ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Nareszcie pojawiły się snorkele do XJ nie z żywicy a z LLDPE (polietylen o niskiej gęstości).
Koszt to 600zł.

Nie jest to reklama a tylko informuję, że widziałem coś takiego na żywo i jestem mile zaskoczony. Produkcja oczywiście chińska.

http://sklep.rawtech.pl/i...71fc568a8a87e36


tu masz za 550
http://www.allegro.pl/ite...oka_jakosc.html
http://www.allegro.pl/ite...j_highgear.html
Nie moge sie zdecydowac ktory wziasc (kombinacje ze zmieszczeniem snorkela nad nadkolem)
Miałem w ręku obydwa.
Cokolwiek wybierzesz będzie lepsze od laminatu który był w podobnej cenie.

Ten SuperWater jest bardziej (materiałowo i montażowo) zbliżone do oryginału czyli SAFARI.

Rawtech jest z kolei bardziej elastyczny ale system mocowania (miejsce którym puszczona jest elastyczna rura) jest chyba podobny.
Szablony najczesciej niepasują o grubosc otworu lub do słupka....


mam zamontowanego tego rawtecha wszystko pasuje bez zadnych kombinacji i zajebiscie go slychac pieknie warczy a ssanie super tylko niestety spalanie sie popierdzielio i pali jak chce ile chce bez mozliwosci zapanowania nad tym oczywiscie na gazie z parownikiem dla benzyny nie ma zadnej roznicy
WieRcik, ja mam oryginał Safari i po założeniu pali mi +3 litry na gazie. Ni cholery nie mam pojęcia dlaczego...
No i zalozylem Super wadera, tylko co teraz mam zrobic ze zbiornikiem spryskiwaczy? w zestawie Safari jest inny maly zbiornik a tu lipa...

Nareszcie pojawiły się snorkele do XJ nie z żywicy a z LLDPE (polietylen o niskiej gęstości).

A wie ktos czy z tego materialu sa robione moze poszerenia do XJ'ta ??
Oczywiście jak zwykle nie robią do diesli

Oczywiście jak zwykle nie robią do diesli

Robią

A wie ktos czy z tego materialu sa robione moze poszerenia do XJ'ta ??

Nie wiem. Ale jakby były w podobnej cenie to bym się 2x nie zastanawiał...
Do jazdy na gazie przy instalacji 2 generacji (czyli palnik w dolocie) trzeba odwrócić komin aby patrzył do tyłu.
Inaczej zbiera zbyt wiele powietrza i dziwy się dzieją ze spalaniem gazu.

Do jazdy na gazie przy instalacji 2 generacji (czyli palnik w dolocie) trzeba odwrócić komin aby patrzył do tyłu.
Inaczej zbiera zbyt wiele powietrza i dziwy się dzieją ze spalaniem gazu.

Ale do czego to było?
Może nie ten temat?
Do Ciebie to było i jaknajbardziej ten temat.
Końcówka komina jak ma wlot w kierunku jazdy zbiera zbyt wiele powietrza.
Palniki w dolocie w instalacjach 2 generacji działają na zasadzie zbierania gazu przez przepływające powietrze. Z tych samych powodów gaziarze zwężki wstawiają żeby prędkość gazów powiększyć.
Niestety zazwyczaj do XJ wstawiają największe jakie mają czyli 36mm a dolot ma 60mm więc zwężenie jest spore więc i tak powietrze tam zapierdala szybko.
Jadąc z kominem do przodu jeszcze bardziej zwiększasz ciśnienie i pobór gazu.
Teraz swieci ci lampka? :pala:
Piasecznik, ale ja wywaliłem zwężkę z puszki filtra i komin mam obrócony do tyłu. Jak mam do przodu to po prostu gaśnie (co innego na blosie).
Ale mnie chodziło o wzrost spalania (+3litry) a nie o gaśnięcie. Nie pisałem że **** świeczkę.

Ten będzie zły
Trudno zgadnąć bo opis jest inny a zdjęcie inne - filtr powietrza w dieslu jest po prawej stronie a w benynie po lewej...
Plush, napisz do nich na którą stronę to jest i po sprawie. Albo zadzwoń.



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting