ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Zastanawiałem się nad przełożeniem kiery z ZJ po liftingu do mojego XJ bo bardziej mi się podoba tylko pytanie czy wszystko będzie pasować i najważniejsze czy poducha jest identyczna?


Misiek_87,
a który rocznik xj??
bo ja mam xj z 93 i on poduchy nie ma.
mocowanie powinło pasować.
Rocznik jak w podpisie '98
a ha
to ci nie powiem ale pewnie da się wszystko przerobić jak by coś nie pasowało


Mocowanie kiery chyba jest podobne. Najbardziej mnie poduszka martwi czy wszystko będzie ok?

a ha
to ci nie powiem ale pewnie da się wszystko przerobić jak by coś nie pasowało


A jak "przerobisz" moduł poduszki?
To jest elektronika. Młotkiem i szlifierką tego nie załatwisz.

[ Dodano: 2010-03-04, 11:21 ]

Pytanie tylko jak z rzeczoną elektroniką bo obawiam się że może się różnić.

Właśnie tego się obawiam bo testować czy poduszka zadziała jakoś tak średnio mi się widzi

Chyba, że ktoś da mi drugą na próbę

Pytanie tylko jak z rzeczoną elektroniką bo obawiam się że może się różnić.
sam się młotkiem przerób i oszlifuj
wtyczki mogą się różnić ale czujniki są takie same wystarczy połączenie zmienić
dobijają mnie ludzie którzy twierdzą jak już wtyczka nie pasuje to się nie da.
trza pomyśleć a nie zucać tekstem młotek i szlifierka
Baton1103, spuść z tonu i zastanów się proszę czasem co piszesz a zanim napiszesz przeczytaj ze zrozumieniem wcześniejsze wypowiedzi.
Nie przyszło Ci do głowy że wtyczki mogą nie być jedyną różnicą w module SRS?
Zazwyczaj różnicę np. w złączach powoduje się żeby NIE podpinać części która (np. ze względu na paramtery, oprogramowanie - np. siła uderzenia i otwarcia poduszek itd.) nie pasuje do danego modelu.

Poza tym wiem, że w niektórych samochodach moduł SRS "rejestruje się" przy połaczeniu z konkretnym egzemplarzem samochodu (komputerem) i nie da się go przekodować. Nie wiem jednak jak jest w Jeepie.
Z przerabianiem elektroniki zalecam daleko posuniętą ostrożność bo łatwo można sobie zepsuć coś przy okazji, a jeśli chodzi o poduszkę to już wogóle jest to mało bezpieczne - raczej nikt by nie chciał by wystrzeliła tak sobie poprostu albo nie zadziałała gdy powinna

Z przerabianiem elektroniki zalecam daleko posuniętą ostrożność

Dlatego właśnie póki ktoś nie potwierdzi, że można to zrobić plug&play to nic nie będę ruszał.
Osobiście znam gościa, który w polówce dostał jaśkiem na parkingu bez powodu.
Ja wprawdzie mam 96, jak ściągałem kierę to żadnych podłączeń do ''jaśka'' nie było,jakaś śruba naciągowa tam jest i tyle,jednak możliwe że w nowszych wersjach jest inaczej.
Jak wyjmiesz poduchę to powinieneś mieć kabelek z kostką.
Żadych kabli nie było,ale ja poduchy nie wyciągał,możliwe że są w środku i łączą sie na pierścieniu,a ile przewodów idzie do czujnika ,mnie się widzi że 2, czujnik przy uderzeniu zwiera i poducha odpala,jęśli tak jest to żaden problem podłączyć,

ale ja to se tak tylko gdybam
bo nie wiem jak jest naprawdę,
jak by jakiś schemat załatwić to wtenczas

Zerknąłem na prędce na parę czujników i tam 2 piny są

ale ja poduchy nie wyciągał,możliwe że są w środku

Dokładnie są przewosy pod samą poduchą ale nie pamiętam ile kabli jest.
http://moto.allegro.pl/li...jeep+ta%C5%9Bma
Są 2 przewody czyli teoretycznie powinno być ok?
Sprawa jest dość skomplikowana,troszkę zagłębiłem się w temat i nie jest kolorowo,czujniki podczas uderzenia zmieniają rezystancję i to powoduje BUM,niestety nie można tego sprawdzić ,bo podłączenie miernika może spowodować BUM,w ogóle nie wolno ruszać bo będzie BUM ,kurna jak to czytałem do doszedłem do wniosku że jeżdzimy z tym BUM ,i w każdej chwili może być pierdut,chyba wywalę poduchę ,a tak na poważnie to musisz znać parametry XJ i ZJ,dopiero potem można coś działać,tak będzie rozsądnie i zdrowo
Misiek_87,
w twoim roczniku już powinna być taka kiera i poduszka jak w ZJ po lifcie
Mordziaty
Ty masz poduszkę bez przewodów co za tym idzie bez modułu
wwyzwala JĄ ten ta właśnie gruba śruba tak było w Pierwszych XJ z poduszką

Ty masz poduszkę bez przewodów co za tym idzie bez modułu
wwyzwala JĄ ten ta właśnie gruba śruba tak było w Pierwszych XJ z poduszką


Tak właśnie myślałem,bo ni cholery nie było kabli żadnych.
Poducha jest tylko końcem układu odpalanym impulsem 12V. Tam nie ma elektroniki, jest tylko zapalnik i ładunek wybuchowy. Poduchę od felicji zakładałeś do golfa czy pasata bez problemu. Od corsy do omegi i tak dalej. Nie widzę problemu, a wtyczka od taśmy - pewnie będzie taka sama, tylko pamiętaj nie kręć taśmą jak masz zdjętą kierownice.
Najpierw w ogóle ROZŁĄCZ akumulator zanim zaczniesz grzebać przy SRS

Najpierw w ogóle ROZŁĄCZ akumulator zanim zaczniesz grzebać przy SRS dokładnie, to podstawa.

Poducha jest tylko końcem układu odpalanym impulsem 12V.
wystarczy 3-4 V

w twoim roczniku już powinna być taka kiera i poduszka jak w ZJ po lifcie

Jest trochę inna.




© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting