało miejsca ?
2. napisz w którą strone rekuktor jest przechylony w Cherokim bo jeżeli w stronę tylniej osi to EXTRA poprawi mi się kąt skrzynia/most i zaoszczędzę na krzyżakach
jeżeli w drugą strone to katastrofa - nie mogę pozwolić na zwiększenie kąta skrzynia/most mam mocno podniesioną maszynę i już jest krytycznie
Reduktor jest montowany pod skosem(tzn wyjście na przednią oś jest niżej,tylna pozostaje tak samo)zastanów się nad przekładką tej obudowy,dodatkowo jest trochę więcej roboty ale jest znacząca różnica w cenie.Rozumiem że znalazłeś skrzynie z 2.5 benzyna bo rozumiem że masz skrzynie ax5
jeżeli jest pochylona w dół na most przedni to chyba lepiej
tak kupilem skrzynie z reduktorem od XJ 2,5B 98r
Tak jest pochylona w dół na most przedni,to lepiej ale będziesz musiał podciąć osłonę reduktora boreduktor się nie zmieści nad nią