ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Od jakiegos czsu nachodzi mnie mysl by zmienic mosty w CJcie [GRINMONSTER], Na stan dzisiejszy mam d44 przod i amc20 tyl. Tak sie szwedam patrze i mysle jakie mam mozliwe rozwiazania.Samochod ma sluzyc tylko na rajdy bez cisnienia na podium tylko dla czystej przyjemnosci, bez obawy ze przy duzych kolkach cos sie szybko ukreci ( zaznaczam ze brak u mnie Ulanskiej Fantazji - niemam ADHD ) ale ma tez szezyc spustoszenie ( nie tylko w kieszeni ) w oczach pozostalych zawodnikow i obawe przed strata miejsca na podium .
Wiec po kolei:
1. Mosty patrol-ponoc niezajebliwe ale ciezkie+blokada tyl seryjnie
2. d60 - nieznam opini o tych mostach wiec narazie tylko rzucilem mysl
3.d44 - sztandarowe mosty JEEPa, lecz te od nowszych modeli maja cienkie pochwy i potrafia sie giac, a starsze typy tylko zza oceanu (chyba)
4. Mosty od Valpa - blokady + zwolnice = ponoc hardcore
5. zostawic tak jak jest i nie martwic sie ze cos sie stanie

Wiec wspomozcie dobrym slowem


A co mi tam , możemy się zamienić . Za moje seryjne dana 30

A co mi tam , możemy się zamienić . Za moje seryjne dana 30
Krzysiek to to chyba w punkcie 6 powinienem ujac

2. d60 - nieznam opini o tych mostach wiec narazie tylko rzucilem mysl
to tzw kotwice...
patrolowe H230 sa lzejsze od H260
Przelozenie dopasuj do przewidywanych opon jesli 35 cali to 4,625 albo wyzej



5. zostawic tak jak jest i nie martwic sie ze cos sie stanie
Mając D44 z przodu i AMC 20 z tyłu chyba tak bym zrobił. Ewentualnie poszukał na tył starej D44, żeby bylo do pary

patrolowe H230 sa lzejsze od H260

A co tyo za oznaczenia mostow od jakiego typu parchola to wziac GR czy hiszpan?? Y60 czy 61 lub K160 czy 260??
www.rajdy4x4.pl
po 16 stronach na forum nissana rozbolala mnie glowa
Troche o przebudowie CJ7:
http://www.jeepaholics.com/tech/cj7makeover/
Lukasz dzieki za linka cale szczescie moj Cj jest w stanie zajedwabistym poprzedni wlasciciel poprostu nie wiedzial co sprzedaje a sprzedawal perelke z rozpieprzona skrzynia (synchronizatory w T5 byly a raczej ich nie bylo ) i zajechanym silnikiem (ciekl jak zazynany wpieprzyki braklo mu sily ) ale nie ma rzeczy ktorej by sie nie zrobilo.
Co do mostow to sie dowiedzialem co nie co. I wujszlo na to ze 4,68 bedzie idealne pod 35-37''

Taka mnie teraz mysl najszla ze mosty zamontuje na longarmach a nie jak w oryginalnej wersji parcha na kutych wachaczach .
4,6 bedzie dobre pod 35 jak wyzej to juz powinienes zmieniac na wyzsze przelozenie.
Jak zawieche bedziesz budowal na 4 wahaczach to polecam Ci programik w exelu
4 link calculator,
dzieki niemu unikniesz baboli w dlugosciach wahaczy i punktach mocowania do ramy:
http://www.pirate4x4.com/...ad.php?t=204893
sciagnij wersje 3
Normalnie zaskoczyl mnie ten programik. Dzieki Lukas wielkie dzieki



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting