Skalny Robal czyli Rock Bug to nazwa skalnego buggy jakie zbudowali Tracy Jordan i chłopaki z firmy Spidertrax. Szkoda, że nie mój hardcorowy projekt ale na tyle ciekawy, że warto go obejrzeć i może podejrzeć jakieś pomysły. Budowany nie tylko na skały, ale też z myślą o wyścigach/rajdach pustynnych. Bardzo niska waga buggy gotowego do jazdy z tylnym skrętnym mostem to 1140kg. Szacowana waga z nie skrętnym tylnym mostem 1067kg. Silnik V-4 300KM (pół popularnego w USA silnika Chevy 350 V-8 5.7L).
Jeszcze dożyję czasów, że przeciętny warsztat w RP będzie tak wyposażony i doświadczony aby budować takie zmoty, a graty będą w cenie tych od seicento ....... Oby......
Jeszcze do?yj? czasów, ?e przeci?tny warsztat w RP b?dzie tak wyposa?ony i do?wiadczony aby budowa? takie zmoty, a graty b?d? w cenie tych od seicento ....... Oby...... Melu nie chce Cie martwic ale za stary jestes zeby tego dozyc
Silnik V-4 300KM (pół popularnego w USA silnika Chevy 350 V-8 5.7L). na cały funduszy zbraklo czy jak ?
że przeciętny warsztat w RP będzie tak wyposażony i doświadczony przeciętny to się zagalopowałeś troszkę ale reszta to chyba nadejdzie, jak sami założymy warsztat marzeń. Trzaby poszukać dotacji UE i heja Kto się zajmie szukaniem klientów? Bo lista płac będzie spora
Ja mogę sklecić umowę spółki i zrobić business plan i działamy.
Jeszcze dożyję czasów, że przeciętny warsztat w RP będzie tak wyposażony i doświadczony aby budować takie zmoty, a graty będą w cenie tych od seicento ....... Oby...... zaraz zaraz a co z dwiema epokami pośrodku dorzyć czasów żeby wyjeżdźając z przeciętnego warsztatu 100 samochodów na 100 wracało z kolejna usterka a nie koniecznie z tą samą
link nie robi EDIT, o działa
[ Dodano: 2009-09-07, 22:35 ]
Fajny ten robal , w środku brak katapulty
Dziwi mnie troszkę wybór silnika, V4 to taki dość nietypowy układ, aczkolwiek podejrzewam, że wiele mądrych głów nad tym siedzialo i jakiś powód dla którego jest taki a nie inny musi być Tzn. rozumiem że miał być krótki, ale zastanawiam się, czy nie lepiej jednak było poświęcić te 15 cm i dać jakieś R4.
Troszkę mnie też zadziwiają hamulce w tym wynalazku, spodziewałbym się jednak wentylowanych, ale pewnie ta ilość otworów ma dawać podobny efekt
Co do calej reszty można tylko powiedzieć WOW
Projekt jest mega. Super przemslana i pieknie wykonana konstrukcja. Dziwi mnie tylko zastosowanie 3 biegowego automatu w tym samochodzie.
pzdr
martinezz, pewnie 3 biegowy jest mocniejszy ale to koledzy z za kałurzy mogą coś więcej powiedzieć
ja mam 3b. automata i jest supoer . a teraz mam nadzieje ze juz plynie do mnie [Moo Moo Jeep, ] nowy na zapas
Też mam w YJ 3B automata i złego słowa na niego nie mogę powiedzieć .
Big Daddy, no to chyba jest nas 2 na calym 4um tylko
Fakt . YJ 4,0 na automacie3b to rzadkość. Przesyłam Ci fotkę mojej zabawki
Big Daddy, laadny , no moj taki nie jest bo moj jest moj i robie z nim co chce , znaczy maluje go jak mm,i sie podoba i w doopie mam ze ktos robi oczy ui gada ze szkoa bo nie sprzedam potem jakie sprzedam , jakie potem moj jest i basta http://picasaweb.google.pl/kulkagsx1200/Wrangler#
kulkagsx1200, fajny sprzęcik
a tenkju teeenkjuu tez mi sie pdoba
Ładnie wygląda z tym błotkiem Widzę że kolega ma tez niezłego wieprza , to chyba sportster. Też kiedyś miałem wieprza . W czasach średniej szkoły śmigałem na WL-ce w wersji wojskowej , jeśli jazdę na nim można nazwać śmiganiem HEH . Miło poznać bratnią duszę.
Big Daddy, nie mam juz nioestety , sprzedalem , bo wszedzie mialem daleko no to kupilem hayabuse ale sprzedalem bo mi sie xj zachcialo ale HD by sie przydal do spokojnego pomykania lubie te sprzety i chcialbym cos na EVO w stylu fatboy'a
Chętnie obejrzę nowy nabytek Chciałbym natomiast przejść do tematu właściwego bo zaczynamy kasztany i myślę że moderator nam to i tak wywali.
martinezz, pewnie 3 biegowy jest mocniejszy ale to koledzy z za kałurzy mogą coś więcej powiedzieć
To ze mocniejszy nie podlega dyskusji. To napewno swietny pomysl na skaly ale raczej kiepski do rajdow predkosciowych a ten samochod z zalozenia ma byc uniwersalny