Ten SuperWater jest bardziej (materiałowo i montażowo) zbliżone do oryginału czyli SAFARI.
Rawtech jest z kolei bardziej elastyczny ale system mocowania (miejsce którym puszczona jest elastyczna rura) jest chyba podobny.
Szablony najczesciej niepasują o grubosc otworu lub do słupka....
mam zamontowanego tego rawtecha wszystko pasuje bez zadnych kombinacji i zajebiscie go slychac pieknie warczy a ssanie super tylko niestety spalanie sie popierdzielio i pali jak chce ile chce bez mozliwosci zapanowania nad tym oczywiscie na gazie z parownikiem dla benzyny nie ma zadnej roznicy
WieRcik, ja mam oryginał Safari i po założeniu pali mi +3 litry na gazie. Ni cholery nie mam pojęcia dlaczego...
No i zalozylem Super wadera, tylko co teraz mam zrobic ze zbiornikiem spryskiwaczy? w zestawie Safari jest inny maly zbiornik a tu lipa...
Nareszcie pojawiły się snorkele do XJ nie z żywicy a z LLDPE (polietylen o niskiej gęstości).
A wie ktos czy z tego materialu sa robione moze poszerenia do XJ'ta ??
Oczywiście jak zwykle nie robią do diesli
Oczywiście jak zwykle nie robią do diesli
Robią
A wie ktos czy z tego materialu sa robione moze poszerenia do XJ'ta ??
Nie wiem. Ale jakby były w podobnej cenie to bym się 2x nie zastanawiał...
Do jazdy na gazie przy instalacji 2 generacji (czyli palnik w dolocie) trzeba odwrócić komin aby patrzył do tyłu. Inaczej zbiera zbyt wiele powietrza i dziwy się dzieją ze spalaniem gazu.
Do jazdy na gazie przy instalacji 2 generacji (czyli palnik w dolocie) trzeba odwrócić komin aby patrzył do tyłu. Inaczej zbiera zbyt wiele powietrza i dziwy się dzieją ze spalaniem gazu. Ale do czego to było? Może nie ten temat?
Do Ciebie to było i jaknajbardziej ten temat. Końcówka komina jak ma wlot w kierunku jazdy zbiera zbyt wiele powietrza. Palniki w dolocie w instalacjach 2 generacji działają na zasadzie zbierania gazu przez przepływające powietrze. Z tych samych powodów gaziarze zwężki wstawiają żeby prędkość gazów powiększyć. Niestety zazwyczaj do XJ wstawiają największe jakie mają czyli 36mm a dolot ma 60mm więc zwężenie jest spore więc i tak powietrze tam zapierdala szybko. Jadąc z kominem do przodu jeszcze bardziej zwiększasz ciśnienie i pobór gazu. Teraz swieci ci lampka? :pala:
Piasecznik, ale ja wywaliłem zwężkę z puszki filtra i komin mam obrócony do tyłu. Jak mam do przodu to po prostu gaśnie (co innego na blosie). Ale mnie chodziło o wzrost spalania (+3litry) a nie o gaśnięcie. Nie pisałem że **** świeczkę.
Ten będzie zły
Trudno zgadnąć bo opis jest inny a zdjęcie inne - filtr powietrza w dieslu jest po prawej stronie a w benynie po lewej...
Plush, napisz do nich na którą stronę to jest i po sprawie. Albo zadzwoń.