Do takiego liftu to oponki przynajmniej 33 cale wypadałoby założyć, a w aukcji piszą nawet o 36 Na 31 calach będzie wyglądał jak deskorolka
Do takiego liftu to oponki przynajmniej 33 cale wypadałoby założyć, a w aukcji piszą nawet o 36 Na 31 calach będzie wyglądał jak deskorolka no tak ale z tego co wiem, QD powyzej chyba 32" przestaje robic
Oj panie nieładnie mnożyć wątki :pala:
Panie lub panowie mody, proszę scalić z analogicznym wątkiem w dziale grand cherokee.
poza tym Moo moo Jeep moowił, że WJ jest "top heavy" czyli ciężki u góry przez co już przy 4" niebezpiecznie buja.
koncowo ma to byc z bfg 31 / 10.5 r15,,,,,,
A koła 15" to Ci się zmieszczą???? Z tego co wiem to mogą być problemy.
Wątek podnoszenia WJ do 6-6,5" poruszałem na amerykańskim forum i dowiedziałem się wiele ciekawych rzeczy. Najlepszy/najmocniejszy lift do 6" Claytona. Bez cięcia błotników z liftem 6-6,5" wejdą opony 33", z lekkim cięciem 35" albo wieksze. Opony 31" do takiego liftu nie polecam, bo Jeep będzie wyglądał śmiesznie. Do 31" opon wystarczy spokojnie 4" liftu. Z lekkim cięciem blotników z 4" można włożyc opony 33", a nawet 35". WJ na 4": http://public.fotki.com/M.../wj-na-4-liftu/ Pierwsze 2 zdj. opony 33". Trzecie 35". Czwarte Swampert 34". Na asfalt (i jak widac na plaze tez ) gosc ma opony 35". W teren zakladal 33" albo 34" i podobno wszystko bylo ok. Blotniki oczywiscie podcięte, ale nie ekstremalnie.
Niestety ale Rubicon nie robi liftu 4" do WJ-a. Za to robi taki Teraflex. I jest to bardzo dobry lift. Za podobne pieniadze jak lift z linku kupisz 4" lift Teraflex, tyle ze bez amorow.
Co do liftu z linku nie bardzo podoba mi się to, że z gónych mocowań wahaczy przedniego most ma byc wykorzystane tylko jedno. W razie gdyby te jedne górne mocowanie pękło to cały most będzie wykonywał rotację dookoła osi dolnych mocowań, co nie tylko zaowocuje wielka skala zniszczeń, ale może tez być niebezpieczne.
zajebista i fachowa wypowiedz moomoojeep, to co mi proponujesz zeby bylo ok ??? chce tylko ze jak wyskocze w gory, albo do arizonki to zeby wstydu dla jeepa nie bylo....wj 2004 spec-ed 4.0, jakies namiary na zestaw
Pomagas mile widziany Tu masz link do liftu: http://www.quadratec.com/products/76190_810.htm
Ale to znowuż są krókie wahacze, lepiej byłoby zrobić 4" na długich.
was123, wstydu nie będzie nawet na 2" i oponkach 31". Nie ma sensu pchać się w mega lifty na okazjonalne wypady. O tym czemu nie więcej napiszę dalej.
Jeśli chcesz to możesz sobie zafundować 4" np. claytona jako moo moo radzi, bo tam są długie wahacze (chociaż z przodu warto zrobić, tył powiedzmy pół biedy jak zostanie na krótkich). Długie wahacze mają na celu poprawę kąta pracy, dzięki czemu więcej obciążenia idzie znowuż na sprężyny i amorki zamiast na budę. Poprawia to stabilność i komfort jazdy. Do tego oponki 31" są dość małe, ale znowuż pojawia się przy większych problem przełożeń w mostach i samych mostów. Jak wpakujesz 32" to jeszcze będzie to jako tako robić, ale będzie poooooowolny. Jak dasz lepsze przełożenia to odzyskasz nieco wigoru, ale znowu większe szanse na uwalenie mostu. No i wymiana przełożeń to koszty spore. Oczywiście przy 4" narażasz się na problemy z wałami, geometrią itd.
Także ja na twoim miejscu zrobiłbym dobry lift 2" na sprężynach OME i dobrych amorkach, będzie jeździł pięknie i w terenie też sobie poradzi. Ew. 3" na krótkich wahaczach, ale mogą się tu przydać regulowane, bo juz kąt wyprzedzenia zwolnicy będzie taki-sobie.