ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

ponieważ tutaj cisza a budujemy wrangla lub coś na podobieństwo będę zamieszczał tu fotki
no chyba że nie chcecie
www.raffi.pl/galeria/DSCN0390.JPG

www.raffi.pl/galeria/DSCN0388.JPG

www.raffi.pl/galeria/DSCN0389.JPG

www.raffi.pl/galeria/DSCN0393.JPG

www.raffi.pl/galeria/DSCN0618.JPG



ponieważ tutaj cisza a budujemy wrangla lub coś na podobieństwo będę zamieszczał tu fotki
no chyba że nie chcecie
www.raffi.pl/galeria/DSCN0390.JPG

www.raffi.pl/galeria/DSCN0388.JPG

www.raffi.pl/galeria/DSCN0389.JPG

www.raffi.pl/galeria/DSCN0393.JPG

www.raffi.pl/galeria/DSCN0618.JPG


zdecydowanie to jeszcze NIE jest wrangel Dawaj dalej !!
pomalutku będzie wiecej
rama jest z Yj i buda też

pomalutku będzie wiecej
rama jest z Yj i buda też


A mosty? Przezarafajne


Mosty Laplander z tarczami i zaciskami AP Racing
nadal męczymy sie co by połączyc skrzynie AW4 z 4.7 z WJ-ta ale już widać światełko w tunelu
No fotki pierwsza klasa!! A co wymysliliscie z tym polaczeniem? Sami cos motacie....jak bedzie efekt to chcial bym to wyslac do tych ktorzy po mojej stronie oceanu mowili ze to sie nie da

Polak potrafi!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Czekam na dalsze fotki!!!

P.S. Wyprawy4x4 gdzies zaginely w akcji bo ich jeszcze nie dostalem
wyprawy wysłane
a efekt bedzie mam nadzieje piorunujący
trwają prace nad połączeniem AW4 i 4,7 z WJta

wyprawy wysłane
a efekt bedzie mam nadzieje piorunujący
trwają prace nad połączeniem AW4 i 4,7 z WJta


Jako nastepna lamiglowke przerobcie zamocowanie 4.7 w XJ Prooooooosze

A wogole, to ktory jest bardziej zwarty motor? 4.7 czy 5.2?
A laczyl juz ktos 4.7 V8 z manualna skrzynia ax-15? Chodzi za mna cos takiego , bo i tak wszyscy mysla, ze przy takiej pojemnosci to Xj ma pod maska osemke...
Darek Luberda połączył 4,7 z skrezynka z Dodga Rama
i wątpię coby inna skrzynia wytrzymała moment uzyskany z 4,7
Robercik no i co zacielo sie z tymi fotkami?

nadal męczymy sie co by połączyc skrzynie AW4 z 4.7 z WJ-ta ale już widać światełko w tunelu

4,7 z AW4 to juz pewnik... !!

po tym jak zmotaliscie u "Polowca" wyjscie mocy na "mechanika" ze skrzyni AW4 to juz NNNNNNiiiiiiiiiiCCCCCC mnie nie zdziwi... !! .... niccccc

czekamy za fotami ... !!
Tak sobie pomyslalem, czy AW-4 to jednak wytrzyma moc silnika 4,7L? Nie przecze, ze to bardzo dobra skrzynia bo japonska tylko, czy V-8 jej nie zweryfikuje negatywnie?
Raffiki pewnie to motaja tylko po to zeby sprawdzic czy AW-4 nie padnie
i jak postępy w temacie?
cos koledzy raffi zamilkli....
moze jakies aktualizacje fotek?
ciekawy jestem jak rosniee konkurent Darkowi L.
fajnie ze sie ludzie tak biora za robienie od 0. szczytny cel, jak juz sie w ktoryms topicu wypowiadalem. A tymbardziej szczytny ze to wrangler /jeszcze nie do konca/
A ja już widziałem i krótką historię słyszałem tej zmoty
Ale nie moge przed szereg wychodzić... Ale powiem: da się
Robert podobno na wakacjach dlatego sie nie odzywa.
Robercik bo chyba Was przegonię z budową mojego samochodu a zacząłem sporo później niż Wy
Co tam słychać z tym pojazdem?

Robercik bo chyba Was przegonię z budową mojego samochodu a zacząłem sporo później niż Wy
Co tam słychać z tym pojazdem?

śmiało Brachu
my nie na wyścigi
byle w terenie też nas wyprzedzał
z całego serca Ci życzę
coś tam budujemy, tylko jak już nie raz pisałem, my nie żyjemy z budowli i to nie jest priorytetowa dla nas sprawa
ot tak
dla zabawy
dla zabicia czasu
dla hobby
dla realizacji chorych wizji
co by z wprawy nie wyjść
i koszty mieć
co prawda jak już zbudujemy to mam nadzieję że będzie jeździć bezawaryjnie tak jak poprzednik kilka lat
wiem, że to nie wyścigi. chciałem temat odświeżyć, bo jakaś tu cisza
Ale tak swoją drogą to chętnie bym go już zobaczył gdzieś w terenie...
pozdrowionka
juz nie długo
napewno na Croatia Trophy 2007
I co, na teraz nawet kilku fotek nie ma
A tu tylu kibicujących braci czeka
Z mojej strony ino trzy pytanka:
a) sinik HO czy zwykły?
b) dlaczego koniecznie AW4 a nie 545RFE?
c) jak poradzi sobie elektronika silnika bez komunikacji ze skrzynią?

Z mojej strony ino trzy pytanka:
a) sinik HO czy zwykły?
b) dlaczego koniecznie AW4 a nie 545RFE?
c) jak poradzi sobie elektronika silnika bez komunikacji ze skrzynią?

silnik 4,7 V8 HO jesli sie nic nie zmieni - bo wizje są
AW4 ma wytrzymalsza budowę i sprawdzoną konstrukcję, niewiele elektroniki, mozliwość ingerencji w jej pracę ( zabawa ciśnieniami)
elektronika musi sobie poradzic bo jak nie to gaźnik
a tak na serio to nie ma problemu, mamy zdolnego zaprzyjaźnionego elektronika
podłączył do 4,7 manuala i i automat podłączy (przynajmniej tak mówi)
4.7 HO na gaźniku to byłby niezły numer Do tego jeszcze zapłon pizoelektryczny zmotać
Ale z tym, że AW4 jest wytrzymalsza od 545RFE to mnie zastrzeliłeś. Nie wiedziałem o tym. Co zaś do ingerencji w pracę, to 545 w sumie nawet łatwiej dostrajać grzebiąc w elektronice, mylę się? Ale w sumie ściśle hydrauliczna skrzynia to jest to
545RE ma bardzo kiepski wsteczny
tylko trzy tarczki, bardzo łatwo palne
można by je wzmocnić na 4 sztuki ale to nadal kicha
ktos przyoszczędził w fabryce :pala:

ktos przyoszczędził w fabryce
Jak zwykle
Z czystej ciekawości- jak do tego sięma 42RE? Bo opinie zwykle o niej mocno niefajne
tak samo kiszka
przynajmniej do tego do czego my bysmy mieli jej uzywac
ech te jeepy, te jeepy... Nie motasz nie jedziesz
Ej no nie przesadzaj, niemotany Rubicon chyba daje rade
no wlasnie rubicon ma ta 42re i nowsze wranglery

to jak juz sie pytac to co sadzicie o tej 32rh bodajze wczesniej stosowana we wranglerach?
Jak Rubicona to z manulalem. 6 biegow to jest to i podobno wytrzymaly jest. A tak przy okazji czy ktos na froum ma Rubicona w PL? Zastanawia mnie czy przelozenie reduktora 4:1 nie jest za wolne na polskie warunki? Bo w blocie to cie chce raczej miec ciut wieksza predkosc kol niz na skalach.
krism posiada, ale jako iż on się żadko pojawia to przytoczę jego słowa. Otóż jak z nim o tym rozmawiałem, to powiedział dokładnie to co ty- ciut za mocne to przełożenie.
Ale Krism ma w automacie

krism posiada, ale jako iż on się żadko pojawia to przytoczę jego słowa. Otóż jak z nim o tym rozmawiałem, to powiedział dokładnie to co ty- ciut za mocne to przełożenie.

Czyli na Europe powinni wkladac do Rubicona reduktor 3-biegowy STAK albo 4-biegowy Atlas II.

Ale Krism ma w automacie
Rubicon był w automacie? Toś mnie teraz zaskoczył...

[ Dodano: 2006-09-19, 08:38 ]
No może by tak Krzyś się wreszcie odezwał na temat swojego rubicona a nie dzwonił tylko do mnie pojarany, że sobie simexy zapodał . A tak w ogóle to życzcie nam powodzenia na Orlenie, bo wczoraj suza jeszcze nie miała przodu..................
Koledzy popłynęli w hamerykanskye tematy.
Ja sobie myślę, że chyba po polsku... Co w tym jest nie tak?
język jest ok, ale to co chcecie przekazać i to o czym tu piszecie to dla mnie czarna magia
No co, sprawa prosta, analogiczna do przerzutek w rowerze- normalnie my, biedni posiadacze amerykańskich aut mamy automat ok. 4 biegów i reduktor z jednym biegiem bezpośrednim i jednym redukcyjnym. Tymczasem bogaci posiadacze amerykańskich aut, których stać na takie zbytki jak motanie wranglera na mostach unimoga ( ) itd, mogą pozwolić sobie na reduktorki z większą ilością biegów, żeby wolniej przetaczać się pod pełną napalonych 17-stek dyskoteką
aha
oooooooooooo Raf Jeep zmienił nicka i myśli, że go nie poznamy :pala:
o nie. zrobiłem to oficjalnie i nie zamierzam się ukrywać

http://www.jeep.org.pl/fo...p?p=44270#44270
A no tak, ale może ...................... Rafnisrobjeepbeta?
Nowy samochód, nowy nick, nowe życie
temat odżył
reduktor Atlasu poszedł w odstawkę(chętnie sprzedam)
skrzynię połączyliśmy z 4,7
jutro jak dam radę kilka fotek wpadnie
O, trudna to była zabawa z tą skrzynią? Co poszło do wymiany?
nic
poprostu udało sie zrobić
jak odpalimy i pojeździmy to bedzie temat do opowiadania
generalnie połączylismy skrzynie z z i z silnikiem i z reduktorem z ...qwa nie ma takiej emotionki
to nie to forum

ech te zmoty

ech te zmoty
sa
gdzie zdjecia tego czaru
Robert dłubie, mieli duże plany na dziś, jak się tu pojawi to pewnie dopiero wieczorkiem, ale ja się postaram żeby dopiero jutro rano
Bo dziś czwartek, a czwartek to ściema w Krakowie


Bo dziś czwartek, a czwartek to ściema w Krakowie


co fakt to fakt
Z upoważnienia miłościwie nam panującego

Wielkiego Moderatora Krakowskiego,
Księcia Jeepowego,
Wielkiego Księcia Raffikowego, etc., etc.,

na mocy nadanej Mu od

Wielkiego Raffikowego Prezesa władzy,

niniejszym do wiadomości publicznej podaję, co następuje:

Foto projektu IVONA




















DZIĘKUJE BARDZO
Piękna fura.

Raffi, zastanawia mnie tylko jedno- drugi obrazek. To jakiś wasz nowy patent na mocowanie wahacza do ramy? Bo takiego cuda w życiu nie widziałem Jakieś konkretne wady/zalety tego rozwiązania wobec klasycznych metod?

A- cholernie podoba mi się to V8 w połowie auta

To jakiś wasz nowy patent na mocowanie wahacza do ramy? Bo takiego cuda w życiu nie widziałem

Wiele aut ma tak montowane wahacze..np dyskoteka.

A fura klasa!!! Fajnie to wszystko wyglada..czekam na efekt koncowy!
Robi wrazenie, aby tak dalej...
przyjdzie wiosna i

gratuluje

Wiele aut ma tak montowane wahacze..np dyskoteka.

Kurde, nie zwróciłem nigdy na to uwagi... Jakoś żyję w zamkniętym świecie jeepa

Jakoś żyję w zamkniętym świecie jeepa
wyrwij się z niego
inne auta są lepiej wykonane ale nie fajniejsze
Tak z ciekawości co to za reduktor patrol
Przy takim projekcie to roboty jest od "cenzura"

Pochwalić , czekam na efekt końcowy

Tak z ciekawości co to za reduktor patrol
nie
potraktujcie to jako zagadkę
żadna tajemnica
reduktor jest razem z fabryczna przystawka PTO
toyka robur land rover (seria... nie sądze ale...)

stawiał bym na toyke... bo robur nie ma tak wystającej przystawki....

toyka

a czemu wybór padł na toyke a nie np.robura
bo troche wysublimowanej techniki nam nie zaszkodzi
Kolejna porcja fotek za przyzwoleniem Jego Miłomściwości sir Roberta J. Raffika












na fotce nr1 to jakby most odpadał
zboczeńcy proszę o powiększenie fotki nr 2 i wykadrowanie kalendarza ze ściany

adrowanie kalendarza ze ściany
szczególarz

zboczeńcy proszę o powiększenie fotki nr 2 i wykadrowanie kalendarza ze ściany

Może Robert go wystawi na aukcji charytatywnej
jasne
a co do aukcji to mam pewne plany
ale narazie jeszcze w planach
Jeepek (?) zapowiada sie niezle. A sinika Hemi z nowego Granda nie mieliscie gdzies tam pod plotem? Bo jednak co 330KM z Hemi, to nie to co 230KM z silnika 4.7L.

to nie to co 230KM z silnika 4.7L.
a wiesz że są wersje HO?

a wiesz że można z tego zrobić 300Km bez problemów?

tylko po co?

pozatym nie KM sie liczą tylko Nm i KG

bedzie dobrze

mamy teraz 6,1 z SRT tylko nie widzimy sensu go ładować

szukamy strumienic do 4,7
widzę że słowo Hemi Cię fascynuje
mnie też
twierdzę że 250KM to max do przeprawówki
reszta będzie niewykozystana a czasami niebezpieczna
Czemu Warn z tyłu jest pod kątem zamontowany pytanie czysto teoretyczne (cały czas sie uczę )

Czy to zapytanie do mnie czy moge cos takeigo znalesc?
takie jak by

[ Dodano: 2007-02-20, 18:04 ]
Wot i następna porcyja fotosików



























zboczeńcy proszę o powiększenie fotki nr 2 i wykadrowanie kalendarza ze ściany
oni tam maja wiecej takich panienek co kontroluja robote az im sie robota lepi do rąk
jak pisałem żebys dawał deske to nie żartowałem
Zegary z WJ? Jak rozwiązaliście problem prędkościomierza?
No to jest deska, jak sobie Wasza Miłomściwośc życzył

Swoją drogą, nie wiem czy Księciunio widzi, ale zinteresowanie coś nikłe tymi fotami, trza podrzucic gdzieś między zdjęciami coś co nie będzie pasowa, nie wiem, Reduktor Robua, pociętą budę suzuki, to się w temacie ruszy

[ Dodano: 2007-03-11, 10:47 ]
sprawa prędkościomierza nie rozwiazana jeszcze , ale to nie problem

[ Dodano: 2008-05-11, 20:35 ]



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting