Witam koledzy. 1. Wczoraj zauważyłem,że brakuje mi "czegoś" pod maską (to, że mam mało koni to wiem) . Od prawej strony silnika (stojąc przed samochodem) do obudowy filtra powietrza (do dołu filtra), miałem puszczone "spiro"; taką rurkę jak używa się do wentylacji. Z silnika wychodzi "rura" ok 50mm gr.; nic nią nie dmucha, ani nie "wciąga" - była połąaczona z filtrem powietrza. Z dołu filtra wychdzi taka sama średnica rury. Pytanie: Do czego to służy, i czy można z tym jeździć. Nie wiem, kiedy dokładnie "to" zgubiłem, ale zdążyłem polatać po głębokiej wodzie i dużym błocie.
2. Kolejne pytanie dotyczy wody w kołach Jak kupiłem nowe opony, były dość "zbite". Miałem problem aby je napąpować. Nie miałem dętek i czasu na zabawy z zapalaniem "spraya", więc owijałem mokrą "szmatę" wokół felgi i pompowałem. Puzniej "wyrywałem" ją delikatnie i dopompowywałem koło. Z pewnością cześć wody max 100-150ml wyciekła mi do opony. Ma to jakieś znaczenie dla felgi lub gumy opony? Śmigam jedynie w terenie .
[ Dodano: 2010-04-06, 18:24 ]
raczej nie ma zadnego znaczenia . a jesli o te przeskoki chodzi co opisales mi na PW to mysle ze redaktordokonal zywota niestety
Kolega bardzo mi pomógł:
brakuje także trackbar-a. jeżlei myśłisz o tylnym to YJ raczej go nie ujzysz do trzymania mostu masz resory
jeżlei myśłisz o tylnym to YJ raczej go nie ujzysz wydaje mi sie ze jest musze luknac
[ Dodano: 2010-04-11, 22:11 ]
o kurza stopa nie wiedziłem że YJ ma z tyłu pana twardego przepraszam za wprowadzenie w błąd