witam No w końcu finisz, jeszcze do Adama(Sopot) musze podjechać(wymiana jednego tłoczka w przednim kole bo lipa hamuje i jest cacy. lift RE 4,5 zalożony, cholera sztywno jak w wozie drabiniastym - ułoży sie coś, zmięknie ? Wszysto oki, koła 33x12,5x15 BF AT(jakieś kurcze sie małe teraz wydają), ale sztywne to strasznie całe ustrojstwo Jako że kompletuje graty do wpakowanie chevy 350(5.7 l , V8-moze dlubne silniczek potem na jakies 350-375 KM) zastanawiam sie nad konwersją zawiechy odrazu na sprężynki. I tu pytanie kolejne, czy jak wsadze RE5015 - YJ SPRING-OVER CONVERISON KIT, to wtedy lift od TJ czy cos dodatkowo trzeba ? Nie jeżdziłem TJ-tem , ale że ma spręzynki to powienien być bardziej miekki-mam nadzieje.
PS wiem, wiem nikt mi potem nie zapłaci tyle jak bede sprzedawał auto Ale kto tu mówi o sprzedawaniu, auto zostawiam dla syna(może kiedyś bede miał dzieci ) Prosze o sugestie na temat zmotania zawiechy-duży lift i komfortowo bardziej
chevy 350(5.7 l , V8-moze dlubne silniczek potem na jakies 350-375 KM
a tak z ciekawosci, na jakich mostach ???
I tu pytanie kolejne, czy jak wsadze RE5015 - YJ SPRING-OVER CONVERISON KIT, to wtedy lift od TJ czy cos dodatkowo trzeba ? Iwan nie wiem czy dobrze zrozumiałem ale w kontekście wsadzenia sprężyn zakup spring-over conversion kit nic nie da. Taki zestaw podnosi ci mocowania resorów, coś takiego .
Mosty Tył ford 8.8 Przód jakoś tak narazie co fabryka dała, jak założe reduktor z Full Time to zobacze Chyba że zmiele Środek chce tylko zmienić, aby na asfalcie jak mnie sie noga omsknie nie poukrecać odrazu
PS kolego Jacek rozmawialiśmy kiedyś telefonicznie na temat wsadzenia 4.0 do mojego YJ zamiast 4.2. Po rozmowach z tobą i adamem i za sugestią kolegi jez`egÂOz#fo{&hxU|crNeH&Âe)4+Ă%ag{?fvz)$a Ciebie) wyszło że jak mam sie pier,... dzielić z przekładką to można odrazu po całości tematu. I tak dzieki kolegom z za oceana mam lifta i 2 silnika V8. Dozbieram reszte i na jesieni auto na klocki i zabawa odnowa. Lift sam montowałem, reszte tez bede robił bo tak mi sie podoba ta robota Nie że sknera jestem(Adam robił pakiet startowy to wie). Wiem że doktorowi mendelmax nie dorównam nigdy wiedzą, ale czytam, szukam i coś klece
[ Dodano: 2009-04-19, 22:18 ]
Jak kolega wsponiał ten zestawik RE5015 - YJ SPRING-OVER CONVERISON KIT jest do przełożenia resorów na mosty i z fabrycznymi resorami daje około 5,5" liftu. Komfort może byc troche lepszy niz fabrycznie, bo na resory będzie działała większa dźwignia, więc będą lepiej sie wyginać, ale do komfortu srężyn i tak będzie daleko. Poza tym do tylnego mostu trzeba by było dać "tracktion bar" (nie chodzi o track bar czyli Panhard), żeby przy dodaniu gazu nie gieło tylnych resorów w literę "S". Bez takiego drążka szybko zużywają się krzyżaki na tylnym wale, a czasami pękaja po jednym lepszym przyciśnięciu gazu. Przy okazji mogą zostać uszkodzone inne elementy jak wał napędowy, flansza na tylnym moście albo wałek atakujacy. Poza tym skoro auto ma byc głownie na asfalt to lepiej przerobić na sprężyny.
Np taki zestaw znalazłem na necie. Musisz szukać zestawy dla YJ które w opisie będą miały "coilover shocks" lub "coil springs".
Np taki zestaw znalazłem na necie siet, wysokość wjazdu do garażu ma 2.15(wiedziałem że mało, ale tak wyszło jak sie z ojcem po piwie buduje) Oki trybie klimat Moo Moo Jeep , taaa no i fajnie, ale 5 piór w "s" Ty mi tu nie cuduj Ja wiem że Ty wiesz, ale ja nie wiem i teraz jest sezon i mi plomby na tych resorach powypadają Kolego podpowiedz uczciwie 5" cali liftu do YJ jak zapodać na sprężynkach PS MooMoo wybierasz sie do Polski ? Flaszke Ci wisze
Moo Moo Jeep , taaa no i fajnie, ale 5 piór w "s" Ty mi tu nie cuduj Mi chodziło głównie o resory fabryczne, bo jak dasz resory RE 4,5" na mosty to będziesz miał około 10" liftu Na oponach 33" to będzie wyglądał jak deskorolka. Ale nie martw się 5 piór z resorem na moście i z silnikiem 5.7L też wygnie w "S". Może nie wygnie Ci ich tak bardzo jak na tym filmie na skałach w ekstremalnej sytuacji, ale tez da radę: http://www.youtube.com/watch?v=Ef6lTenmPUo Tutaj naliczylem 4 pióra, ale nie widać było środka resora a tam zapewne było jeszcze jedno krótkie pióro. Tu masz drugi film: http://www.youtube.com/watch?v=bHvIejfl73g Resory sa pod mostem, wiec mniejsza dźwignia i mniej wygina, 5 pior, ale ciagle wygna resory mimo, że to tylko ruszanie i jazda po asfalcie.
Ale w dobrym towarzystwie zawsze się napiję. No nie wiem czy ja dobre towarzystwo , a flaszka za pomoc Thx za linki do zawiasów, jak do listopada nie przyzwyczaje sie do tej zawiechy to zrobie zmianke na sprężyny
iwan, pokaż furę
wstydze sie O tak to teraz w wiejskich klimatach wygląda
P.S.No to chromowane kolanko z przodu... Gaz rurka była z przodu jak zakupilem i tak jakoś zostało teraz całkeim mi sie podoba Thx za nie krytykowanie Doła mógłbym załapać
Popatrz tutaj, ten temat moze Cie zainteresować; http://www.jeep.org.pl/fo...der=asc&start=0