ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Wrangler 2.5 wtrysk 1988r. Rozebrałem rozdzielacz zapłonu bo wyrezało kopułkę. Okazało się, że wał rozdzielacza ma luz na tulejach, ale też sam jest trochę wyrobiony. W serwisie krzyknęli za ten wałek 1300 zł Spotkał się ktoś może z tym problemem ? Myślałem żeby stoczyć delikatnie wałek, dorobić tuleje pod nowy rozmiar, tylko pozostaje problem zębatki napędzającej która to pozostanie starej średnicy i będzie miała luz. Może ktoś ma taki wałek w ludzkim stanie do opchnięcia. Do głowy przychodzi mi jeszcze jedynie zostawienie wałka w takim stanie jak jest, spasowanie tuleji na jak najmniejszy luz i może pojeździ tak parę kkm ?
Jutro jadę jeszcze do mechaniki precyzyjnej, może oni coś wydumają


przerabialem ten temat, wziolem zwykla puszke z piwem wyciolem pasek aluminiowy i jezdze di dzisiaj
czyli stoczyłeś wałek + dorobienie tuleji a pod zębatkę cieńki pasek blachy ?
dokladnie, i jezdze juz na tym okolo pol roku, a w serwisie policzyli za to 1600zl


jak zadzwoniłem do ASO to sami się zaczęli śmiać ze swojej ceny Za tyle to na politechnice by mi ten wałek tytanowo-molibdenowy zrobili

swoją drogą czemu ten wałek nie jest na łożyskach



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting