Niby się sprzedał Co do atrap to u mnie czekają na lepsze czasy jeszcze 3 kompletne sztuki A ja zaczynam się mocno bawić w temacie Grand Wagoneera Już nie długo premiera
Te dwa W, stoja w Lesznowoli chyba od zawsze, na rogu, kolo knajpy, zaraz przed zakretem.
Już nie długo
Seba, kurde, masz plan wykupić wszyskie Wagoneery i Grand Wagoneery w Polsce Ja rozumiem, że ksywka zobowiązuje, ale bez przesady BTW, który to już rządek Jeepów będziesz ustawiał
No, no właśnie. Sam bym sobie jakiegoś ładnego XJ Wagoneera zanabył a tu nie ma skąd...
Nie "nie ma skąd", tylko nie ma jak, bo wszystkie Seba zaklepuje
:fuckyou2:
złośliwiec... :fuckyou:
Gdzie można znaleźć na sprzedaż Jeep`a Wagoneer`a XJ bo nie gdzie go "nie widzę"
Seba, kurde, masz plan wykupić wszyskie Wagoneery i Grand Wagoneery w Polsce
W Polsce już wykupił, teraz wkracza na rynek amerykański
A ten Wagoneer prześliczny*
*Seba, nie ty, jeep żeby nie było :pala:
Gdzie można znaleźć na sprzedaż Jeep`a Wagoneer`a XJ bo nie gdzie go "nie widzę"
... hymmm u mnie są 3 sztuki ...
... i czwarty "farbowany malutki"
Grrrr....... Będziem Gryzli
patrzcie na tego wagona
dzisiaj ogladalem wagonnera do sprzedania i co mnie zastanawia dlaczego on ma rozlaczany tylny naped ? jest linka pod fotelem i mozna nia odlaczyc sam tyl
i jeszcze pytanie czy kazdy wagoner ma mocniejsze mosty ?
przepraszam że odbiegnę od tematu, jak nazywa się drugi kawałek z tego filmiku, próbuje go namierzyć od dawna
EDIT: już znalazłem Jackyl - The Lumberjack
i jeszcze pytanie czy kazdy wagoner ma mocniejsze mosty ?
To zalezy o jakim Wagonerze mowa. Prawdziwe Wagoneer i im podobne, czyli te na ramie z oznaczneniem SJ miały mocniejsze mosty. Do nich zaliczja się: Cherokee SJ, Wagoneer SJ, Grand Wagoneer SJ i Super Wgoneer SJ. Z przodu miały Dane 44. Z tyły albo Dana 44 albo Model 20 (idealnie okrągła pokrywa dyfra). Z tym, że most Model 20 w SJ był bardzo dobry (porównywalny, a może nawet ciut lepszy niż Dana 44) w przeciwieństwie do tego występującego w Jeepie CJ-7. 2 zasadnicze różnice (oprócz szerokości) to: 1) w SJ pochwa mostu była gruba i mocna, a w CJ cienka i słaba i gieła się przy jeżdzie w terenie i/lub większych oponach 2) w SJ byly 1-cześciowe mocne pólosie, w CJ- były 2-częsciowe półosie (co nie znaczy, że to były pólosie odciążone, bo były obciążone) ktore lubiły sie odkręcać i póloś rozpadała się na 2 części z tym, że jedna mogła odjechać razem z kołem.
Wagoneer XJ czyli tak naprawdę Cherokee XJ o konstrukcji samonośnej miał generalnie mosty takie jak XJ. Z przodu zawsze Dana 30. Z tyłu w latach 1987-1989 (różne źródła podaja różne daty, czasmi wymieniając tylko pojedynczy rok występowania Dany 44 np. 1987) mogła się trafić mocna Dana 44, ale tak poza tym Wagoneer XJ miał Dane 35. Nie jestem pewien czy tylny most Chrysler 8.25 wystepowal od poczatku produkcji XJ-a, ale raczej nie skoro na początku dostępna była Dana 44, a produkcja Wagoneera XJ-a skończyła się w 1990 (produkcja w zasadzie mogła skończyc się w 1989, ale ostatni rocznikowo model to był 1990). Grand Wagoneer ZJ z przodu miał Dane 30. Wystepował tylko w 1993, więc najpradopodobniej jedynym dostepnym mostem była Dana 35.
Ten jest fajny: http://moto.allegro.pl/it...4_terenowy.html Według opisu: przedni most DANA 44 tylny most DANA 60
Pick-upy miały z przodu zawsze Danę 44, ale w opcji Dane 44 z niezaleznym zawieszeniem. Tylny most w pick-upach mół mieć: 1) obciążone półosie: Model 20, Dana 44, Dana 53, Dana 60; 2) albo odciążone półosie: Dana 60 (8 szpilek koła).
Zapomniałem, że w Wagoneerach mogła byc jeszcze z przodu Dana 27 , ale to tylko z zawieszeniem niezaleznym, które było opcją.