ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Plany na mody pojawiły się po przejęciu auta od "Macierzy" którą obdarowałem w zamian ekonomiczny dieslem. W związku z tym że całe życie modyfikowałem auta zawodowo stwierdziłem że nie przystoi latać serią... plan był prosty: Lift + koła + extrasy.
Celem była poprawa wizerunku i walorów offroad przy zachowaniu rozsądnej trakcji.

smutna seria


Wraz z liftem +4" i oponami możliwości wzrosły


co ułatwiło np parkowanie


Przewidziane są jeszcze drobne zmiany stylistyczne


Śliczny jeepek My mamy taki sam kierunek modyfikacji
Ładny czarnuch
no ładnie, ładnie to wyszło. jeszcze trochę dodatków i będzie git. Konkurencja depcze po piętach, trzeba się kuwa zbroić



Ładny czarnuch

Planowane zmiany mają znacznie wpłynąć na bardziej czary charakter auta
Bardzo dobre oponki Reszta też niczego sobie

Bardzo dobre oponki na asfalt idealne
Fajny ZJ, mógłbym mieć takiego w 5,9

Planowane zmiany mają znacznie wpłynąć na bardziej czary charakter auta

A jakie masz plany


na asfalt idealne nom MTR'y na asflacie są super, gorzej w błocie, nawet na asfalcie wydały mi się cichsze niż BFG AT
Fajny calkiem ,a jaki rozmiar masz tych wranglerow? Wydluzales wachacze?

na asfalt idealne
Tylko troche krótko żyją na tym asfalcie

Fajny calkiem ,a jaki rozmiar masz tych wranglerow? Wydluzales wachacze?

MT/r 31x9.5 R16 wahacze seria ale maksymalnie przestawione na mimośrodach. Kola mieszczą się na paczkę fajek do progów.

[ Dodano: 2009-08-10, 18:15 ]
Wykrzyż na drugim zdjęciu klasa
KASPERSKI, a co tam włożyłeś? tzn jakie spręzyny, amorki itp

Wykrzyż na drugim zdjęciu klasa
KASPERSKI, a co tam włożyłeś? tzn jakie spręzyny, amorki itp


RUBICON EXPRESS SUPER-RIDE amory i springi. Teoretycznie zestaw jest 3.5" ale w przeciwieństwie do wersji SUPER-FLEX jest hevyload więc dało to 4". Będzie jeszcze lepiej po dodatkowych modach stabilizatorów

zerknij JEEP miesiąca
KASPERSKI, Ale wkladales nowe tuleje mimosrodowe w wachacze czy obracales stare

Tylko troche krótko żyją na tym asfalcie nie narzekałem, akurat na asfalcie robiły
Zaje....

KASPERSKI, Ale wkladales nowe tuleje mimosrodowe w wachacze czy obracales stare

Nie zmieniałem tulei, użyłem regulacji geometrii.

RUBICON EXPRESS SUPER-RIDE amory i springi. Teoretycznie zestaw jest 3.5" ale w przeciwieństwie do wersji SUPER-FLEX jest hevyload więc dało to 4"
KASPERSKI, w katalogu RE sprezyny od 3.5 super ride i super flex maja ten sam numer katalogowy. Nie za bardzo rozumiem skad sie wzielo to heavy load? Ale utwierdziles mnie w przekonaniu ze RE bedzie najlepsza opcja, jeep wyglada swietnie na tym lifcie. 3.5" wydaje sie idealne do codziennej jazdy i wypadow w weekend w teren
Słuszna uwaga... Zostałem w takim razie wprowadzony w błąd, nie sprawdziłem tego aż tak dogłębnie.



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting