ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Auto strzelilo jadac na gazie, zgaslo. Zapala, czasami z trudnosciami. Na wolnych obrotach silnik chodzi jak chce, praktycznie przygasa, przez chwile chodzi dobrze, pozniej znwo obroty faluja. Na wyzszych obrotach jest ok. Silnik pod ociazeniem chodzi zle, szczegolnie w momencie wlaczania D lub R. Komputer nie wykazuje zadnych bledow. Rafiki wstepnie stwierdzili ze wtrskiwacze leja, ale po odpieciu pompy paliwa dalej jest to samo. Oni rozlozyli rece, ja takze. Wymieniali wszystkie czujniki poza czujnikiem MAT sensor. Ja takze rozkladam rece. Jedyny pomysl to ze ew. mogl przeskoczyc lancuszek rozrzadu, ale wtedy na wyzszych obrotach tez chyba powininien chodzi zle. Auto wg moich informacji ma 250tys przebiegu. Jakies pomysly ? Prosze o pomoc.


sonda lambda?
katalizator jest w aucie?
katalizatora nie ma - jest pozostawiona pusta puszka przelotowa - tak bylo jak kupilem i chodzilo ok. Czy walnieta sonda lambda - nie wiem, odczyty sa od 0.2V do ok 0,98V na biegu jalowym, wg znajomego speca od gazu sonda jest ok, wg Rafikow takze - aczkolwiek daje wolniej oczyt - bo nie ma katalizatora. Komputer nie wykazal zadnych bledow.

Dodam ze auto strzela troche w wydech i chyba w dolot takze bo czuc to delikatnie na pedale gazu - chyba ze to poprostu efekt uboczny strzalu w wydech.
spróbuj odłączyć wydech, przy strzale gazu może przegroda w tłumiku się oberwała i blokuje wylot spalin, może to jest to. dziś miałem u siebie opla astrę po strzale gazu, facetowi rozwaliło w środku katalizator i były podobne objawy jak u ciebie


tez jest to jakis pomysl, sprawdze dam znac jak by ktos mial jeszcze jakis pomysl to smialo prosze radzcie.
sprawdz wszytkie wezyki cisnieniowe
sprawdz silnik krokowy
ogladnij na listwie regulator cisnienia paliwa czy z niego nie spadl wezyk
moze jakies powietrze lewe bierze


sprawdz wszytkie wezyki cisnieniowe

- Rafiki sprawdzaly



sprawdz silnik krokowy

- Rafiki sprawdzaly, wymieniali na inna sztuke, tak samo jak wszystkie pozostale czujniki poza MATsensor.



ogladnij na listwie regulator cisnienia paliwa czy z niego nie spadl wezyk

- problem wystepuje i na benzynie i na gazie, takze gdy jest odlaczona pompa paliwa, poza tym przyznam szczerze ze nie mam pojecia gdzie jest ten regulator



moze jakies powietrze lewe bierze

- jak bierze lewe powietrze bo silnik zaczyna chodzic szybciej i stabilniej, wg odczytu sondy lambda (0,2-0,98V) mieszanka jest za bogata, wiec to takze nie to.

Moze wywiercenie dziurki w kolektorze by pomoglo, ale nie jestem za tego typu rozwiazaniami
To może sonda oszukuje, i komp głupieje ? Próbowałeś wymieniać (sondę) ?

[ Dodano: 2009-12-30, 11:29 ]
Mam jedna sonde lambda, sprawdzalem ja voltomierzem, Rafiki takze stwierdzili ze jest ok. Podobno brak katalizatora wplywa na szybkosc dzialania sondy, i podobno jesli nie bylo by tlumika to by jeszcze wolniej dzialala lub wogole - to zdanie Rafikow, ja w temacie sond lambda nie jestem ekspertem.

Z dodatkowych objawow to zauwazylem iz auto szbyko sie grzeje (temperatura wody) i ogolnie smierdzi benzyna z wydechu - jak sie jedzie na benzynie. Silnik pracuje ok, jesli sie jedzie i trzyma jakas predkosc, ale np w momencie jak zablokuje konwerter w skrzyni biegow (mam taka reczna mozliwosc) i da sie wiecej gazu niz tak by auto lekko ciagnelo to zaczyna wtedy strzelac. Brak wolnych obrotow.
jak dla mnie to jest za bogata mieszanka. Sonda lambda jakims cudem dziala poprawnie ale fizyczna mieszanka paliwo-powietrze jest za duza.

regulator na listwie paliwowej.

[ Dodano: 2009-12-30, 14:21 ]
Witam

Wprawdzie mam XJ-a ale bez sondy lambda jeździłem chyba rok.
Obroty lekko falowały ale nie było to zadnym problemem. Palił jak zwykle czyli dużo.

Silnik głupiał tylko w momencie gdy uszkodzoną miałem świecę po wymianie pacjent wyzdrowiał.Pęknięta była ceramika i wtedy strzelał jak z dwururki a tak poza tym jeździ.

PZDR
Havel
Tak jak pisał Havel, może to być coś ze świecą, zapłonem. Czy sprawdzano te sprawy Może cewka, podmień jak możesz. Na koniec proponuję wykręcić świece i zmierzyć ciśnienie. Nie spalona mieszanka, zapach paliwa, strzelanie - szczególnie w na benzynie w dolot to często niestety brak kompresji. Pozdrawiam
Taj jak pisze Havel, sonda lambda nie będzie powodować takich problemów. Samochód przy uszkodzonej sondzie więcej pali i delikatnie falują mu obroty na wolnych ale da się z tym jeździć. Dlatego ja bym sondę wykluczył na 100%.
Nikt nie grzebał przy aparacie zapłonowym przypadkiem?
tak jeszcze pomyślałem może kończy się pompa paliwa skoro auto jeździ na gazie. może głupio myślę ale różne myśli przychodzą do głowy
nooo, dokladnie - albo cewka lub wilgoc w kopulce na aparacie zaplonowym
problem zostal jakis czas temu rozwiazan, okazalo sie iz cewka byla zamontowana na silniku i chyba dokonczyla swojego zywota, przy okazji wymienilem kopulke i palec rozdzielacza i jest ok. Wszystkim dziekuje za pomocne posty w naprowadzeniu na problem.



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting