Wiem o tym, rozmawiałem na ten temat z Miśkiem. Niestety na tych amorkach co mam efektu nie będzie - są totalnie zmęczone, a sprężyny po 180.000 nadają się na wysypisko.
no to masz problem, bo 2" liftu na sprężynach nigdzie nie dostaniesz, w zestawach są podkładki i amory....sprężyny są w zestawach od 3" w górę....
no to masz problem, bo 2" liftu na sprężynach nigdzie nie dostaniesz, w zestawach są podkładki i amory....sprężyny są w zestawach od 3" w górę....
A to:
http://allegro.pl/item109...erokee_kpl.html
poszukaj w necie strony producenta i poczytaj....dowiesz się, że daje to 40 mm czyli mniej niż 2", 5 cm mają za to na allegro do tego opinia jest taka, że dość szybko siadają......zresztą na forum już nie raz o tym było....
[ Dodano: 2010-07-07, 23:39 ]
poszukaj w necie strony producenta i poczytaj....dowiesz się, że daje to 40 mm czyli mniej niż 2", 5 cm mają za to na allegro do tego opinia jest taka, że dość szybko siadają......zresztą na forum już nie raz o tym było....
[ Dodano: 2010-07-07, 23:39 ]
możesz spróbować w pospringu, kiedyś komuś robili sprężyny do ZJ....
poszukaj w necie strony producenta i poczytaj....dowiesz się, że daje to 40 mm czyli mniej niż 2", 5 cm mają za to na allegro do tego opinia jest taka, że dość szybko siadają......zresztą na forum już nie raz o tym było....
[ Dodano: 2010-07-07, 23:39 ]
no to dobra wiadomość a mierzyłeś dokładnie ile masz od środka piasty do dolnej krawędzi błotnika (w ZJ)
no to dobra wiadomość a mierzyłeś dokładnie ile masz od środka piasty do dolnej krawędzi błotnika (w ZJ) U mnie sprężyny IM +40 mm (grupa B - średnia twardość) dają 495 mm z przodu i 500 mm z tyłu. Siadły o ok. 5 mm.
Pozdrawiam, Piotr.
Biorąc pod uwagę, że fabrycznie jest 469 mm, wychodzi mniej niż 40 mm (o 2" nie wspominając).....
Biorąc pod uwagę, że fabrycznie jest 469 mm, wychodzi mniej niż 40 mm (o 2" nie wspominając)..... Nie omieszkam się nie zgodzić , ale skoro auto stało i stoi równo, siadło niewiele i równo (po 5 mm) i jest wyżej niż klapnięte stockowe 460 mm, to jak na moje potrzeby i wymagania względem samochodu do jazdy na codzień jest OK. Australijska konkurencja (OME, Dobinsons) nie daje więcej. Ponoć obiecane 2" trzyma tylko Trailmaster by Maas (ten na Europę), ale tu cena trochę poraża. Ironmany HD (grupa C) też są bliskie obietnicy +2", tyle że mają jedną wadę - do stockowej masy ZJ-towego nadwozia są IMHO o wiele za twarde i lubią być dociążane przez kilka dodatkowych kg stali z przodu, z tyłu i na dachu . Wtedy pracują lepiej, ale znów, do 2" nieco im brakuje.