Witam! Ostatnio odkrylem, ze zegarek (analogowy) w kadett czesto sie spoznia Wyglada na to jakby stawal na mrozie? Mialem podobna sytuacje w mercedesie 124 i tam nalezalo wymienic 2 kondensatory i po tym chodzil dobrze Czy ktos sie spotkal z taka sytuacja w kadett i czy jest w ogóle cos takiego do ewentualnego wymienienia w tym zegarku?
Pozdrawiam
Mozna sprobowac go przesmarowac o ile dobrze pamietam albo poszukac innego zegarka, najlepiej elektronicznego, bo sa przynajmniej 2 pasujace
ROzebralem zegarek i dochodze do wniosku ze nie ma prawa on nie chodzic. S± w nim jakies 2 elementy kondensatoropodobne, wiec jutro je wymienie (koszt w stylu 1 pln) Mysle ze to rozwiaze sprawe, z naciskiem na mysle Pozdrawiam
Trzymam kciuki, ja sie poddalem i dorwalem wyswietlacz elektroniczny z kompa z GTE
Z tym smarowaniem to po prostu cos mi gdzies dzwoni ze byl taki temat o zegarkach
Ja kiedy¶ "utopiłem" ten zegar w WD40. Pomogło na pół sezonu. Nie wiem od czego to zależy.
Nieslychanie z siebie dumny wyjasniam, iz wymiana kondensatorow pomogla, zegarek chodzi bezblednie. Kondensatory 100uF 16v, koszt w sumie - dokladnie 1 pln, praca na 5 minut, wlacznie z demontazem Gdyby ktos podobny klopot i mial problem z zakupem kondensatorow ( nie sadze) moge nabyc oraz wyslac.