Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Bry...
Nadszedl czas na wymiane kilku **** w uhladzie hamulcowym.
Rozebralem zacisk i okazalo sie, ze tloczki, prowadnice zacisku i wszystkie gumki sa do wymiany.
Mam juz nowe graty i musze to poskladac do kupy.
1. Jakiego smaru napakowac w te gumki w ktore prowadnice zacisku wchodza?
2. Jaka jest procedura wkladania tloczka do zacisku?
- gumka wewnetrzna, tloczek gumka zewnetrzna
- gumka wewnetrzna, gumka zewnetrzna, tloczek
3. Czy tloczek sie czyms smaruje (plynem hamulcowym) czy sklada sie wszystko na sucho?


1) miedzianego (np. w sprayu, ale z puszki też OK), w ogóle wszystko co tam się rusza, styka i ociera nie zaszkodzi miedzianym (oprócz okładzin ). Również pod zewnętrzn± gumkę tłoczka nie zaszkodzi.
2) opcja pierwsza,
3) tak, płynem hamulcowym (przynajmniej ja posmarowałem i wyszło OK).
No i zakładam, że płyn też nowy, bo inaczej to szkoda roboty.
DanielF,
pomagas polecial
Prowadnice zacisku najlepiej smarować smarem silikonowym - wypiera wodę, chroni gumki i zabezpiecza przed zacieraniem. Taki np.: http://www.allegro.pl/ite...0_ml_sklep.html
Miejsca styku klocka z zaciskiem oraz powierzchnię styku klocka z tłoczkiem smaruj smarem miedzianym.
Tłoczek wystarczy posmarować delikatnie płynem hamulcowym.
Składaj wszystko do kupy i powinno być


co do prowadnic to nie polecił bym miedzi, tego silikonowego tez nie..., s± do tego specjalne smary do bardzo wysokich temperatur, wiem bo używam w serwisie, miedĽ swoj± drog±, klocki popsikać, piastę i te sprawy
Tloczek na pewno nie miedzianym.
Sa specjalne smary np firmy ATE w takich malutkich tubkach po pare ml, te smary nie reaguja z plynem hamulcowym, reszta smarow ryzyk-fizyk
http://www.allegro.pl/ite...cowych_5ml.html

wiem bo używam w serwisie
A uchylisz rabka tajemnicy co to za specyfik?
Bog google mi powiedzial:
http://www.hamulce.net/smary.pdf
lukas1976,

lukas1976, jestes wielki
No więc po kolei:
- rozkładasz zacisk na czynniki pierwsze, wyci±gasz uszczelniacze,
- wyskrobujesz cały syf z zakamarków ( również spod gumek prowadnic) , potem szczotk± druciana po cało¶ci,
- myjesz dokładnie rozpuszczalnikiem,
- wkładasz uszczelniacz ( ten w±ski oring i smarujesz dookoła taka past±: http://moto.allegro.pl/it...linder_ate.html

- nakładasz pastę na tłoczek (solidn± porcję) i wsuwasz do zacisku
- zakładasz osłonkę i wsuwasz tłoczek do końca (tłoczek ma wchodzić lekko, pod naciskiem ręki)
- składasz prowadnice również na t± sam± pastę ( nie żałuj±c jej oczywi¶cie)

Dobrze jest przy tej operacji wymienić odpowietrzniki na nowe i dać na gwint troszkę pasty miedziowej.

Tak zregenerowane zaciski odwdzięcz± się długa i bezproblemowa eksploatacja.



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting