Jak w temacie silnik chodzi ok w kazdym zakresie obrotów oprócz 2000 do 2100 tzn przyspieszajac dojdzie di tych obrotów poszarpie az przekroczy 2100 i pozniej znomwu ok. Taks samo na gazie jak i na bezynie.
Wymieniłem kopułke palec siwece przewodu cewke i teraz juz nie wiem co dalej :9 podłoczył pood komputer i ok ktos miał podobny problem ??
Ja mialem taki sam objaw tylko u mnie sie stało tak po umyciu silnika na myjni. Tez powymienialm wszystko i nic az po około miesiącu samo przeszło.
Jeep Wrangler TJ 2001 r 2,5 B+G
Jak w temacie silnik chodzi ok w kazdym zakresie obrotów oprócz 2000 do 2100 tzn przyspieszajac dojdzie di tych obrotów poszarpie az przekroczy 2100 i pozniej znomwu ok. Taks samo na gazie jak i na bezynie.
Wymieniłem kopułke palec siwece przewodu cewke i teraz juz nie wiem co dalej :9 podłoczył pood komputer i ok ktos miał podobny problem ??
a miałeś takie fajne volvo to Ci się Jeepa zachciało
Ja mialem podobne objawyw XJ, ale przerywało w róznym zkresie obrotów. U mnie TPS było padniete, ale do tego jeszcze kontrolka "Check Engine" się świeciła.
silnik szarpei przerywa No japoński to przerywa. Jakbyś miał silnik, a nie psa to by nie przerywał.
Miałem podobny objaw w 2,5l i była to sonda lambda. A teraz mam podobny problem w 4.0 i w tym przypadku to nie sonda. Podjedz na stację diagnostyczną i niech zrobią analizę spalin.
[ Dodano: 2010-05-05, 14:23 ]
Miałem podobny objaw w 2,5l i była to sonda lambda. A teraz mam podobny problem w 4.0 i w tym przypadku to nie sonda. ...... Co a PP tuz tuz