Mam pytanie mam automatyczna skrzynie i zuwazyłem wczoraj że przy lewym przegubie w tym miejscu jak wychodzi on ze skrzyni poleciało mi troche oleju. Czy to oznacza że poszedł jaki¶ uszczelniacz. Czy mozna go jako¶ dokręcić. Wyglada on dziwnie a w k¶i±żsce napraw takiej skrzyni niema. Wyglada to tak że s± 2 pier¶cienie jeden o gr5m a drugi znajduj±cy się w ¶rodku w nim ma kształt lekkiego stożka z dziurkami rozmieszczonymi na około co 1,5mm. Przy takiej skrzyni niema żartów z wyciekami oleju wiec proszę o poradę.
byc moze skonczyl sie uszczelniacz ten wlasnie spod ktorego cieknie, najlepiej by bylo wyjac go i dobrac
Napewno Poszedł ci zimering na skrzyni. Zeby go wyj±ć musisz spu¶cić olej ze skrzyni potem wyj±ć poło¶ke. I wyj±ć zimera Pozdrawiam
Kurcze ale ja to będę robił poraz pierwszy raz w zyciu. Łatwo sie to robi czy nie. Może jakie¶ wskazówki macie co , za wszystko bedę wdzięczny.
Słuchaj zimering sie łatwo wyci±ga . Ja przeważnie na warsztacie jak klijent kupi zimera to patrze czy rozmiar sie zgadza ! Jeżeli wszycho jest ok to przebijam do ¶rubokrętem i podwarzam i elegancko wychodzi . Potem jak wkładasz nowy zimering to nie zapomnij posmarować smarem wewnętrznego otworu zimeringu .(Tylko wewnętrzny) Zewnętrznej strony nie smaruj bo możę ci sie póĽniej zimering kręcić . Wbijasz go równo na stare miejsce młoteczkiem . Uważ±j zeby go nie pokancerować ani nie przebić. Aha jeszcze jedno możęsz mieć problemy z wyjęcie poło¶ki ze skrzyni bo ona jest na tak± zawleczke . Ja zawsze używam łomika wygiętego , Podwarzam i poło¶ka wychodzi. Czasami jak zawleczka mocno trzyma trza użyć do¶ dużej siły ! Nie jest to takie straszne jak sie wydaje . życze powodzenia !!!
Spoko już wymieniłem, musiałem go tylko wydłóbać wkrętakiem. Włożyłem i narazie jest oki.