ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

witam wyskoczyly mi dwa takie bledy wie moze ktos z kolegow co to znaczy??? :pala:


P0440 - Evaporative Emission Control System Malfunction

P0171 - Fuel Trim too Lean (Bank 1)
a już widze Twój post . zaraz powiem

[ Dodano: 2009-09-05, 20:32 ]
P0440-Uszkodzenie systemu pochłaniania oparów paliwa,czyli to co u mnie



Godzilla , jakieś okoliczności temu towarzyszyły ? przerywanie pracy silnika, spadek obrotów , mocy ? ściągnij kleme na kilka minut i pozwól mu sie zresetować (tylko zrób to nie mając kluczyka w stacyjce) . I ponownie załącz aku i zobacz czy wybija błąd. Możliwe że któraś z sąd dostałą choć pachnie mi czujnikiem którymś.

ściągnij kleme na kilka minut i pozwól mu sie zresetować (tylko zrób to nie mając kluczyka w stacyjce) . I ponownie załącz aku i zobacz czy wybija błąd
dokładnie tak
uboga mieszanka paliwowo - powietrzna. to jest ciekawe
nie bylo cacy po odbiorze od raffikow i wizycie u gazownikow zero bledow. auto postalo dobe nieodpalane i dzis wsiadam a tu takie cyry. odrazu check engine. robie kluczykowanie i takiew mi wyskauje..... czy to moze byc wina gazu??
ale błędy pojawiają się na LPG czy na Pb ?

pod kodem 171 jest z całą pewnością czujnik powietrza czy jakoś tak który określa mieszankę ale czy wybija błąd dlatego że jest walnięty lub rozłączony czy też faktycznie podaje złą mieszankę. oglądnij wtyuczki, oglądnij również kolektor ssący ,

[ Dodano: 2009-09-05, 20:52 ]
kurde gazownik tylko kompa podlaczal . ide odpiac ten akumulator bo sie zalamie, jak zwykle sygma mnie juz starszy tlokiem

[ Dodano: 2009-09-05, 21:14 ]

jak zwykle sygma mnie juz starszy tlokiem
uboga mieszanka to wysoka temperatura... wysoka temperatura to np. topienie się tłoków

... ale to motywuje Cię do szybkiego działania

kurde gazownik tylko kompa podlaczal .

no wiesz podłączył, ale łapy wkładał pod maske . może coś odpieło sie

[ Dodano: 2009-09-05, 21:33 ]
no zrobilem resa z tym aku i teraz nic sie nie swieci,cos tam poruszalem, zobaczymy co bedzie jutro.... mam nadzieje ze nic. bo bedzie tak :pala: widze ze musze jeszcze z wiekszym spokojem do Smoka podchodzic bo nie jestem przyzwyczajony do takich akcji..... dzieki koledzy
zrób jadę próbą ... ze 2 -3 razy zatrzymaj się i zgaś silnik.

PS
mecz jest cienki nic nie tracisz
dokładnie tak , zobacz jak jeździ wpierw na benzynie . jak nie będzie problemów dopiero przeskocz na lpg
mecz jest do dupy a pojezdze rano bo u mnie zimno i musialem sie rozgrzac
171 to błąd, który mówi o zbyt ubogiej mieszance. U mnie też się od czasu do czasu pojawia i w 100% zależy od zatankowanego gazu. Odpal autko na benzynie przejedz ze 2-3 km, zgaś i odpal, pojeździj chwilkę i znów zgaś. Po 3 takich odpaleniach błąd zginie. Oczywiście można go skasować odłączając akumulator. Koniecznie zatankuj gaz na innej stacji, jeżeli pamiętasz gdzie tankowałeś przed regulacją gazu to tam pojedz Ja się skazałem na Orlena w ten sposób, zatankuje gaz na BP i check wywala po przejechaniu 500 metrów.

pozdrawiam
Tomek
dokladnie stalo sie tak po wyjechaniu z Bp !!! czyli zostaje orlen i shell

[ Dodano: 2009-09-06, 20:07 ]
Moim skromnym zdaniem nie chodzi o zły gaz tylko złą mapę wtrysków gazu.
Mnie się błąd 0171 pojawia na gazie z kazdej stacji: BP, Shell, Statoil, stacje we Włoszech, itd.
Problemem jest li tylko mapa wtrysku. zapewne zapala Ci się check engine jak wchodzisz na obroty - przy ruszaniu.

Moim skromnym zdaniem nie chodzi o zły gaz tylko złą mapę wtrysków gazu.

171 oznacza, że w pewnym zakresie obrotów masz za ubogą mieszankę. Skoro masz gaz to na 99% tam jest przyczyna. Skanerem trzeba odczytać przy jakich obrotach pojawił się ten błąd (tzw. Freez Frame) i potem w kompie gazowym wzbogacić tam mieszankę.

Jeżeli chcesz się upewnić, że winny jest gaz to skasuj błąd i jeździj tylko na benzynie. Obstawiam, że już się nie pojawi
powiem tak skasowalem blad po zatankowaniu sie na orlenie. zobaczymy czy dzis wyskoczy jesli tak to zasowam do gazowcow

[ Dodano: 2009-09-09, 19:30 ]

powiem tak skasowalem blad po zatankowaniu sie na orlenie. z

Jeśli chodzi o zatankowanie paliwa, to po prostu dokręciłeś korek wlewu paliwa i tyle... zdarza się
za uboga mieszanka byla, juz ok.

[ Dodano: 2009-09-09, 22:30 ]



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting