Witam, jestem w trakcie zabezpieczania skrzyni biegów przed wodą. Odpowietrznik wiem co i jak tylko brakuje trójnika mi, żeby podpiąć pod odpowietrzenie reduktora. Natomiast zostaje drążek zmiany biegów. Skrzynia to manual 6 biegów. Tu na forum wyczytałem, że można kupić gumę którą opaską zaciskową uszczelnia się z jednej strony na obudowie skrzyni biegów ( na tym podwyższeniu z którego wychodzi drążek) a z drugiej na drążku i gra. Rozebrałem, pomierzyłem i w żadnym #$%^&%$ sklepie motoryzacyjnym nie są w stanie mi gumy dobrać. Czy ktoś z Was pamięta może od czego ta guma pasuje?
pozdrawiam
osłona półosi z cinkusia albo seicento sam zakładałem i jest ok. Dobrze pomyślałeś o tym trójniku A tak z ciekawości to gdzie umieściłeś odpowietrzenie, bo ja to do gumy dałem do zawaulkanizowania
Dzięki kolejny drobiazg będzie zrobiony. U mnie odpowietrzenia mostów i reduktora były fabrycznie. Na pewno jeden odpowietrznik jest z przodu na górze grila, ale nie wiem czy tylko dla mostu przedniego, czy jest do tego reduktor też podłączony. Wąż z odpowietrzenia reduktora idzie do przodu po stronie pasażera. jak będe w garażu sprawdzę gdzie dalej. Tylny most i zasilanie kompresorów blokad idzie wężami w pobliże korka wlewu paliwa.
Coś nie mogę przebiegu węża wyśledzić. Przy okazji przypomniało mi się właśnie że nie przykręciłem odpowietrznika dziś przy robocie przy chłodnicy. Odpowietrznik przykręcony jest górną śrubą mocowania chodnicy po stronie kierowcy, tuż pod maską. Na pewno jest to odpowietrznik przedniego mostu, ale nie wiem czy jest podpięty reduktor też do tego.
Fabryczne odpowietrzenia są - most przedni - koło chłodnicy, - reduktor - na grodzi silnika z kabiną, ale jest trochę za krótki więc go lepiej może wyżej dać i do niego dołącz skrzynię. Może lepiej osobnym wężykiem, bo tak pomyślałem że tak jest bezpieczniej bo jak coś się urwie i zaleje to tylko jedno a nie dwa. - tylny most - tylny słupek koło wlewu paliwa i jego też lepeij daj wyżej bo jaktyłem siedzisz w wodzie to może przypadkiem też nalewać się
Dzięki . Tylny odpowietrznik wczoraj podniosłem. Jest minimalnie wyżej od korka wlewu paliwa teraz. Odpowietrznik przedniego mostu jest niefajnie położony bo mimo że wysoko jak się z górki w wodę wjedzie to łatwo go zatopić. A temu przy grodzi muszę się przyjrzeć.