ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Jak większość z nas się przekonała, jednym z największych ognisk korozji na karoserii XJ'ta są "doły" drzwi: krawędzie i okolice listw ochraniających powierzchnie przy progu. W moim aucie jest dokładnie tak samo, rantów w zasadzie już nie ma a ruda wyzierająca spod ww. listw rzuca mi się na oczy. Mam już 4 pary "nowych" drzwi, bez rdzy. Żeby uniknąć tego samego problemu w przyszłości mam zamiar zdemontować te listwy. Jak je oderwać i w jaki sposób usunąć klej żeby możliwie mało zniszczyć lakier? Jeśli ktoś ma doświadczenia w tej materii będę wdzięczny za pomoc. Pomagasy czekają w kolejce


Listwy klejone są na taśmę dwustronnie klejącą. Ostry plastikowy nożyk i jedziesz. Później pozostaje zmyć resztki taśmy. Wątpię, żeby się udało bez rys .Pod listwami jest brudno. W osobowym kiedyś niechcący "zdjąłem" takie listwy Karcherem Bezdotykowo
Paradoksalnie, najbardziej pomogła ... pogoda. Upał tak ogrzał blachy, że listwa jest elastyczna jak guma, palcem zsuwam taśmę dwustronną. Zero rys. Funkiel nojki blachy normalnie
Dokladnie umnie same pospadaly


Ja jednak nożyka do tapet bym nie stosował . Nieuważny jeden ruch i rysa . Mam na to dwa sposoby . Pierwszy : nasączam klej benzyną estrakcyjną , i usuwam klej paznokciem
Druga opcja , to taka gumowa tarcza na wiertarkę , jak do usuwania naklejek z samochodu .

Ja jednak nożyka do tapet bym nie stosował
A kto mówil o nożyku do tapet . Napisałem "plastikowy" - chodziło mi o ostrze, nie rękojeść . Wystarczy nawet karta telefoniczna, trzeba ją trochę zatemperować



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting