Wyciagnalem ze swojego ZJta oryginalny reduktor 242 (wyzional troche ducha) i wsadzilem redutkor 242 z XJta. Czujnik predkosci dalo sie przelozyc, czujnik pozycji reduktora jest inny. W ZJ idza do niego idzie 4 przewody, a w XJ tylko 2. Z tego co sprawdzilem to ten ZJtowy to jeden kabek ma zawieszony w powietrzu a drugi przy wcisnieciu kuleczki rozwiera z masy, normalnie jest zwarty do masy. Czy macie jakie schematy czy nawet opisowke, jak to popodlaczac zeby bylo w miare mozliwosci jak w oryginale ? Czy zachowanie tego czujnika co mam od XJta jest normalne ? - tylko jeden kabel, normalnie zwarty do masy, przy wcisnieciu kuleczki rozwarty.
Założyłeś reduktor z przed 96 zapewne. A nie da się przełożyć po prostu czujnika z ZJta?
W Dziale GCh było z tego, co pamietam opisane i jakieś linki nawet chyba. Szukajka się kłania...
A nie da się przełożyć po prostu czujnika z ZJta? dokladnie o tym samym pomyslalem. w np231 sie da zamieniac czujniki wiec i w 242tez dac sie powinno
Czujniki różnią się (chyba) tylko tym, że XJ do 96 pokazuje na desce tylko 4LO i chyba 2WD, a po 96 wszystko tak jak i w ZJcie od początku. Wnętrze jest to samo - mówię o tej blaszce która uruchamia czujnik.
da się przełożyć czujnik
Po zamontowaniu czujnika orgynalnego z ZJ do reduktora XJ przy pozycji "4FullTime" i "4Lo" zaswieca 4 kola i napis "full time", w pozostalych pozycjach wogole nic nie zaswieca.
[ Dodano: 2010-05-01, 20:44 ]
zwróc uwage na budowe czujnika [czesc robocza] jesli jest w obu taka sama to umiuejscowienie go na reduktorze nie ma znaczenia
wator, a pod panelem napędów trzeba chyba pozamoniać kostki kolega michua, opisywał ta procedure tylko nie pamiętam gdzieten temat jest
Adam Lee, eetam, to doktore QUBUS pięknie opisał, jednak jak wator, miał już 242 i rozumiem, że wszystko działało to chyba nie trzeba niczego przełączać.
Mialem 242 i mam 242, ale teraz z XJta. Teraz wskaznik przy czujniku z reduktora ZJ nie dziala poprawnie.