ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

witam mam taki mały dylemat a dokładnie ciekawi mnie jak jest z wytrzymałością i ogólnie parametrami poszczeólnych półosi i mostów. Mianowicie mosty dana 44 słynne i mocne dla niektórych nie osiągalne i most standardowy dana 35 którego mozna wmocnic i i tak ci wyjdzie w sumie cena mostu dany 44. czy jest sens kupowania pół osi superiora z wieloklinem 30 czy owe półosie beda tak wytrzymałe jak dana 44 , producent zapewnia ze półosie superiora sa o 30 procent mocniejsze od standardu czy dorównaja standardzie dany 44 czy moze go przescigna??. nastepne pytanie jezeli sie nie myle to standardowe półosie 44 maja wieloklin 30 i ten sam wieloklin maja superiory 35 jezeli mam blokade detroit locker do mostu 35 z wieloklinem 30 czy by to paowalo do pół osi w moscie dany 44 czy ogólnie by pasowało do tego msotu.??


Półosie Superiora są z jakiegoś stopu chromowego, więc zasadniczo sama półoś przy grubości równej grubości D44 jest od niej mocniejsza. Problemem wtedy staje się układ atak-talerz którego w D35 nie da się wzmocnić tak, by dorównał D44, oraz słabsza pochwa, ALE za to jest mniejsza masa. Więc tutaj kwestia tego co kto woli i jak ma to być używane. Jeśli fura typowo terenowa do naprawdę dużych opon (np. 35") to jednak poszedłbym conajmniej w D44, jeśli ma to być wzmacnianie auta uniwersalnego (szosowo-terenowego) to jednak skłaniałbym się ku D35.


Nie spasuje, wieloklin to tylko jeden parametr, a liczy się jeszcze rozmiar kosza, rozstaw śrub na nim itd. Blokada kupowana też jest do określonych przełożeń...
Hmm to jak uda sie w przyszłosci znalesc 44 to pewnie bede miałna sprzedaz komplecik super d35 +4.56 do niego i +detroit locker ale to odległa przyszłosc
Bo w moim wronglu decelowo planowane sa włąsnie oponk 35" a skoro w dalszym ciagu sa za słabe to trzeba znowu naciułac grosza



Bo w moim wronglu decelowo planowane sa włąsnie oponk 35" a skoro w dalszym ciagu sa za słabe to trzeba znowu naciułac grosza
Wiesz, to też nie tak, że od razu wybuchnie. Na forum w US jest koleś który już ładnych parę lat śmiga ZJ 5.2 z super-daną i detroitem na 35" i nie miał jeszcze nigdy problemu. A tereny śmiga całkiem konkretne.
Także wcale nie uważam, że super-dana to złe rozwiązanie, tylko pytałeś o porównanie tych dwóch konkretnych

Tylko w przypadku stosowania super-dany koniecznie dorobiłbym zastrzały, żeby wzmocnić pochwy- nic tak nie zabija półosi jak praca pod kątem przez zgiętą pochwę.
rozumie ze tzreba to obspawac masz moze jakis patent jak to prawidłowo zrobić zeby to i wygladało i robiło
Pamiętaj że pochwa mostu jest z innego materiału niż grucha i jak pospawasz normalnie popęka i to w niewłaściwym miejscu - najlepsze są elektrody srebrne.

Pamiętaj że pochwa mostu jest z innego materiału niż grucha i jak pospawasz normalnie popęka i to w niewłaściwym miejscu - najlepsze są elektrody srebrne. Ostatnio wałkoałem ten temat. Pytałem się też JeepGregora i rozmawiałem ze Steblem. U nich - w USA spawają gruchy mostów elektrodami niklowymi - do łącznia żeliwa ze stalą. Na nasze - trzeba zakupić MOST FERRO - NI (wg. katalogu Rywala). DIN: 8573. Sam będę przerabiał przedni most i takie elektrody będę właśnie szukał.
Robik
tez bede motał super danke 35 jakby ktos zrobił wzmocnienie mostu niech wrzuci jakies fotki w którym miejscu zadac zastrzały
Czyli rozumiem, że grucha jest żeliwna a pochwy stalowe? Miałoby to sens. Muszę w takim razie przed zrobieniem swojej trochę popraktykować
Suchorz ma powzmacniane 35 i 30 - dzisiaj mu powiem to wstawi fotki.
Ja mam wzmocnione D44 to też wrzuce foto.
Tutaj macie 30 fotek z wzmocnieniami i zastrzałami obudowy mostu.
Ten temat natchnął mnie do zestawienia info o D35 i D44, a może też o moście Ford 8.8". Na razie zbieram info.

[ Dodano: 2009-09-19, 03:07 ]



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting