ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

no niestety, mój się kończy wali ciśnienie w układ chłodzenia, spaliny przedostają się do układu, pewnie głowica pęknięta lub co gorsza krzywy blok
szukam zdrowego serducha dla mego jeepka
Panie i Panowie poszukuję motoru 2,1 TD j8s może być bez osprzętu


Nie histeryzuj . To widać taka pora roku. Mój ma dokładnie to samo. Dzisiaj odbieram go od majstra. Poszła uszczelka pod głowicą i były przedmuchy. Głowica O.K., cylindry jak nowe . Niech Ci ktoś otworzy górę silnika i oceni - warto zaryzykować parę złotych, a nuż
Gregor887,
ale Kurpiu już motał te sprawy jakiś czas temu i poprawki u mecha też były i dalej kupa
kurpiu, wejdź na alledrogo albo na forum renaulta i nie ma problemu.Ostatnio szukaliśmy koledze silnik 2.1 i właśnie w ten sposób kolega stał się właścicielem renaulta 25 z silnikiem po kapitalce za całe 750zł,tylko musiałem go na lawecie przywlec,bo renia środkiem do gleby ciągnęła,znaczy się złamana była


Gregor887, tylko spokój może nas uratować
niestety, sytuacja jest wqrwia..ca, nic się nie dziej jak jadę spokojnie, bez ciskania turbiną, szopka zaczyna się jak na jedynce lub dwójce ciągnę do góry (też bez jakiś ekscesów ale równo z dodatkiem mocy) silnik się zagrzewa i wtedy rozpoczyna się "nadmuchiwanie" układu chłodzenia - bywa tak, że węża nie idzie ścisnąć
a głowicę robiłem w październiku jak zauważył Adam Lee - pisałem o tych bojach, i później były znowu poprawki ale już mnie to wnerwia, na domiar tego dzisiaj przestała robić wycieraczka po stronie pasażera mogę sobie nią machać jak mi się podoba
Sluchajcie Moze warto poszukac tego mocniejszego od renault safrane- 2,2 td? Nie wiem czy jest taki sam osprzetem i czy pasuje.115 km, moment 240 Nm. Jak ktos wie co i jak i czy te silniki sa zamienne to niech napisze.Ciezko bedzie znalezc pewnie nie zuzytego-ale perelki sie zdarzaja.Remont zagrzanego diesla jest gorszy niz benzynowego silnika. Nie wiem dlaczego ale jakos tak jest.
nie pasuje 2,2 za dużo kabli i elektroniki poza tym szybciej siadają niż 2,1
Kurpiu poszukaj gości co ściągają silniki z zagranicy można takie znaleźć za 800 albo forum Renault
no to jakby ktoś z posiadaczy XJ 2,1 TD rozkładał na części to jednak jestem zainteresowany silnikiem (szukam takiego coby jeszcze w pojeździe był i można odpalić, posłuchać, pomierzyć, pooglądać, wyjąć i do mojego wszczepić )
kurpiu,
napisz od czego to podpasuje to zapytam u znajomych
maja sporo silników
a ostatnio udało się dorwać tanio 4.0 od WJ
Adam Lee, renault - traffic, 21, safrane, espace, chyba 25

Adam Lee, renault - traffic, 21, safrane, espace, chyba 25

silnik ogólnie ten sam ale trzeba przełozyc miske olejowa i smoka.
do tego filtr ma wkrecany w blok a nie na wezach co koliduje z prawa łapa silnika wiec trezba ja dorobic jakos inna do tego z renault 21 nie pasują wszystkie otwory na skrzynie sa odrobine przesuniete
niby to samo ale troszku trzeba poprzerabiac.

Sprawdz cisnienie sprezania nastepnie zwal głowice i zobacz jak wygłada uszczelka moze tylko ona jest przyczyna takowych zachowan, bez sensu w ciemno wymieniac silnk
karol.futyma, ja już mam dosyć zdejmowania głowicy (w 2,5 roku 2 razy robiona uszczelka i w 2 miesiące po ostatniej naprawie znów gotował wodę), odeślę jeszcze głowicę do prześwietlenia ale jak pęknięcie jest na płaszczu wodnym to spawanie może być kłopotliwe

karol.futyma, ja już mam dosyć zdejmowania głowicy (w 2,5 roku 2 razy robiona uszczelka i w 2 miesiące po ostatniej naprawie znów gotował wodę), odeślę jeszcze głowicę do prześwietlenia ale jak pęknięcie jest na płaszczu wodnym to spawanie może być kłopotliwe

t wtedy zminisz głowice która na allegro dostaniesz za 200-300zł:)
karol.futyma, niestety nie wiem czy problem z głowicą nie powstał ze względu na to że ten silnik u mnie był strasznie kombinowany - z największych - chłodnica nie wiadomo od czego, odma na pewno nie jeepowa, i tu powstaje pytanie czy czasem ktoś nie zrobił zmoty w stylu 2,1D + turbawka i pompka jepowa. nie mam w okolicy speca który byłby pewny w 100% że to jest orginalny silnik jeepowy

karol.futyma, niestety nie wiem czy problem z głowicą nie powstał ze względu na to że ten silnik u mnie był strasznie kombinowany - z największych - chłodnica nie wiadomo od czego, odma na pewno nie jeepowa, i tu powstaje pytanie czy czasem ktoś nie zrobił zmoty w stylu 2,1D + turbawka i pompka jepowa. nie mam w okolicy speca który byłby pewny w 100% że to jest orginalny silnik jeepowy

chyba ze tak, to wtedy ino przeszczep:)



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting