ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Witam
Przebiłem sie przez parę postów , które znalazłem na tym forum i dalej męczy mnie pytanie czy warto i ile taka przyjemnośc będzie kosztować.

Strasznie kreci mnie 3d buda w XJcie, taka jak ta:
http://photos01.otomoto.p.../C5412576_2.jpg

zeby osiągnąć taki cel:
http://photos03.allegroim...27/94/826279463

Chciałbym przeszczepić silnik ,skrzynie, reduktor i wszystko co potrzebne, oczywiscie zrobić cały środek zeby mieć autko do smigania na następne pare lat po czarnym,błocie i na dalsze wypady w góry, coś co mnie nie zawiedzie w potrzebie.
Może przyciągnać jakiegoś angola za 3-4 tysie (widziałem takie na necie) i szczepic ?
Czekam na opinie.


Z angolem jest duzo klopotow. Tu masz 3doorsa z 4,0 w pakiecie chrom. Niestety nie posiada srodka. Ale jest po czesci rozebrany i nadajacy sie do remontu. Chyba latwiej zastanowic sie nad takim wynalazkiem: http://cgi.ebay.com/ebaym...e59360f61#v4-15

Z drugiej jednak strony, jesli auto ma byc niezawodne to musisz wlozyc w remont duzo kasy: remont silnika, wymiana krzyzakow + innych zurzytych czesci zawieszenia + lift + kola + srodek + elektryka + ewentualne szpeje. Obawiam sie, ze suma koncowa bedzie taka za jaka sprzedasz to auto moze za 20 lat jako prawdziwy klasyk

Moze lepiej zastanowic sie nad Wagoneerem- mozna w rozsadnej cenie znalezc w usa + koszty napraw, a auto napewno zacne.

Obojetnie co wybierzesz, bede sledzil temat, bo sam mam podobny pomysl
obawiam sie ze z tych 365 USD po oplatach, kosztach sciągniecia i dokupieniu brakujacych dodatków to wyjdzie mi te 10tys PLN do wzięcia w komisie jak stoi.
ARO, a nie lepiej kupic tego bialego, pewnie sie uda zbic z ceny, doprowadzic do porzadku to co trzeba i bedziesz mial furaka jak zloto, bez zabaw w jakies grubsze remonty


niestety czar prysł, ten czerwony nie jest po opłatach

[ Dodano: 2009-11-26, 11:23 ]

obawiam sie ze z tych 365 USD po oplatach, kosztach sciągniecia i dokupieniu brakujacych dodatków to wyjdzie mi te 10tys PLN do wzięcia w komisie jak stoi.

3doorsa z 4,0 na pokladzie ciezko trafic w PL, a za granica takie auto zapewne tanie nie bedzie. Tym bardziej, ze wiekszosc 3doorsow bylo z silnikami diesla. Tu masz dobra baze i jesli wyszedlby rzeczywiscie 10tys z wszystkimi gratami to mysle, ze nie jest to jakas ogromna kwota.

Ten srebrny kosztuje ponad 20tys, wiec teoretycznie przy tym z usa zostaloby Ci ponad 10tys. Za ta kase mozna zrobic wiele w aucie.

No chyba ze trafisz na cos podobnego w EU
dzwoniłem do właściciela srebrnego - podobno już jedno autko od niego jeździ teraz po Częstochowie, czarny XJ, 5d - czy właściciel mógłby sie skontaktować ze mna ?

dzwoniłem do właściciela srebrnego - podobno już jedno autko od niego jeździ teraz po Częstochowie, czarny XJ, 5d - czy właściciel mógłby sie skontaktować ze mna ?

Pisz do SiMarca- on z Czewy, moze pomoze.

BTW- po co Ci numer do wlasciciela czarnego XJa??? Wydawalo mi sie, ze chcesz zbudowac wlasnego kioska??!!
wlasnnego wlasnego, ale jestem ciekawy jak wyszedl ten srebrny z pod reki tego kolesia z Koziegłów.
W kazdym razie jak srebrnego nie biore - jezeli ktoś zainteresowany to podam pare szczegółów:
reduktor 231
lift przód i tył samoróbka, 7.5cm na sprężynach + 3 na podkladkach
z tyłu jakieś nowe resorki - podobno rewelacja własnej konstrukcji
amorki Skyjacker'a
felgi ET -25 oraz dystance na nastepne 3cm
autko ma oficjalnie przebiegu 200kkm
moc niby 200 kucyków (jakaś wzmocniona wersja Laredo )z fabrycznymi osłonami na silni, reduktor i cos tam jeszcze.
wyciagarka Escape (nie dopytałem jaka)
cena do negocjacji (nawet całkiem ostrej)

w bialym jest 231 wiec i tak do wymiany
A dlaczego do wymiany?
a bo ja głownie po czarnym chce 4x4 i na zime

a bo ja głownie po czarnym chce 4x4 i na zime

Tylko dziewczyny jezdza po czarnym i w zimie 4x4 :fuckyou2:

Pelny banan na ryju i kupa zabawy z napedem na tyl w zimie. A jak chcesz tak motac auto to kup 4,0 i zostaw orginalne bebechy. Jako klasyk bedzie mial wieksza wartosc z orginalnymi podzespolami. Na Twoim miejscu pobawilbym sie raczej moca i fajnym liftem.

Jak cos ze soba wspolgra to nie warto kombinowac, bo sie przekombinuje.

A jesli wolisz auto z FT to zwyczajnie kup z poczatku lat 90tych i baw sie
no kopne go w du... sko za ten palec....

no kopne go w du... sko za ten palec....

Dwa palce, dwa
231 jest lepszy w teren bo ma mniej części które mogą się wysypać. jest przez to nieco mocniejszy.
z własnego doświadczenia powiem ci tak: przejedź się 242 na śniegu na fulltime, rozpędź się, wprowadź auto w poślizg i spróbuj z niego wyjść. potem włącz parttime i ponów próbę. zobaczysz co lepsze do ratowania się i w jakiej wersji trudniej auto wprowadzić w poślizg.
Podrzuć linka do ogłoszenia tego jasnego jak mozesz
Tego czerwonego ogladałem jakies 1,5 roku temu...ostatnia "renia" pod machą

[ Dodano: 2009-11-26, 17:23 ]

Pisz do SiMarca- on z Czewy, moze pomoze.
Nie znam gościa ani auta.
Większość jeepnietcyh z cze-wy jest nieforumowych (jest tu tylko Wiercik, Mabamba i ja) a mnie brakło już zapału do ogarnięcia ich razem.
no szkoda, ale i tak zrezygnowalem z tego z Koziegłów, deczko drogo. Wiem
ze autko wycackane, wychuchane i takie tam:
http://moto.allegro.pl/it...ep_z_dusza.html

ale ja juz mialem jednego takiego - i juz sie boje takich ' dobrze zrobionych'

[ Dodano: 2009-11-27, 08:14 ]



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting