Plany na mody pojawiły się po przejęciu auta od "Macierzy" którą obdarowałem w zamian ekonomiczny dieslem. W związku z tym że całe życie modyfikowałem auta zawodowo stwierdziłem że nie przystoi latać serią... plan był prosty: Lift + koła + extrasy. Celem była poprawa wizerunku i walorów offroad przy zachowaniu rozsądnej trakcji.
smutna seria
Wraz z liftem +4" i oponami możliwości wzrosły
co ułatwiło np parkowanie
Przewidziane są jeszcze drobne zmiany stylistyczne
Śliczny jeepek My mamy taki sam kierunek modyfikacji
Ładny czarnuch
no ładnie, ładnie to wyszło. jeszcze trochę dodatków i będzie git. Konkurencja depcze po piętach, trzeba się kuwa zbroić
Ładny czarnuch
Planowane zmiany mają znacznie wpłynąć na bardziej czary charakter auta
Bardzo dobre oponki Reszta też niczego sobie
Bardzo dobre oponki na asfalt idealne Fajny ZJ, mógłbym mieć takiego w 5,9
Planowane zmiany mają znacznie wpłynąć na bardziej czary charakter auta
A jakie masz plany
na asfalt idealne nom MTR'y na asflacie są super, gorzej w błocie, nawet na asfalcie wydały mi się cichsze niż BFG AT
Fajny calkiem ,a jaki rozmiar masz tych wranglerow? Wydluzales wachacze?
na asfalt idealne Tylko troche krótko żyją na tym asfalcie
Fajny calkiem ,a jaki rozmiar masz tych wranglerow? Wydluzales wachacze?
MT/r 31x9.5 R16 wahacze seria ale maksymalnie przestawione na mimośrodach. Kola mieszczą się na paczkę fajek do progów.
[ Dodano: 2009-08-10, 18:15 ]
Wykrzyż na drugim zdjęciu klasa KASPERSKI, a co tam włożyłeś? tzn jakie spręzyny, amorki itp
Wykrzyż na drugim zdjęciu klasa KASPERSKI, a co tam włożyłeś? tzn jakie spręzyny, amorki itp
RUBICON EXPRESS SUPER-RIDE amory i springi. Teoretycznie zestaw jest 3.5" ale w przeciwieństwie do wersji SUPER-FLEX jest hevyload więc dało to 4". Będzie jeszcze lepiej po dodatkowych modach stabilizatorów
zerknij JEEP miesiąca
KASPERSKI, Ale wkladales nowe tuleje mimosrodowe w wachacze czy obracales stare
Tylko troche krótko żyją na tym asfalcie nie narzekałem, akurat na asfalcie robiły
Zaje....
KASPERSKI, Ale wkladales nowe tuleje mimosrodowe w wachacze czy obracales stare
Nie zmieniałem tulei, użyłem regulacji geometrii.
RUBICON EXPRESS SUPER-RIDE amory i springi. Teoretycznie zestaw jest 3.5" ale w przeciwieństwie do wersji SUPER-FLEX jest hevyload więc dało to 4" KASPERSKI, w katalogu RE sprezyny od 3.5 super ride i super flex maja ten sam numer katalogowy. Nie za bardzo rozumiem skad sie wzielo to heavy load? Ale utwierdziles mnie w przekonaniu ze RE bedzie najlepsza opcja, jeep wyglada swietnie na tym lifcie. 3.5" wydaje sie idealne do codziennej jazdy i wypadow w weekend w teren
Słuszna uwaga... Zostałem w takim razie wprowadzony w błąd, nie sprawdziłem tego aż tak dogłębnie.